ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی اس ۶ اج هم مشکل خم شدن دارد؟ [تماشا کنید]

به تازگی یک شرکت بیمه آمریکایی سه دستگاه گلکسی اس ۶ اج، آیفون ۶ پلاس و HTC One M9 را در برابر یکدیگر قرارداده و استحکام آن ها در برابر خم شدن را به چالش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۳

به تازگی یک شرکت بیمه آمریکایی سه دستگاه گلکسی اس ۶ اج، آیفون ۶ پلاس و HTC One M9 را در برابر یکدیگر قرارداده و استحکام آن ها در برابر خم شدن را به چالش کشیده است.

در این آزمایش، شرکت SquareTrade از دستگاهی به نام BendBot استفاده می کند که توسط آن به میزان مختلف می توان به محصولات فشار وارد آورد.

در این چالش، آیفون ۶ پلاس قبل از خم شدن، به میزان ۱۱۰ پوند، فشار را تحمل می کند. این دستگاه زمانی کاملا می شکند که نیروی وارد شده به آن به ۱۷۹ پوند می رسد.

اما در سوی دیگر گلکسی اس ۶ اج، عملکری نا امید کننده دارد. این دستگاه وقتی که نیروی ۱۱۰ پوندی به آن وارد می شود، با شکستگی نمایشگر کنارش مواجه می شود و بر خلاف آیفون، دچار آسیب جدی می شود.

در مجموع به نظر می رسد که آیفون مقاومت بیشتری را نسبت به فشار از خود نشان می دهد، چرا که گلکسی اس ۶ اج وقتی نیرویی معادل ۱۴۹ پوند به آن وارد می شود، به صورت کامل می شکند.

در نهایت One M9، نسبت به خم شدن تا فشار ۱۲۰ پوند مقاومت می کند. اما پس از آن به علت آسیبی که به دکمه Power وارد می شود، به کل کارایی خود را از دست می دهد.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو این آزمایش را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • دانیال
    دانیال | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان یه هشدار برای همه !
    هر موقع گوشی خریدی وقتی که محافظ صفحه میزارن حواستون جمع باشه چرا؟
    من سام سونگ اس 6 معمولی نو خریدم اما ال سی دی اش گوشه هاش استاندارد نیس رفتم میگم نو خریدم میگه نمیشه هرکس باور نکرد ایمیل بدین

  • حسن
    حسن | ۸ خرداد ۱۳۹۴

    سلام - من خودم ب شخصه طرفدار برند خاصی نیستم و هرموقع خاستم گوشی بگیرم بسته ب نیازم گوشی گرفتم از بین گوشی های سامسونگ من اس 4 رو بیشتر از همه قبول دارم و از برند اپل ایفون 5 اس رو و این که خدایی دور از انصافه بیایین دوتا چیز متفاوت رو باهم مقایسه کنید / انتخاب گوشی بستگی سلیقه و نوع کار کاربر هست مقایسه دو نوع گوشی مثل مقایسه این میمونه که مادرت میگه بچه همسایرو ببین فلانه خیلی خوبه! پس سعی کنید زیاد درگیر این چیزا نشین

  • محمد
    محمد | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    متاسفم براى مقايسه ى گوشى كه2015اومده باگوشى كه2014اومده سامسونگى هااينقدرخوارشدن كه به اينجاهارسيدن سامسونگ اگه عددى بودكه نميومداينطورمقايسه اى بكنه اين مقايسه خميدگى رونميگم مقايساتى روميگم كه سامسونگ بااپل انجام ميده وبازم بايه سال اختلاف نتونسته ازاپل بزنه جلو اپل هروقت يه گوشى زده سامسونگ اومده پشتش يه جديدزده بااپل مقايسه كرده اينقدعقده جلوزدن ازاپلودارين؟!براتون متاسفم اميدوارم گوشى جديداپل همين امسال بيادبه بازار اونوقت مقايسه هاتون جالب ميشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی