پتنت جدید اپل خبر از ارائه قابلیت هایی جدید برای دکمه Home می دهد
علیرغم تمام تغییراتی که در طول سالیان اخیر در آیفون به وجود آمده، اپل هرگز تصمیم نگرفته تا دکمه Home را از تلفن هوشمند خود حذف نماید. این دکمه همواره نقشهای مهمی را بر عهده ...
علیرغم تمام تغییراتی که در طول سالیان اخیر در آیفون به وجود آمده، اپل هرگز تصمیم نگرفته تا دکمه Home را از تلفن هوشمند خود حذف نماید. این دکمه همواره نقشهای مهمی را بر عهده داشته و اپل از آن جهت ارائه تجربه کاربری بهتر به مشتریان، کمک گرفته است.
به تازگی پتنتی از سمت اپل به ثبت رسیده که نشان می دهد این شرکت برنامه های زیادی برای افزودن قابلیت های جدید به دکمه Home دارد.
بر اساس اطلاعاتی که در این پتنت آمده، دکمه Home قرار است در آینده در بازی های ارائه شده برای iOS نیز ایفای نقش کند. تصور کنید که مشغول انجام یک بازی اکشن هستید و نیاز دارید تا با هدف گیری دقیق، به دشمن شلیک کنید؛ اینجا همان حوزه ای است که دکمه Home با قابلیت های جدیدش وارد می شود.
به جای اینکه از دکمه های مجازی قرار گرفته بر روی صفحه استفاده کنید، می توانید انگشت خود را بر روی دکمه Home جا به جا کرده و بدین شکل هدف گیری لازم را انجام دهید.
دکمه Home در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی Touch ID برای باز کردن قفل دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، اما اگر این پتنت به واقعیت بپیوندند، بی شک امکانات بیشتری را برای آن می توان متصور بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اچ تی سی وایلدفایر قدیمی من هم این ویژگی را داشت. دستت را که روی سنسور اپتیکال پایین میکشیدی، میشد بالا، پایین، چپ یا راست حرکت کرد. چطوری پتنت ثبت کرده؟!!
بهترین کار ممکن میخاد بکنه دمش گرم کلی روحم شاد شد.
من قدیما با خودم فکر میکردم کاش میشد با سوایپ کردن افقی روی کلید هوم سامسونگ ورق زد یا بصورت عمودی اسکرول کرد..
ولی چه فاییده نه میشه این فکرا رو جایی ثبت کرد نه ثبت کرد جایی این فکرا رو!
حذف دکمه هوم فیزیکی یکی از بزرگترین اشتباهات گوگل و مایکی بود
من خودم(هرچند نظر من معیار نیست!) بشدت علافمندم به هوم ایفون و سامی
یه جور حس خاص فشاردادن اون دکمه معناش اینه که من رییسم!
.
بنظرم خیلی توی تجربه کاربری مفیده و نقشش بزرگه این دکمه فیزیکی
و خصوصا که سنسور بزودی فراگیر میشه
و تقریبا بهترین جا واسش دکمه هومه
(پشت گوشی هم هست اما باعث ضخامت گوشی میشه و بد دسته)
با این پتنت ها امیدوارم شاهد تغییر سخت افزاری ایفون 6اس باشیم
خیلی پتنت هارو اپل ثبت کرده و استفاده نشده اینم شاید یکی از اونا باشه
البته همین الانم عملی شده به صورت محدود که دوبار لمس دکمه هوم همه چیز رو میاره پایین حتما همون طور که خود دیجیاتو تو بررسی آیفون ۶ گفت کاربرد های بیشتری ازش خواهیم دید!!تو آینده!!
البته خیلی مطلب درمورد این پتنت تو نارنجی منتشر شد و البته ایده صحفه نمایش حساس به فشار با این پتنت به ثبت رسید! پس حتما تو آیفون بعدی می بینیمش!!
تصویر مطلب تصویر مطلب نارنجی ام بود!!
-گریه حضار!! :((
پس به دوستانی که قصد دارن طرح مفهومی از آیفون ۷ و آیفون های آینده رو رندر بگیرند پیشنهاد میدم با توجه به این پتنت دکمه ی هوم رو دست نزنن.
دمش گرم اپل حال میده به مشتری هاش خوش به حالشون
منم دلم خوشه اچ تی سی مشکلای اندروید 5 رو حل کنه :(
حیف ازت خوشم نمیاد اپل وگرنه آیفون میگرفتم سودت بره بالا :D
الکی مثلا من آیفون بگیرم اپل میشه شرکت 900 میلیاردی :D