ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مرورگر Adblock در فاز بتا برای اندروید منتشر شد

Adblock Plus یکی از محبوب ترین افزونه های مرورگرهای دسکتاپی است اما تا به امروز، این افزونه روی موبایل حضوری نداشته. اما از امروز دارندگان دستگاه های اندرویدی می توانند مرورگر Adblock را که به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

Adblock Plus یکی از محبوب ترین افزونه های مرورگرهای دسکتاپی است اما تا به امروز، این افزونه روی موبایل حضوری نداشته. اما از امروز دارندگان دستگاه های اندرویدی می توانند مرورگر Adblock را که به طور پیشفرض تبلیغات را بلوکه می کند دانلود کنند.

مرورگر Adblock براساس اپلیکیشن اندرویدی فایرفاکس که متن باز است ساخته شده، بنابراین اگر پیشتر با فایرفاکس روی اندروید کار کرده باشید می دانید مرورگر Adblock چگونه است.

در آزمایشی کوتاه روی گلکسی اس 6، اپلیکیشن قادر به حذف تمام تبلیغاتی بود که در صفحه نمایش داده می شود. اگرچه، عملکرد کلی آن نسبت به ورژن افزونه کروم اندکی بدتر است و صفحات حین پایین و بالا کردن لرزش پیدا می کنند.

اگرچه اولویت اصلی اپلیکیشن حذف تبلیغات است اما مشکلات آن شاید شما را پشیمان کند و دارندگان سایت ها را خوشحال.

نصب مرورگر Adblock به سادگی رفتن به گوگل پلی و فشردن دکمه نصب نیست. برای این کار باید به صفحه Adblock Plus در گوگل پلاس بپیوندید و آن زمان به شما اجازه دانلود APK برنامه داده می شود. برای نصب لازم است چند مورد امنیتی اندروید خود را خاموش کنید.

Adblock Plus پیش از این هم افزونه ای برای مرورگر فایرفاکس اندروید ارائه داده اما گفته شده که نسبت به نسخه دسکتاپی بسیار محدودیت دارد. سازندگان مرورگر و اپلیکیشن می گویند هدف آن ها از ارائه محصول در مرحله بتا، رفع اشکالات و افزایش کارایی آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • جابر صالحی
    جابر صالحی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    شما خودتون هم تبلیغات دارید، بعد میاید AdBlock رو معرفی میکنید؟

    من خودم شدیدا با این موضوع مخالفم، چون خیلی سایت های قوی ای داریم که درآمدشون فقط از تبلیغاته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی