ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تبلیغات مایکروسافت برای لومیا ۶۴۰ با حضور پر رنگ کورتانا

عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید. هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید.

هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته شده اند، اما در واقع بیشتر بر روی قابلیت های کورتانا تمرکز دارند.

مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که استفاده از کورتانا به عنوان دستیار شخصی، چگونه می تواند از اشتباهات احتمالی بکاهد و زندگی بهتری را برای شما رقم زند.

قطعا کسی دوست ندارد خرید کیک برای تولد فرزندش را فراموش کند، و یا دیر به سر کار برسد. پس در اینجا است که کورتانا وارد می شود.

در ادامه مطلب می تواند چهار ویدیو تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سایزش 4.5 بود عالی میشه کاش این امکاناتو رو 630 سوار میکردن خداییش حرف نداشت این یکم بزگه !!
    سایز صفحه به نظر من بین 4 تا 4.5 عالیه بیشتر زیادیه دیگه طرف تبلیت یا فبلت میگیره !!

  • aromin
    aromin | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مقایسه دوربین 640xl با s6 edge و iphone 6 plus
    گوشی شماره یک 640xl
    گوشی شماره دو s6 edge
    گوشی شماره سه iphone 6 plus

    http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-microsoft-lumia-640-xl-vs-samsung-galaxy-s6-edge-vs-apple-iphone-6-plus/
    نتیجه
    http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-results-lumia-640-xl-vs-galaxy-s6-edge-vs-iphone-6-plus/

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با سلام لومیا ۶۴۰ایکس ال ۷۵۰تومان سفارش پذیرفته میشه با یک هفته مهلت تست.

    • سیدحمید
      سیدحمید | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز اگه از گوشی خوشمون نیومد چی ؟ گوشی رو میگیری پولو پس میدی؟
      :)

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این هدست نمایشگر با رزولیشن ۲۱۶۰ × ۱۲۰۰ تصاویر رو نشون میده و نرخ تثبیت ۹۰ در ثانیه داره،خوب این سیستم معقول براش،مگر اینکه در فول اچ دی بازی کنید.
    ...
    کلا ۱۲۰۰ دلار آب میخوره سیستمش!

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      معذرت میخوام اشتباه کپی شد اینجا...
      ...
      لومیا ۶۴۰xl واقعا دوربین خوبی داره..

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چند وقت بعد
    بدو بدو لوميا ٥٥٠ حراجش كردم ٣ تا ١٠٠ دلار !!
    يكي نيست بهشون بگه راه ورود به دل كاربران اين نيست كه هي گوشي ارزونتري بسازند بلكه گوشي به قلب كاربر راه پدا ميكنه كه اگر گرانتر هم بشود باز خواهند خريد مانند آيفون كه اونقدر ارزشمند هست كه با وجود قيمت بالاترش دارند بيشتر از گوشيهاي ارزان ميخرندش

    • غلامرضا
      غلامرضا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      استاد. شما چرا ناراحتی؟اینم یک جور سیاست کاریه تو وینفون کار با پایین رده وپرچمدار یکیه فقط امکاناتش مثلا دوربین وصفحه نمایش فرق میکند.

    • Nikko_Bleik
      Nikko_Bleik | ۷ خرداد ۱۳۹۴

      :)) شوخی جالبی بود.

  • R3D
    R3D | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گوشي واقعا به صرفه اي.يكي از رفيقام گرفته ورژن XL شو فك كنم حدوداي ٩٠٠ تومن سفيد رنگ جداي از اينكه واقعا سبكه(از ١٥٢٠ هم سبك تره) و كيفيت خوبي داره،به هر كس مشخصات گوشي رو ميگه طرف ميگه حتما ٢ تومن بابت اش دادي!بعدم كه ميگه نه ٩٠٠ تومن فك ميكنن خالي ميبنده. :)
    اين گوشي جايگزين ١٣٢٠ ه و ١٣٢٠ دوربين خوبي نداشت و ٦٤٠ اكس ال واقعا دوربين خوبي داره نسبت به قيمتش و يكي از مشكلات اساسي ١٣٢٠ رو برطرف كرده(لنز ساخت كارل زايس آلمان و ١٣ مگاپيكسل).

  • ali
    ali | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تو کلکسیونم یه گوشی وینفونی کم داره ، دیروز خواستم لومیا 930 بخرم ولی پشیمون شدم ببینم این چیه باهاش کار کنم

    • سوتابایت منتظر...
      سوتابایت منتظر... | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      تو کف کلکسیونتم!!
      :|

      • ali
        ali | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

        قابل نداره

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    129 دلار ! خوب اونها كه ميخوان تبلت سيمكارت خور اپل بگيرند بهتره همون پولش را بگزارند برند از اين گوشيها بخرند ! اونطوري مايكروسافت هم دلش خوش ميشه محصولش فروش خوبي داشته !!

    • Mr.M
      Mr.M | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      البته داخل ايران مانند هميشه همه چيز فرق ميكند !
      قيمت مدل سيمكارت خور با مدل عاديش كمتر از ٢٠٠ هزارتومان اختلاف داره كه ميشود تقريبا ٥٠ دلار !
      تازه مدل آيپد ميني بيشتر از ٢٥٠ هزارتومان گرونتر از قيمت آيپد اير هست (يعني تو خارج از ايران يك قيمت هست در سايت اپل و در داخل ٢٥٠ هزارتومان اختلاف دارد !) همه اينها را بگزاريد كنار باتري افتضاح اير ٢ !! و تغيير نكردن نسل جديد آيپد ميني
      البته قيمت آيپد اير ٢ با اين تعريفي كه من ازش كردم همينطور كاهش قيمت خورده در حدي كه بالاترين مدلش به كمتر از ٢ميليون و ٥٠٠ هزارتومان رسيده در هر رنكي كه بخواين هستش !در حالي قيمت جهانيش ٨٣٠ دلار هست

      • سوتابایت منتظر...
        سوتابایت منتظر... | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

        میلاد به نظرت ارزششو داره الان air رو air 2 کنم؟!

        • mehran
          mehran | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

          سلام
          من الان دارم با اير دو مينويسم نظرو
          دوربينش خيلى نسبت به اير بهتر شده نمونه عكسشم گزاشتم برات
          رم دوبرابر شده و سى پى يو خيلى بهتر
          تاچ ايدي كه خيلى كار امده
          از بلند گو هاشم خيلى راضيم فقط بديش اينه تو جعبش هدفون نداره
          سوال ديگه داشتى در خدمتم

          • mehran
            mehran | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

            ببخشيد عكسشو يادم رفت:))

          • سوتابایت منتظر...
            سوتابایت منتظر... | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

            بحثم سر سخت افزار نیست از برم!!
            این که ارزششو داره هزینه کنم یا نه مسئلس!!
            به نظرت ایر دست دوم یه ساله رو چند بدم؟! خط و خش داره ولی زیاد نیست ریزه!

          • mehran
            mehran | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

            ن به نظرم ارزششو نداره از همين اير ١ لذت ببر پنج شيش ماه ديگه ايپد بعدى معرفى ميشه اونموقع راحت تصميم بگير

      • mehran
        mehran | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

        نداشتيم از اير ٢ بد بگيا من الان توى استفاده معمولى(ديجى كلش ،هى دى،موزيك)راحت دوروز رو شارژ نگه ميداره
        توى استفاده خيلى سنگينم يك روز فيت نيگر ميداره
        منكه ازش راضيم

        • سوتابایت منتظر...
          سوتابایت منتظر... | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

          بیش تر اسرارم سر تاچ آی دی ! که الان دوچار دوگانگی ام از آیفون میام آیپد دست می زارم روی هوم تا باز شه ! اصلا رو اعصابه!!
          ببینم چی می شه!

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    همیشه عاشق تبلیغای مایکی(و نوکیا) بودم. با اینکه کوتاه بودن اما خیلی خوب قابلیت های کورتانا رو نشون دادن. اما حیف اینبار به سیری تیکه ننداخت. خیلی میخندیدیم :)

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      یه خبر خوب دیگه هم فروش قابل قبول مایکروسافت بند تو فروشگاه های best buy هست که درصد قابل قبولی داشته.
      http://www.phonearena.com/news/Which-smartwatchfitness-band-manufacturer-sold-the-most-at-Best-Buy-last-month-Find-out-here_id69346

      • R3D
        R3D | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

        اصلا توقع نداشتم.١٢.٧٪ ! واقعاً؟!از ايسوس و پيبل هم بيشتره!و واقعا امكانات كمي نسبت به رقبا داره.من كه طرفدارشم تعجب كردم،نهايتاً خيلي فكرشو ميكردم ٥٪ ولي نه ١٢٪!اونم با ٥ درصد اختلاف با موتو ٣٦٠ چهارم تو جدول!و سامسونگ هم كه اوله و عجيب ترينشونم فيت بيته كه دومه!

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت خوب راهی رو در پیش گرفته با تبلیغات فراوان میتونه مخ خیلی هارو بزنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی