ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده Rovio Stars

از سال 2013 به بعد، Rovio تصمیم گرفت تا ناشر بازی هایی باشد که توسعه دهندگان آن ها قدرت کافی ندارند. نتیجه این شد که Rovio Stars به وجود آمد و تاکنون 5 بازی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

از سال 2013 به بعد، Rovio تصمیم گرفت تا ناشر بازی هایی باشد که توسعه دهندگان آن ها قدرت کافی ندارند. نتیجه این شد که Rovio Stars به وجود آمد و تاکنون 5 بازی از این طریق منتشر شده که یکی از آن ها Plunder Pirates نام دارد.

به مناسبت عرضه Plunder Pirates برای اندروید، این هفته به سراغ Rovio Stars رفته ایم تا بازی های توسعه یافته از این طریق را به شما معرفی کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Jolly Jam

1321

بزرگ تر از Rovio هم داریم که نخواهد تقلید کند؟ حتی این استودیوی فنلاندی هم وارد فضای رقابتی شده و عنوانی تولید می کند که پیش از آن ده ها و شاید صدها توسعه دهنده دیگر به سراغ آن رفته اند اما یک تفاوتی در این میان وجود دارد. Rovio مطمئن است که این بازی را بهتر از Candy Crush Saga استودیو کینگ می سازد. چنین روحیه ای در میان بازی سازهای مشهور جهان هم وجود دارد. Jolly Jam شباهت بسیاری به کندی کراش دارد و قطعا بازی جذابی هم هست.

Jolly Jam

Jolly Jam

سازنده: Rovio Stars Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

Sky Punks

123

سوار موشک های سرعتی و قدرتمند شوید و تا می توانید به سوی جلو بتازید؛ انتهایی برای شما در نظر گرفته نشده. ساختار بازی مشابه باقی بازی های بی پایان است و حتی گرافیک بسیار فانتزی و سبکی دارد که چشم را پس از مدتی آزار نمی دهد. طبیعتا پرداخت های درون برنامه ای هم جزئی از Sky Punks است. جالب اینجاست که می توانید لباس کاراکترهای تان را تغییر دهید، برای مثال یک کلاه انگری بردزی سر کاراکتر بگذارید.

Sky Punks

Sky Punks

سازنده: Rovio Stars قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 117 مگابایت زبان:

Tiny Thief

screen520x924

دزدی هم عالم خودش را دارد. برای مثال، زمانی که جیب پدر را غارت می کردید را به یاد بیاورید. در Tiny Thief، کنترل یک دزد کوچک به شما سپرده می شود و باید با به کار گیری انواع و اقسام راهکارهای مختلف، به هدف خود برسید و آنچه که لازم است را بدون اینکه کسی بویی ببرد بدزدید و مرحله را به پایان برید. Tiny Thief یکی از خلاقانه ترین و بهترین بازی های منتشر شده از طریق برنامه Rovio Stars است که قطعا ارزش آزمودن را دارد.

Tiny Thief

Tiny Thief

سازنده: Rovio Stars قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 65.3 مگابایت زبان:

Juice Cubes

Untitled

بعضی میوه ها در بعضی مناطق کمیابند و همین مسئله آن ها را برای مردم جذاب می کند. برای مثال نارگیل یک میوه خاص به حساب می آید که لزوما در هر خانه ای دیده نمی شود و هر کسی هم مایل به خوردن آن نیست. Juice Cubes با تمرکز روی کارهای گرافیکی قوی و میوه های آبدار و خوش مزه، پازلی جدید ارائه می دهد که هم یادآور کندی کراش است و هم نینجا فروت.

Juice Cubes

Juice Cubes

سازنده: Rovio Stars قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 71.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • SAEEDH
    SAEEDH | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ما هم بوقییییییییییییییییییم

    خودم برم برا ویندوز موبایل اپ درست کنم

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سپاس جناب وفانژاد

  • sima
    sima | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بهترین شرکت بازی سازی

    انصافا بازی های اعتیاد اوری داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی