ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Sky Punks؛ مسابقه ای بی پایان از سازندگان انگری بردز

روزگاری بود که تعداد کارمندان روویو به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید. ولی گذشت زمان و خلق پدیده ای به نام انگری بردز باعث شد تا این شرکت مستقل فنلاندی، امروزه به یکی از بزرگترین بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

روزگاری بود که تعداد کارمندان روویو به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید. ولی گذشت زمان و خلق پدیده ای به نام انگری بردز باعث شد تا این شرکت مستقل فنلاندی، امروزه به یکی از بزرگترین بازی سازان و ناشران صنعت بازی های رایانه ای تبدیل شود.

جدیدترین محصول این استودیوی خوش نام، یک عنوان مسابقه ای با نام Sky Punk است که به تازگی پا به صفحات تلفن های هوشمند گذاشته تا با گیم پلی ای بی پایان، هیجان و سرگرمی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Sky Punk که به وضوح از عناوین کلاسیکی همچون F-Zero یا Mario Kart تأثیر پذیرفته، شما را به سیاره ای به نام Neo Terra می برد؛ جایی که جاده های پر پیچ و خم و پر از مانعش سفینه های GlideWing مسابقه دهندگان را فرا می خواند.

Sky Punks 22

روویو در طراحی گرافیکی بازی، سنگ تمام گذاشته و یکی از چشم نوازترین جلوه های بصری در بازی های موبایل را در Sky Punk مشاهده می کنید. البته در زمینه گیم پلی، روویو خلاقیت چندانی به خرج نداده و بازی از این لحاظ عینا مشابه تمام رانرهایی است که در این سال ها دیده ایم.

جمع آوری سکه و قدرت ها، تعویض کاراکتر و سفینه و خرید لباس های جدید (از جمله لباس پرندگان خشمگین) کارهای روتینی است که در Sky Punk انجامشان خواهید داد. با وجود این گیم پلی تکراری، شاید گرافیک زیبای بازی بتواند شما را به تجربه اش وسوسه کند.

Sky Punk فعلا برای iOS و اندروید عرضه شده و خبری از انتشار آن برای سایر پلتفرم ها به گوش نمی رسد. برای آشنایی بیشتر با اتمسفر بازی، از شما دعوت می کنیم که تریلری کوتاه از گیم پلی Sky Punks را مشاهده کنید.

Sky Punks

Sky Punks

سازنده: .Rovio Stars Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 147 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir_maskani
    amir_maskani | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    من یاد کرش افتادم

  • Mr e
    Mr e | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    همينا باعث ميشه نريم سمت وينفون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی