ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

رستوران KFC سینی های خود را مجهز به کیبورد می کند

KFC یکی از شناخته شده ترین رستوران های زنجیره ای در سراسر دنیا به شمار می رود که به خاطر مرغ سوخاری های بی نظیرش، به شدت معروف است. KFC به تازگی در اقدامی جالب، ترتیبی داده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

KFC یکی از شناخته شده ترین رستوران های زنجیره ای در سراسر دنیا به شمار می رود که به خاطر مرغ سوخاری های بی نظیرش، به شدت معروف است. KFC به تازگی در اقدامی جالب، ترتیبی داده است تا کاربران در حین خوردن غذا، به راحتی بتوانند با موبایل خود کار کنند و نگران چرب شدن صفحه نمایش آن نباشند.

این مجموعه در سینی های غذای خود، کیبوردی بسیار باریک را قرار داده که از طریق بلوتوث به موبایل و تبلت متصل می شود و به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی متن مورد نظر خود را تایپ نماید.

کیبورد های مذکور تنها 0.4 میلی متر ضخامت دارند و حتی با استفاده از USB، امکان شارژ کردن آنها نیز وجود دارد. نکته جالب اینکه کاربران پس از صرف غذا، می توانند این کیبوردها را با خود به خانه ببرند.

KFC این کیبورد ها را تنها در چند شعبه در کشور آلمان عرضه کرده است. بررسی ها نشان داده مشتریانی که در این شعبه ها حضور یافته اند، به لطف کیبورد مذکور حضور فعال تری در شبکه های اجتماعی به هم رسانده اند و گفت و گوهای بیشتری را با دوستان خود رد و بدل کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مترسک
    مترسک | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    اون وقت طعم غذا رو کسی نمی‌فهمه که :|

  • mm98
    mm98 | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    آدم تنها باشه بد نیست.
    ولی دور همی چه دلیلی داره آدم سرش تو گوشی باشه.

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    KFC is so good
    تو همه جای دنیا رمز وای فایشون اینه :)
    اگه رفتین حتما وصل شین بیاین دیجیاتو :)

  • سعید
    سعید | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    حالا این نمایندگی های ایرانش واقعا اگر راست میگن و نماینده kfc هستن این کیبورد ها رو اضافه کنن.

    • عـــامـروفـسـکی
      عـــامـروفـسـکی | ۱ خرداد ۱۳۹۴

      تو سطح دنیا هم فعلا فقط تو آلمان اومده زیادی عجله نکن داداش

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    یه دونه از اینا با تم دیجیاتو می خام!!

  • javad.H
    javad.H | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    نکته جالب اینکه کاربران پس از صرف غذا، می توانند این کیبوردها را با خود به خانه ببرند.

    کی میره آلمان برای من 10 تا بیاره؟؟؟؟
    می خواهم تو ایران این هارو به قیمت خون مردم بفروشم.(صحبتم با مغازه های علاءالدین)

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    حدود 17 سال قبل تو دوبی رستورانش بغل خونمون بود اون موقع هم شاید باورتون نشه اما از همه رستورانای دبی بهتر و زیباتر و شیک تر بود و چقدر خدماتش عالی بود روز به روز هم داره بهتر میشه

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    حداقل یه احترام به نعمت خدا هم باشه بد نیست! دانشمندا و روانشناسا و مخترا دارن سعی میکنن کار کردن با گوشی به حداقل برسونن! بعد اینا...

مطالب پیشنهادی