ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروز رسانی اپل واچ با قابلیت های جدید برای ساعت در راه است

اپل در حال کار بر روی اضافه کردن برخی قابلیت های کلیدی به اپل واچ بوده و به زودی یک بروز رسانی جامع را برای این محصول ارائه خواهد داد. گفته می شود در آپدیت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اپل در حال کار بر روی اضافه کردن برخی قابلیت های کلیدی به اپل واچ بوده و به زودی یک بروز رسانی جامع را برای این محصول ارائه خواهد داد.

گفته می شود در آپدیت جدید، کاربران قادر خواهند بود تا از فیس تایم های شخص ثالث نیز بهره گرفته و دیگر محدود به  چند عدد فیس تایم خود ساعت اپل نخواهند بود. از طرف دیگر استفاده کنندگان از این ساعت در بروز رسانی جدید که به زودی به دستشان خواهد رسید، می توانند قابلیت تعیین نمودن محل قرار گیری ساعت بر روی نقشه یا همان «Find my Watch» را نیز داشته باشند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

9to5Mac گزارش می دهد که در آپدیت جدید، برخی قابلیت های مربوط به سلامتی نیز افزوده خواهند شد. برای مثال ساعت قادر خواهد بود تا خواب کاربران را نیز اندازه گیرد.

در روزهای گذشته خبرهایی را مبنی بر امنیت پایین اپل واچ برایتان منتشر نموده بودیم؛ اکنون گویا شرکت مورد بحث می خواهد این مشکلات را نیز حل نموده و در صورتی که ساعت، از آیفون فاصله ای زیاد بگیرد، صرفا با یک کد که بر روی آیفون به نمایش در خواهد آمد دوباره می توان از ساعت اپل بهره گرفت.

این ساعت اکنون میزان ضربان قلب کاربر را نشان می دهد اما گفته می شود در آینده، قابلیت نشان دادن فشار خون نیز در کنار اندازه گیری مدت خواب کاربران به آن اضافه خواهد شد. البته برخی باور دارند که سخت افزار فعلی، قابلیت انجام چنین کارهایی را ندارد و برای داشتن این ویژگی ها، باید انتظار نسل آینده ساعت اپل را کشید.

در هشتم ژوئن کنفرانس توسعه دهندگان اپل برگزار خواهد شد و در آن زمان، مشخصا اپل برنامه های خود را برای توسعه پلتفرم Watch OS نیز بیان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آخيش خدارو شكر!!! يلحظه اشتباهي رفتم تو سايت همسايه همه متعصبا ريخته بودن و ...

    اينجا كلا نظرات دوستانه و آرومه..و دليله دوست داشتني بودن سايت همينه.. :-)

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    از نظر من هر ٢ سال تغيير دروني و امكانات ساعت و هر ٤ سال تغيير طراحي و نمايشگر منطقي هستش و كمتر و بيشترش به ضررش تموم خواهد شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی