ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ ژله های پرنده

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۷

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. درست است که یک سال پیرتر شده ایم، اما قلب هایمان به امید روزهای خوب، گرم تر، با طراوت تر و با شور و شوق بیشتری از سال های گذشته می تپد.

حالا که سال جدید فرا رسیده و تعطیلات دل انگیزی را پیش رو داریم، وقت آن است که به روح و جسممان استراحت دهیم تا سال جدید را با آرامش و روحیه ای عالی آغاز کنیم. بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و هفت سنگ ویژه نوروزی همراه باشید. 

 Jelly Jump

Jelly Jump 11

Ketchapp این روزها بسیار فعال شده و تقریبا هر هفته، بازی جدیدی را رونمایی می کند. در جلی جامپ، بازی جدید این استودیوی پرکار باید یک ژله لرزان را کنترل کنید؛ ژله ای که در حال صعود رو به بالاست و موانعی هستند تا جلوی این کار را بگیرند. فشردن صفحه، تنها کاریست که در جلی جامپ انجام می دهید، اما بازی آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست و باید روی زمان پرش ها به شدت تمرکز کنید. هر چقدر به ارتفاعات بالاتری صعود کردید، امتیازتان هم در جدول رده بندی بازی بالاتر خواهد بود.

Jelly Jump

Jelly Jump

سازنده: Ketchapp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38.6 / 30 مگابایت زبان:

Chimpact 2 Family Tree

Chimpact 2 scr

ایده استفاده از میمون ها به عنوان کاراکتر اصلی بازی، ایده چندان جدیدی نیست. اما Chimpact 2 با همین ایده قدیمی به چنان موفقیتی رسید که پس از عرضه نسخه های ویندوزفون و iOS، سازندگانش تصمیم به عرضه آن برای اندروید نیز گرفتند. در این بازی پلتفرمر شما کنترل یک میمون بازیگوش به نام چاک را بر عهده دارید و در ماجراجویی هایش در جنگل های سرسبز همراه خواهید شد. با جمع آوری موز در بازی، می توانید قابلیت های چاک را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتر به مصاف دشمنانش برود.  ضمنا بازی یک مود مالتی پلیر خوب هم دارد تا از تجربه اش بیشتر لذت ببرید.

Chimpact 2 Family Tree

Chimpact 2 Family Tree

سازنده: 505Games قیمت: iOS و ویندوزفون 1.99 و اندروید 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 86.7 / 50 / 37 مگابایت زبان:

Snail Battles

Snail Battle scr

نبردهای حلزونی بر خلاف نام غلط اندازی که دارد، ابدا بازی کُند و آهسته ای نیست و اکشن پویا و هیجان انگیزی را در آن تجربه می کنید. قهرمانان شما در این بازی سوار بر یک حلزون عظیم الجثه، پا به میدان مبارزه با هیولاهای بدذات گذاشته اند. بازی دارای بیش از 100 مرحله جذاب و هیجان انگیز و بیش از 20 قهرمان با مهارت های مختلف است. هر چه هم در بازی جلوتر بروید، با جمع آوری الماس و کسب تجربه می توانید حلزونتان را به سلاح های مرگبار تری مجهز کنید تا دمار از روزگار دشمنان دربیاورید.

Snail Battles

Snail Battles

سازنده: CanadaDroid قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.5 مگابایت زبان:

Smash Cops Heat

Smash Cops Heat scr

بازی های مالتی پلتفرم این روزها کم یاب شده اند، اما خوشبختانه اگر موردی را هم بیابید شک نکنید که با بازی خوب و قابل قبولی مواجهید. Smash Cops Heat شما را در نقش یک پلیس وظیفه شناس قرار می دهد تا با تعقیب مجرمان، دستگیرشان کرده و به چنگال عدالت بسپارید. بازی دارای گرافیک سه بعدی بسیار زیبایی است و فیزیک دقیقی در آن پیاده سازی شده تا تصادفات و تعقیب و گریزهای پر زد و خورد در آن طبیعی جلوه کنند.  شهر تقریبا بزرگی محل اتفاقات بازی است و از عضله ای های آمریکایی گرفته تا سوپر اسپرت های اروپایی، ماشین های پلیس شما هستند.

Smash Cops Heat

Smash Cops Heat

سازنده: Hutch Games Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 153 / 152 / 159 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    2.4 چه کیفیتی دارن بزنم دان بینم چین

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    ژله برای خوردنه ژله ای که برای خوردن نباشه ژله نیست :D
    سپاس جناب بیگ زاده

  • [ahmad kaya[rodrigez
    [ahmad kaya[rodrigez | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    • [ahmad kaya[rodrigez
      [ahmad kaya[rodrigez | ۱ فروردین ۱۳۹۴

      1.note4 2.g4 3.s6 4.z4 5.p7 6.m9 7.940 lumia

  • محمد
    محمد | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    سلام
    لطفا بازی های tower defense معرفی کنید .

  • test8
    test8 | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    Jelly Jump لینکش با عکسش فرق داره !
    امین خان اندروید یه بازی دیگه رو لینک دادی

    • مانی قاسمی
      مانی قاسمی | ۱ فروردین ۱۳۹۴

      سلام، مرسی از تذکرتون. تصحیح شد.

مطالب پیشنهادی