ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سامسونگ فرآیند ساخت گلکسی اس 6 اج را به نمایش در می آورد [تماشا کنید]

گلکسی اس 6 اج بی شک یکی از متفاوت ترین محصول های سامسونگ تا به امروز است. این پرچمدار به لطف لبه های خمیده نمایشگر خود تا کنون توانسته دل کاربران بسیاری را به دست ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی اس 6 اج بی شک یکی از متفاوت ترین محصول های سامسونگ تا به امروز است. این پرچمدار به لطف لبه های خمیده نمایشگر خود تا کنون توانسته دل کاربران بسیاری را به دست آورد و فروش موفقی را پشت سر گذارد.

با این وجود تیم تبلیغاتی سامسونگ باز هم قصد دارد این دستگاه را بیش از پیش در معرض دید عموم قرار دهد. ویدیو تبلیغاتی جدید سامسونگ، فرآیند ساخت گلکسی اس ۶ اج را به تصویر می کشد و وسواس بالای کره ای ها در حین تولید را به نمایش می گذارد.

در این ویدیو سامسونگ از گرم کردن شیشه تا دمای ۸۰۰ درجه سلسیوس سخن می گوید و به استفاده از آلمینیومی اشاره می کند که مورد تایید صنایع هوا و فضا است. شما در مورد گلکسی اس 6 اج چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • Hossein
    Hossein | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سامسونگ داره به کجا میره ؟ یعنی مدیرای سامسونگ از اومدن همچین تبلیغاتی مطلع هستن ؟ خوب فرایند ؟ تاحالا ندیدم هیچ شرکتی واسه پرچمداراش همچین تبلیغاتی انجام بده .

  • سامان
    سامان | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نمي دونم، يك عمره شيشه هاي منحني (و با انحناي دو جهته) در خودروها استفاده ميشه و اونا چنين تبليغاتي رو نداشتن.

    • Erfan_Moti
      Erfan_Moti | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      عزیزم هنر اون شیشه نیست...هنر پنل نمایشگرش هست
      و البته شیشه اونم شیشه معمولی نیست....همین شیشه اونقدر دردسر داشته که مجبور شده چند تا کارخونه بزنه برای ساختش

    • Leo Plus
      Leo Plus | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      :| شیشه خودرو ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :|

  • محسن
    محسن | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بی خودی که بهش نمی گن پروژه صفر (: ایول سامسونگ !

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اصلا ارگونامیشو دوس ندارم اما منکر زیباییش و جذاب بودنش نمیشم

  • Sav
    Sav | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این شرکت‌ها هم خوب بلدن تبلیغ کنن!
    آلومینیومی که در صنایع هوافضا استفاده می‌شه چیز خاصی نیست!
    فقط حربهٔ تبلیغاتیه.
    اپل هم سر آیفون اول می‌گفت که شیشهٔ محافظ نمایشگر در صنایع هوافضا استفاده می‌شه.
    راست هم می‌گفت، اما می‌دونید اون شیشه چقدر نسبت به شیشه‌های امروزی ضعیف بود؟!
    ..
    یجوری میگن هوافضا، انگار بدنه شاتل رو با این چیزها می‌سازن!:‌دی
    آلیاژش ۶۰۱۳ هست و کسی که با آلیاژهای آلومینیوم آشنایی داشته باشه، می‌دونه که آلیاژ معمولی و پراستفاده‌ای هست.
    سری ۷۰۰۰ آلومینیوم کم‌استفاده و پرمقاومت هست.

    • Mr Ehsan
      Mr Ehsan | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      هوا فضام مثل فیزیک کوانتوم شده مرغ عذا و عروسی :)

    • ط ـوسی
      ط ـوسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اپل واچ اسپورت فک کنم آلومینیوم ۷۰۰۰ هستش

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیجی یه تبلیغ بود لیونل مسی هم توش بود چرا اونو نمیزاری؟؟

  • ALI
    ALI | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نه...باریکلاا...نه باریکلااا....نهههه باریکلا!
    (به قول کنگر زهتاب!!)

    • sergio
      sergio | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      بابا جان من گول این تبلیغات رو نخورید
      تنها نقطه قوت سامسونگ همین تبلیغاتشه .
      یه گوشی ساخته دیگه ول نمیکنه روزی 4 تا ویدئو میده بیرون تازه اولش مینویسه انچه گزشت اخرش مینویسه what is next یاده سریال میفتم.
      انچنان حجمه تبلیغاتی پشت سر این گوشی راه انداخته که هر ندونه چیه میره وسیله میفروشه چول جور میکنه میخردش.
      یعنی خوب اولین تجربشه حق داره تا حالا گوشی میساخت دقیقه ای 10000 تا گوشی قالب گیری میشد ساخته میشد میرفت حالا تازه داره فرایند ساخت بدنه گوشی براش تعریف میشه. تا حالا تعریف نشد بوده یه همچین پروسه ای واسه سامسونگ.
      این هواپیما و بدنه هواپیما چیه هی میگه ؟؟؟؟؟؟ فردا یه کلیپ از همین سری episod میزاره داره از مریخ راو متریال رو میارن میبرن کمپانی !!!!!!! مسخرمون گرفته به خدا . من نمیدونم چی فکر کرده
      اچ تی سی 3 سال داره گوشی تمام فلز میزنه گوشی که برش میخوره یرس میخوره بالغ بر300 دقیقه روش کار میشه از این مجموعه تبلیغات ویدوئی نداده بیرون.

      یعنی این تبلیغات تا جایی داره پیش میره که دیگه واقعا سلیقه رو داره تغییر میده
      به قول بازاریاب ها محصول باید فروخته بشه نه اینکه خریده بشه ...
      یه همچین استراتزی داره.

      • KOCHIK#
        KOCHIK# | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

        این پیانو رو هم اولش میزنن که مثلا خیلی کار خفن و هنری انجام شده :D

      • peyman
        peyman | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

        ای ول عالی بود حرفت میخواستم الان همینو بگم برای هر one m9 تقریبا. 300دقیقه وقت میزاره سه ساله داره اینکارا می.کنه ولی انقد ک تو این مدت سامسونگ خودشو خفه کرد تبلیغ نکرده هرکی ندونه انگار گوشی مجانی میخواد بده به آدم :))))

        • Erfan_Moti
          Erfan_Moti | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

          عمه منه خودشو توی لیگ قهرمانان اروپا و اسیا و هرجای دیگه توی زمینای ورزشی داره داد میزنه نه؟؟؟
          قبل از هر چیزی یک محصول باید ارزش داشته باشه
          تو و دوستای متوهمت انگار ندیدین با وجود همین تبلیغات اس5 فروش خوبی نداشت نه؟؟؟
          سوز دل شما با این حرفا اروم میشه...بگو عزیز من بذار خالی بشی
          فعلا همه میدونن بهترین کالای دیجیتال همراه چیه و برای خودنمایی یک کالای دیجیتال اهل فن اصول دیجیتالی کالا رو بررسی میکنن.پی ریزی بتن و ارماتور بندی نمیکنن که بخوان گوشی اچ تی سی رو بزنن توش

          • peyman
            peyman | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

            اصن من نگفتم بده ک خیلی هم گوشی خوبیه بعدشم اگه اچ تی سی تبلیغاتش قوی بود سامسونگ جایگاهش این نبود ، سامسونگ خوب بلد ادمایی مثه تو رو گول بزنه حالا بشین به به چه چه کن بگو واو چه کار بزرگی میکنه شیشه منعطف میزنه بدنه فلزی و شیشه ای میزنه واو چقد خفنه
            بره رابط کاربریش درست کنه بعد سه ماه گوشی هنگ نکنه خداروشکر فعلا این چیزا تو اس ۶ مشاهده نشده ولی دلیل ضرر سامسونگ سر اس ۵ و اس۴ همین چیزا بود

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تو برچسب های آپارات به جای سامسونگ زدید ساموسنگ، تصحیح کنید :D

    • knight.bivatan
      knight.bivatan | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      ساموسنگ مثل کله سنگ یا شاوشنک
      رستگاری با ساموسنگ :-D

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یه بار دیگه برتری اس ادج رو نسبت به موبایل های معمولی و گلکسی اس معمولی رو توضیح بدم / عکس زیر یه اسکرین شات از استور اندرویید ه / می بینید کنارش یه صفحه داره که با کشیدن انگشت به چپ باز می شه بعد اگرم بخواید داخل قسمت های مختلف هم عقب و جلو بشید باز باید انگشت رو عقب و جلو کنید حالا صفحه های خمیده ادج این کار خیلی زیباتر و طبیعی تر انجام می دن ، استور فقط یه نمونه است اکثر برنامه های اندرویید این قابلیت رو دارن

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!358101&authkey=!AP5QMb7HTf9bV9A&v=3&ithint=photo%2cpng

    • Amirhossein.kbaghery
      Amirhossein.kbaghery | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      این محصول نوآوری زیاد داره،فوق العاده هم زیباست اما توی دست گرفتن و نگهداریش طبق گفته ی بررسی محصول سخته،شاید نسل بعدیش فکری به حال ارگونومیش هم بشه

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

        قبول ندارم / کناره های دستگاه بالا اومده و شبیه یه تلفن معمولی می مونه گرفتنش

        • KOCHIK#
          KOCHIK# | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

          دوست عزیز منم گوشیم سونی هست و پنل پشتش از جنس شیشه س.
          اتفاقا خیلی هم سره

        • Amirhossein.kbaghery
          Amirhossein.kbaghery | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

          خیلی هم خوب اما ظاهرا شما خیلی از بررسی ها و نقطه نظرا در رابطه با سختیه نگه داشتن این تلفن توی دستو رد میکنین
          ظاهرا دست شما ارگونومی خاصی داره...در ثانی با چشم غیر مسلح میشه دید لبه های دستگاه پایین اومده که شما میگین لبه ها بالا اومده که شاید مثل دستتون بالا و پایین مفهوم دیگه ای براتون دارن...
          من هم واقعا این گوشی و طراحی خاصشو میپسندم،این تلفن و برادرش اس 6 اغاز نسل جدید طراحی توی سری پرچم دار سامسونگه

      • ★Saeed ★saye
        ★Saeed ★saye | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

        فقط تو دیجیاتو نوشته ارگونومیش اصلا خوب نیست بررسی دیجیکالا و چند تا سایت دیگه که اسم نمیارم بخون اصلا همچین چیزی ننوشتن!
        اگرم خودت دست بگیریش میفهمی فوق العادس اصلا تو نوشته نمیگنجه :D

        • سوتابایت منتظر...
          سوتابایت منتظر... | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

          همه چیزش عالی ولی تو دست گرفتن و زدن دکمه ها به شدت سخته! و شیشه سُر پشتش سخت ترم کرده! ولی به غیر از ارگونومیش همه چیز عالی!

          • Divan Greedy (thankyouaj)
            Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            شیشه سر نیست ، اهن و فلز سر حساب می شه ، مثلن لیز خوردن htc m8 که همه جا می گفتن که با اضافه شدن اون کناره های پلاستیکی به m9 مشکل برطرف شد

          • سوتابایت منتظر...
            سوتابایت منتظر... | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            نه سر نیست ولی وقتی دست یه خورده عرق کنه یه حالت لزج به وجود میاد که زدن دکمه پاور رو سخت می کرد ولی ولوم خوب بود دسترسیش!!

          • hamed
            hamed | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            اپل جان آیا شما این محصول را از نزدیک دست گرفتی که این حرفو میزنی؟؟؟منم همین فکرو میکردم ولی وقتی داداشم خرید کلا نظرم عوض شد راحت در دست جا میگیره وای که چقدر زیباست.
            اپل و طرفدارهاش فیلمی به کارگردانی تیم کوک:)با موضوع شستن مغزها:)
            عاشق انتقادات اپلیا هستم که کاملا با منطق قهرن:)

          • hamed
            hamed | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            پشت ایفون و m8یا m9هم همینجوره ای خدا چه ایرادایی:))
            خدا اینارو شفا نده تا سرگرمی ما از بین نره.

          • ★Saeed ★saye
            ★Saeed ★saye | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            ارگونومیش بد نیست عادت میخواد بعد یه روز عادت میکنی

          • سوتابایت منتظر...
            سوتابایت منتظر... | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            @hamed
            نگرفته بودم با این دقت حرف نمی زدم!
            اس ۶ خیلی خوش دست و راحت !‌
            ولی اس ۶ اج باز هم می گم فاجعس تو دست گرفتن !
            لبه گوشی باید محلی باشه که تو بتونی بهش اعتماد کنی و راحت تو دست بگیری تایپ کنی! برای من که از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت دارم اینجا نظر نمی شه اعتماد کرد!
            پیش نهاد می کنم از توهم بیای بیرون!!

          • hamed
            hamed | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

            تو دچار توهمی این گوشی دقیقا داخل خونه ما هست و داداش بزرگترم خریده و از ارگونومی بسیار خوبی برخورداره.چون دوست عزیز تو درگیر اپل هستی باید حتما یه اراجیفی بگی.این حقیقته بدت نیاد.

  • poria
    poria | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عاقا من عاجزانه تقاضا دارم لینک دانلود هم بزارین برای هر ویدیو

    • عـــامـروفـسـکی
      عـــامـروفـسـکی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

      داداش شما ویدیو رو که پلی کردی اون قسمت پایین لوگو آپارات میاد اونوبزن میره تو صفحه مربپط به ویدیو هم میشه دانلودش کرد هم میشه تو چندتا شبکه اجتماعی منتشر کرد .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی