ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عضو هیات رئیسه مجلس: جلوی واگذاری سیم کارت کودک را بگیرید

عضو هیات رئیسه مجلس، با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات مبنی بر ارائه مجوز به اپراتورهای تلفن همراه در واگذاری سیم‌کارت‌ های کودک، اظهارکرد: این اقدام، بازی کاسب کارانه ای است که باید برای جلوگیری ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

عضو هیات رئیسه مجلس، با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات مبنی بر ارائه مجوز به اپراتورهای تلفن همراه در واگذاری سیم‌کارت‌ های کودک، اظهارکرد: این اقدام، بازی کاسب کارانه ای است که باید برای جلوگیری از تبعات غیرقابل جبران آن، مسئولان کشور با هوشیاری تمام، ورود کنند.

بهروز نعمتی ادامه داد: گویا وزارت ارتباطات مسیر اصلی خود را گم کرده و وارد فضاهایی کاسب کارانه گردیده. در خصوص واگذاری سیم کارت های کودک، جنبه مالی موضوع به قدری تحت شعاع قرار گرفته که سایر جوانب و تبعات آن مورد غفلت واقع شده است.

در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری سیم کارت به کودکان تاثیرات بسیار نامناسبی به همراه خواهد داشت، گفت: این موضوع می تواند برای سلامت روح و جسم کودکان در جامعه مضر باشد و هزینه های درمان و بهداشت را افزایش دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت ارتباطات باید هرچه سریع تر، جلوی واگذاری سیم کارت های کودک را بگیرد، اعلام کرد: در هیچ کجای دنیا واگذاری سیم کارت و حتی اینترنت به کودکان و نوجوانان صورت نمی پذیرد و ادامه روند واگذاری چنین سیم کارت هایی، نه به صلاح جامعه و نه به صلاح وزارت ارتباطات خواهد بود.

بهروز نعمتی اظهار کرد: مجلس نسبت به واگذاری بدون قید و شرط سیم کارت به کودکان و نوجوانان حساس بوده و به طور حتم در این باره وزیر ارتباطات باید پاسخگو باشد.

با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، رایتل از ابتدای سال 94 به ارائه سیم کارت های کودک با محدودیت های مخصوص کودکان و نوجوان اقدام کرده و قرار است همراه اول و ایرانسل نیز سیم کارت های خود را در هفته های آینده ارائه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Inception
    Inception | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    " با هرچه مقابله کنید ، ایستادگی می کند "

    کارلی یونگ

  • ط ـوسی
    ط ـوسی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    ای جانم؛من عاشق نماینده های مجلس میباشم

    واقعا سخنان گوهرباری بود

    خودم به شخصه به دلیل وجود اینترنت در دسترس کودکان و راه اندازی ۳جی قصد پدر شدن ندارم تا زمانی که این چیز خطرناک نابود بشه ...

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    عاغا این پرهام کیه جمیعا به همه منفی داده :D

  • Amir KH
    Amir KH | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    آقا اینا بازیه اینا دنبال بهانن سنگ جلوی پای این دولت بندازن. حالا ببین من کی گفتم. الان اگه اینو برکنار کنن دولت دوباره تو کارش اختلال پیش میاد.

  • پرهام
    پرهام | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    هیچ جای دنیا به کودک سیم کارت نمیدن، اونم با اون اپلیکیشن های داغون و افتضاحی که برای کودک طراحی نشده

    ما هنوز توی مدارس مشکل نرم افزار کاربردی برای مدارس داریم، هنوز تبلت و سخت افزار مناسب برای کودکان در مدارس نداریم، بعد سیم کارت کودک بدن که کودکی یک کودک را برای ۱۰ هزار تومن نابود کنند ؟

    وقتی هنوز وب سایت مناسب کودک و نرم افزار موبایل ویژه کودکان نداریم ارائه سیم کارت کار اشتباهی هست
    بهتره مسئولین مملکت یک نگاهی به سیستم آموزشی برای کودکان در کشورهایی مثل استرالیا و کره جنوبی بندازن بعد سیم کارت کودک ارائه کند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی