تبلیغات مایکروسافت برای لومیا ۶۴۰ با حضور پر رنگ کورتانا
عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید. هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته ...
عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید.
هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته شده اند، اما در واقع بیشتر بر روی قابلیت های کورتانا تمرکز دارند.
مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که استفاده از کورتانا به عنوان دستیار شخصی، چگونه می تواند از اشتباهات احتمالی بکاهد و زندگی بهتری را برای شما رقم زند.
قطعا کسی دوست ندارد خرید کیک برای تولد فرزندش را فراموش کند، و یا دیر به سر کار برسد. پس در اینجا است که کورتانا وارد می شود.
در ادامه مطلب می تواند چهار ویدیو تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سایزش 4.5 بود عالی میشه کاش این امکاناتو رو 630 سوار میکردن خداییش حرف نداشت این یکم بزگه !!
سایز صفحه به نظر من بین 4 تا 4.5 عالیه بیشتر زیادیه دیگه طرف تبلیت یا فبلت میگیره !!
مقایسه دوربین 640xl با s6 edge و iphone 6 plus
گوشی شماره یک 640xl
گوشی شماره دو s6 edge
گوشی شماره سه iphone 6 plus
http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-microsoft-lumia-640-xl-vs-samsung-galaxy-s6-edge-vs-apple-iphone-6-plus/
نتیجه
http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-results-lumia-640-xl-vs-galaxy-s6-edge-vs-iphone-6-plus/
با سلام لومیا ۶۴۰ایکس ال ۷۵۰تومان سفارش پذیرفته میشه با یک هفته مهلت تست.
دوست عزیز اگه از گوشی خوشمون نیومد چی ؟ گوشی رو میگیری پولو پس میدی؟
:)
این هدست نمایشگر با رزولیشن ۲۱۶۰ × ۱۲۰۰ تصاویر رو نشون میده و نرخ تثبیت ۹۰ در ثانیه داره،خوب این سیستم معقول براش،مگر اینکه در فول اچ دی بازی کنید.
...
کلا ۱۲۰۰ دلار آب میخوره سیستمش!
معذرت میخوام اشتباه کپی شد اینجا...
...
لومیا ۶۴۰xl واقعا دوربین خوبی داره..
چند وقت بعد
بدو بدو لوميا ٥٥٠ حراجش كردم ٣ تا ١٠٠ دلار !!
يكي نيست بهشون بگه راه ورود به دل كاربران اين نيست كه هي گوشي ارزونتري بسازند بلكه گوشي به قلب كاربر راه پدا ميكنه كه اگر گرانتر هم بشود باز خواهند خريد مانند آيفون كه اونقدر ارزشمند هست كه با وجود قيمت بالاترش دارند بيشتر از گوشيهاي ارزان ميخرندش
استاد. شما چرا ناراحتی؟اینم یک جور سیاست کاریه تو وینفون کار با پایین رده وپرچمدار یکیه فقط امکاناتش مثلا دوربین وصفحه نمایش فرق میکند.
:)) شوخی جالبی بود.
گوشي واقعا به صرفه اي.يكي از رفيقام گرفته ورژن XL شو فك كنم حدوداي ٩٠٠ تومن سفيد رنگ جداي از اينكه واقعا سبكه(از ١٥٢٠ هم سبك تره) و كيفيت خوبي داره،به هر كس مشخصات گوشي رو ميگه طرف ميگه حتما ٢ تومن بابت اش دادي!بعدم كه ميگه نه ٩٠٠ تومن فك ميكنن خالي ميبنده. :)
اين گوشي جايگزين ١٣٢٠ ه و ١٣٢٠ دوربين خوبي نداشت و ٦٤٠ اكس ال واقعا دوربين خوبي داره نسبت به قيمتش و يكي از مشكلات اساسي ١٣٢٠ رو برطرف كرده(لنز ساخت كارل زايس آلمان و ١٣ مگاپيكسل).
تو کلکسیونم یه گوشی وینفونی کم داره ، دیروز خواستم لومیا 930 بخرم ولی پشیمون شدم ببینم این چیه باهاش کار کنم
تو کف کلکسیونتم!!
:|
قابل نداره
129 دلار ! خوب اونها كه ميخوان تبلت سيمكارت خور اپل بگيرند بهتره همون پولش را بگزارند برند از اين گوشيها بخرند ! اونطوري مايكروسافت هم دلش خوش ميشه محصولش فروش خوبي داشته !!
البته داخل ايران مانند هميشه همه چيز فرق ميكند !
قيمت مدل سيمكارت خور با مدل عاديش كمتر از ٢٠٠ هزارتومان اختلاف داره كه ميشود تقريبا ٥٠ دلار !
تازه مدل آيپد ميني بيشتر از ٢٥٠ هزارتومان گرونتر از قيمت آيپد اير هست (يعني تو خارج از ايران يك قيمت هست در سايت اپل و در داخل ٢٥٠ هزارتومان اختلاف دارد !) همه اينها را بگزاريد كنار باتري افتضاح اير ٢ !! و تغيير نكردن نسل جديد آيپد ميني
البته قيمت آيپد اير ٢ با اين تعريفي كه من ازش كردم همينطور كاهش قيمت خورده در حدي كه بالاترين مدلش به كمتر از ٢ميليون و ٥٠٠ هزارتومان رسيده در هر رنكي كه بخواين هستش !در حالي قيمت جهانيش ٨٣٠ دلار هست
میلاد به نظرت ارزششو داره الان air رو air 2 کنم؟!
سلام
من الان دارم با اير دو مينويسم نظرو
دوربينش خيلى نسبت به اير بهتر شده نمونه عكسشم گزاشتم برات
رم دوبرابر شده و سى پى يو خيلى بهتر
تاچ ايدي كه خيلى كار امده
از بلند گو هاشم خيلى راضيم فقط بديش اينه تو جعبش هدفون نداره
سوال ديگه داشتى در خدمتم
ببخشيد عكسشو يادم رفت:))
بحثم سر سخت افزار نیست از برم!!
این که ارزششو داره هزینه کنم یا نه مسئلس!!
به نظرت ایر دست دوم یه ساله رو چند بدم؟! خط و خش داره ولی زیاد نیست ریزه!
ن به نظرم ارزششو نداره از همين اير ١ لذت ببر پنج شيش ماه ديگه ايپد بعدى معرفى ميشه اونموقع راحت تصميم بگير
نداشتيم از اير ٢ بد بگيا من الان توى استفاده معمولى(ديجى كلش ،هى دى،موزيك)راحت دوروز رو شارژ نگه ميداره
توى استفاده خيلى سنگينم يك روز فيت نيگر ميداره
منكه ازش راضيم
بیش تر اسرارم سر تاچ آی دی ! که الان دوچار دوگانگی ام از آیفون میام آیپد دست می زارم روی هوم تا باز شه ! اصلا رو اعصابه!!
ببینم چی می شه!
همیشه عاشق تبلیغای مایکی(و نوکیا) بودم. با اینکه کوتاه بودن اما خیلی خوب قابلیت های کورتانا رو نشون دادن. اما حیف اینبار به سیری تیکه ننداخت. خیلی میخندیدیم :)
یه خبر خوب دیگه هم فروش قابل قبول مایکروسافت بند تو فروشگاه های best buy هست که درصد قابل قبولی داشته.
http://www.phonearena.com/news/Which-smartwatchfitness-band-manufacturer-sold-the-most-at-Best-Buy-last-month-Find-out-here_id69346
اصلا توقع نداشتم.١٢.٧٪ ! واقعاً؟!از ايسوس و پيبل هم بيشتره!و واقعا امكانات كمي نسبت به رقبا داره.من كه طرفدارشم تعجب كردم،نهايتاً خيلي فكرشو ميكردم ٥٪ ولي نه ١٢٪!اونم با ٥ درصد اختلاف با موتو ٣٦٠ چهارم تو جدول!و سامسونگ هم كه اوله و عجيب ترينشونم فيت بيته كه دومه!
مایکروسافت خوب راهی رو در پیش گرفته با تبلیغات فراوان میتونه مخ خیلی هارو بزنه.