ویدئوی اینباکس شدن گلکسی اس ۶ اج؛ نگاهی به ظرافت و مهندسی فوق العاده کهکشانی جدید سامسونگ [تماشا کنید]
همانطوری که از شواهد و ظواهر پیداست سامسونگ امید زیادی دارد تا بتواند به کمک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج افولی که فروش تلفن های هوشمندش طی سال گذشته تجربه نمودند را جبران ...
همانطوری که از شواهد و ظواهر پیداست سامسونگ امید زیادی دارد تا بتواند به کمک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج افولی که فروش تلفن های هوشمندش طی سال گذشته تجربه نمودند را جبران کند و از همین رو کمپانی کره ای کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی راه اندازی نموده تا بیش از هر زمان دیگری توجه عموم را به سمت خود و محصولات جدیدش جلب نماید.
طی این کمپین ها سامسونگ، مشخصات سخت افزاری و جزئیات فنی دو کهکشانی تازه اش را نمایش می دهد، به صورت رسمی از آنها تست سقوط می گیرد و یا میزان مقاومتشان در برابر فشار را می سنجد. در کنار همه ی این موارد حالا غول تکنولوژی کره ای دست به اقدامی جالب زده و به جای ویدئوی های مرسوم آنباکس، یک ویدئوی اینباکس از گلکسی اس ۶ اج تهیه نموده است.
طی ویدئوی یاد شده به شما نشان داده می شود که چطور قطعات مختلف و با کیفیت موبایل مذکور توسط یک متخصص و با دست در کنار هم چیده شده و پرچمدار محبوب سامسونگ مونتاژ و سپس بسته بندی می گردد؛ این در حالیست که در پس زمینه هم نوایی خوشایند از موسیقی نواخته شده با پیانو پخش می گردد تا جلوه ی تصاویر و شاهکار غول تکنولوژی کره ای بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کند.
از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی فوق الذکر را مشاهده نموده و از زیبایی مهندسی موجود در گلکسی اس ۶ اج لذت ببرید، همچنین قبلاً در دیجیاتو کالبد شکافی این موبایل را توسط وب سایت محبوب iFixit نیز منتشر نموده ایم که آن را نیز از طریق این لینک می توانید مطالعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بعضيا يجور نظر مينويسن انگار سامسونگ يه كارخونه كوچيكيه تو يكي از دهاتاي كره.... تا الان ازين كارا نميكرده نه اينكه بلد نبوده... نياز نداشته. الانم بخاطر تجربه تلخش از اس٥ روشاي برخورد با مشتريشو عوض كرده خداروشكر كه ازين كارا ميكنه... به نفع ما مشتريا
مسخرهبازیهای سامی هم شروع شده...
سلام به همه دوستان
یه پیشنهاد برا دیجیاتو
اگه امکان داره یه بخش بذارید برای سیستم های صوتی حرفه ای خانگی ،تجاری و اسپیکرهای فوق حرفه ای و نحوه ساختشون برند های معروفی که وجود داره و کلا همه جوره به معرفی این سیستم ها بپردازید .مثله دالبی،کارائوکه، و کلا هرچیزی که به صدا و تاریخچه اینها مربوطه. چون این هم یه تجارت بزرگه توی دنیا و به هرحال رقابت هم بین شرکت های بزرگ وجود داره و البته پتنت های مختلفی هم هست که برند های بهتر رو متفاوتر از بقیه می کنه..ببخشید از دوستان بی ربط بود ولی این یکی جاش خالیه و حداقل کمتر سایتی توی ایران به این اهمیت داده و میدونم توی بچه های سایت هستند که عشق سیستم های صوتی خونگی یا ماشینی باشن ..موفق باشید
به تعمیرپذیری آسونش اشاره داره
یجورایی میشه گفت ایده خلاقانه ایه که تو بعضی گوشی ها ممکن نیست!
البته اگه غرور دوستان اپلی بزاره!
تعمیر پذیریش که تو ifixit شد 3!!
منتظر نظرات کارشناسی دوستان درباره دستای این متخصص عزیز هستیم. :D
فکر کنم قصد داره نسل کالبد شکافان!دراپ تست کنان و گوشی خم کنان رو منقرض کنه!با این کاراش!
ینی میخوای بگی تو هم خلاقی؟!
شگفتا...
عجب ریتمی داشت هم اهنگش ارام بود هم کار اون اقا عجب منو یاد فیلم **** انداخت
از اوج قدرت و توانایی مهندسی سامسونگ لذت ببرید!!!!
واقعا زيباست......