ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با نام IranOpen فردا سه شنبه 18 فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود و تا جمعه 21 فروردین 94 ادامه می ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با نام IranOpen فردا سه شنبه 18 فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود و تا جمعه 21 فروردین 94 ادامه می یابد.

سعیدی، روابط عمومی IranOpen به دیجیاتو گفت: مسابقات امسال از صبح روز سه شنبه 18 فروردین با حضور ستاری (معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری)، میرزاده (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) و سهراب پور (قائم مقام بنیاد ملی نخبگان) در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود و پس از آن رقابت تیم های رباتیک دانش آموزی و دانشجویی آغاز می گردد.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

وی افزود: برای شرکت در این دوره 730 تیم درخواست حضور دادند که از این بین 345 تقاضا از 15 کشور پذیرفته شده و در مسابقات حضور خواهند داشت.

بنا به گفتگوی سعیدی، 309 تیم از ایران و 36 تیم روبوتیک دیگر از 14 کشور: هلند، سوئیس، کانادا، پاکستان، انگلستان، آلمان، چین، مکزیک، آمریکا، هند، تایلند، مصر، بلژیک و کلمبیا در IranOpen 2015 شرکت خواهند کرد که از این تعداد، 210 تیم دانشگاهی هستند.

وی اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات IranOpen امسال در 25 لیگ رباتیک برگزار می شود و در پایان، رتبه های اول تا سوم هر لیگ معرفی شده و از آنها تقدیر می گردد. این مسابقات قرار است در 5 سالن (6-7-8-9-27) نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود.

گفتنی است اولین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد در سال 85 توسط دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد و دوره های دوم تا نهم نیز مانند دوره اول در هفته سوم فروردین ماه سالهای 86 تا 93 اجرایی شدند. IranOpen معتبر ترین مسابقات رباتیک ایران در جهان محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سبحان
    سبحان | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    تاریخو اشتباه گفتین .

  • حامد لند
    حامد لند | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    یادش بخیر....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی