رستوران KFC سینی های خود را مجهز به کیبورد می کند
KFC یکی از شناخته شده ترین رستوران های زنجیره ای در سراسر دنیا به شمار می رود که به خاطر مرغ سوخاری های بی نظیرش، به شدت معروف است. KFC به تازگی در اقدامی جالب، ترتیبی داده ...
KFC یکی از شناخته شده ترین رستوران های زنجیره ای در سراسر دنیا به شمار می رود که به خاطر مرغ سوخاری های بی نظیرش، به شدت معروف است. KFC به تازگی در اقدامی جالب، ترتیبی داده است تا کاربران در حین خوردن غذا، به راحتی بتوانند با موبایل خود کار کنند و نگران چرب شدن صفحه نمایش آن نباشند.
این مجموعه در سینی های غذای خود، کیبوردی بسیار باریک را قرار داده که از طریق بلوتوث به موبایل و تبلت متصل می شود و به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی متن مورد نظر خود را تایپ نماید.
کیبورد های مذکور تنها 0.4 میلی متر ضخامت دارند و حتی با استفاده از USB، امکان شارژ کردن آنها نیز وجود دارد. نکته جالب اینکه کاربران پس از صرف غذا، می توانند این کیبوردها را با خود به خانه ببرند.
KFC این کیبورد ها را تنها در چند شعبه در کشور آلمان عرضه کرده است. بررسی ها نشان داده مشتریانی که در این شعبه ها حضور یافته اند، به لطف کیبورد مذکور حضور فعال تری در شبکه های اجتماعی به هم رسانده اند و گفت و گوهای بیشتری را با دوستان خود رد و بدل کرده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اون وقت طعم غذا رو کسی نمیفهمه که :|
آدم تنها باشه بد نیست.
ولی دور همی چه دلیلی داره آدم سرش تو گوشی باشه.
KFC is so good
تو همه جای دنیا رمز وای فایشون اینه :)
اگه رفتین حتما وصل شین بیاین دیجیاتو :)
حالا این نمایندگی های ایرانش واقعا اگر راست میگن و نماینده kfc هستن این کیبورد ها رو اضافه کنن.
تو سطح دنیا هم فعلا فقط تو آلمان اومده زیادی عجله نکن داداش
یه دونه از اینا با تم دیجیاتو می خام!!
نکته جالب اینکه کاربران پس از صرف غذا، می توانند این کیبوردها را با خود به خانه ببرند.
کی میره آلمان برای من 10 تا بیاره؟؟؟؟
می خواهم تو ایران این هارو به قیمت خون مردم بفروشم.(صحبتم با مغازه های علاءالدین)
حدود 17 سال قبل تو دوبی رستورانش بغل خونمون بود اون موقع هم شاید باورتون نشه اما از همه رستورانای دبی بهتر و زیباتر و شیک تر بود و چقدر خدماتش عالی بود روز به روز هم داره بهتر میشه
حداقل یه احترام به نعمت خدا هم باشه بد نیست! دانشمندا و روانشناسا و مخترا دارن سعی میکنن کار کردن با گوشی به حداقل برسونن! بعد اینا...