ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش GTA 5 به 52 میلیون نسخه رسید

حالا رسما می دانیم که GTA 5 با 52 میلیون واحد عرضه به بازار (و نه فروش مستقیم به مشتری)، به تنهایی یکی از بزرگترین سرگرمی های تاریخ به حساب می آید. ناشر بازی، Take-Two ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

حالا رسما می دانیم که GTA 5 با 52 میلیون واحد عرضه به بازار (و نه فروش مستقیم به مشتری)، به تنهایی یکی از بزرگترین سرگرمی های تاریخ به حساب می آید. ناشر بازی، Take-Two روز گذشته در گزارش سال مالی خود این مسئله را اعلام کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا علاوه بر مرور آمار و ارقام، اندکی هم در مورد بسته الحاقی داستان GTA 5 بشنویم که شایعاتی پیرامون آن وجود دارد.

شرکت Take-Two، تا پایان فصل مالی اخیر خود، 52 میلیون واحد از بازی Grand Theft Auto V را به صورت فیزیکی و دیجیتالی به بازار عرضه کرده. مسلما از این میزان، تعدادی از نسخه های فیزیکی هنوز به فروش نرسیده، بنابراین می توان گفت 52 میلیون، آمار تعداد واحدهایی عرضه شده به بازار است و نه فروخته شده به مشتری.

بازی Evolve تا به حال 2.5 میلیون واحد عرضه به بازار داشته در حالی که این رقم برای WWE 2K15 به 3 میلیون رسید. مجموعا، سری Borderlands تا به امروز موفق به فروشی نزدیک به 25 میلیون واحد شده در حالی که 8 میلیون آن مربوط به سال مالی گذشته است. Handsome Collection که شامل دو بازی از این سری بود (بازسازی دو عنوان برای کنسول های نسل جدید)، 20 درصد کل این رقم را به خود اختصاص داده.

اشتراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two می گوید با در نظر گرفتن Evolve و GTA 5 که برای پی سی عرضه شد، امسال یکی از بهترین سال های کمپانی بوده است.

در طول سال مالی 2015، شرکت 5 بازی بزرگ منتشر کرد و سال مالی 2016 را هم با موفقیت هر چه تمام تر آغاز کرده. البته با تمام این تفاسیر، Take-Two امسال مبلغ 279.5 میلیون دلار متضرر شد.

اما در طول همین جلسه، از زلنیک پرسش شد که آیا بسته الحاقی داستانی برای GTA 5 توسعه داده می شود یا خیر اما وی به طور کل منکر مسئله شد.

وی گفت: "نه، ما در مورد هیچ بسته الحاقی صحبت نکرده ایم. ما در مورد Heists صحبت کردیم و منتشر هم شده اند. اما من به درستی به یاد دارم که شما در مورد آن، در زمان عرضه بازی صحبت کردید."

سال پیش، راکستار علنا در مورد توسعه بخش داستانی بازی صحبت کرد اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشد. شاون فونتنو، بازیگر نقش فرانکلین هم حتی در این مورد رونمایی کوتاهی داشت اما زلنیک حالا به طور کل منکر ماجرا می شود.

به نظر شما قدم بعدی راکستار چیست؟ توسعه یک بسته الحاقی برای GTA 5 یا Red Dead بعدی؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • emad
    emad | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هیچی همون san andreas خودمون نمیشه....

    • Gamer
      Gamer | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      البته منم سن اندریاس رو دارم اما وی خیلی بهتره چون open world یعنی جهان باز و ما خیلی راحتتر میتونیم از بازی لذت ببریم.(راستی یادم رفت بگم مپ وی بزرگتر و تنوع شخصیت ها بیشتر!)

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یادم رفت!!
    دقایقی تا شروع آتش بازی!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی