ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ساعت هوشمند ZeaPlus S2 آشنا شوید

ZeaPlus شرکتی است که من و شما احتمالا تا قبل از خواندن این خبر در مورد آن نشنیده بودیم. آن ها یک شرکت بسیار جوان هستند که اولین تلفن همراه خود را سال پیش به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

ZeaPlus شرکتی است که من و شما احتمالا تا قبل از خواندن این خبر در مورد آن نشنیده بودیم. آن ها یک شرکت بسیار جوان هستند که اولین تلفن همراه خود را سال پیش به بازار فرستادند و بسیاری محصولات دیگر هم تا به حال به بازار فرستاده اند. شرکت ZeaPlus تاکنون دو ساعت هوشمند عرضه کرده و سومی هم حالا از راه رسیده است.

ZeaPlus S2، همین چند ساعت پیش توسط شرکت رونمایی شد، ساعت هوشمندی که نمایشگری دایره ای داشته و پردازنده آن مدل MT6269 مدیاتک است. رزولوشن دستگاه 240 در 240 پیکسل است و 32 مگابایت رم دارد درحالی که می تواند تا 128 گیگابایت حافظه را درون خود نگه دارد. باتری 350 میلی آمپری آن احتمالا یک روز کامل به شما یاری می رساند. فراموش نکنید که یک دوربین 1.3 اینچی هم بعضی مواقع به کارتان می آید.

نکته جالب در ارتباط با دستگاه این است که هم با تلفن های همراه اندرویدی و هم با آیفون ها همخوانی دارد. کسب لیسانس IP67 به این معنی است که نباید نگران آب و گرد و غبار باشید و با خیال راحت در هر شرایط سختی آن را دست خود کنید.

اگر انتظار طراحی های مدرن مثل ساعت های موتورولا و اپل را دارید، باید به شما یادآور کنیم که ZeaPlus 2 به شدت شبیه ساعت های لوکس غیر هوشمند و عقربه ای است. اطلاعات زیادی در ارتباط با دستگاه در دسترس نیست اما اگر فکر می کنید 350 دلار برای داشتن یک ساعت هوشمند مبلغ بسیار زیادی است، 99 دلار ذخیره کنید که به زودی ZeaPlus S2 قرار است وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عکسی که روی صفحه شه نشون میده که خیلی شبیه آی او اسه!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی