ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اولین تصاویر GTX 980 Ti، کارت جدید انویدیا منتشر شد

پس از یکی دو روز شایعه پراکنی، بالاخره GTX 980 Ti به دوربین رسانه ها لبخند زد. همانطور که پیش بینی شده بود، GTX 980 Ti از PCB های GTX Titan X استفاده می کند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از یکی دو روز شایعه پراکنی، بالاخره GTX 980 Ti به دوربین رسانه ها لبخند زد. همانطور که پیش بینی شده بود، GTX 980 Ti از PCB های GTX Titan X استفاده می کند و از لحاظ عملکردی بسیار نزدیک به قوی ترین غول انویدیا است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش های پیشین، این کارت از سیلیکون 28 نانومتری GM200 تهیه شده و با غیر فعال کردن 2 واحد از 24 واحد SMM، نتیجتا 2816 هسته CUDA حاصل شده. مموری کارت 6GB GDDR5 اعلام شده و رابط حافظه آن 384 بیت است. البته در زمینه حافظه (که این روزها در بازی های ویدیویی اهمیت بالایی پیدا کرده)، تایتان اکس دو برابر قوی تر از GTX 980Ti است.

کارت جدید اوایل ماه آینده میلادی به بازار عرضه می شود. شرکت هایی چون MSI، گیگابایت، EVGA و Asus کار روی ورژن های مخصوص به خود را شروع کرده اند و به زودی باید شاهد معرفی آن ها نیز باشیم.

در زیر می توانید تصاویر مربوط به GTX 980 Ti را که وبسایت VideoCardz.com منتشر کرده ببینید.

94b

94c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • EROS
    EROS | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    چرا بعضیا با یه سر سوزن سواد میان نظر تخصصی میدن ؟ حالا چون اپل از یه چی استفاده کرد شد بهترین؟ الحق که مارک پرستین

  • Neo
    Neo | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    بچه ها Nvidia کارت گرافیک های خیلی قوی داره. ولی برای خرید سیستم از هر کسی میپرسم میگن AMD بگیر.
    کار من بیشتر با 3ds max و نرم افزارهای گرافیکی هست.
    در کنارش بازی های گرافیکی روز رو هم دوس دارم انجام بدم. و خیلی ها میگن amd قویتر از nvidia. نظر دوستان چیه؟

    • GEEEK
      GEEEK | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      من یه دوره 7870 amd داشتم. دام رفت. الان GTX 970 دارم. خیلی راضیم ازش. کارت فوق العاده ای هستش نسبت به قیمتش. هرچند واسه من چون غیر رفرنسه گردون شد یکم. ولی رفرنسشو 1250 میتونی بگیری. چوت هسته ی کودا داره تو نرم افزارها و تبدیل فیلم خیلی سریع عمل میکنه. اینم در نظر بگیر اکثر شرکت های بازی سازی دارن بازیا رو با کارتای انویدیا بهینه میکنن. تکنولوژی های انحصاری انویدیا واقعا فوق العاده هستن. منظورم nvidia gameworks هستش. یه مطلب دیگه اینکه حدود 70 درصد دسکتاپ های دنیا دارای از کارتای انویدیا استفاده میکنن.
      نکته ی اخر اینکه اگه کارتای amd رو با هم مدلشون تو nvidia مقایسه کنی همیشه nvidia قویتر بوده ولی خوب یکم گرونتر

    • bahador.gh
      bahador.gh | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      نظر دوستان رو ول کن دوست عزیز! خدا این بنچ مارک های گرافیکی رو حفظ کنه!تا دلت بخواد نتایج و مقایسه تو نت هستش.از قدرت خام تا فریم دهی تو انواع مختلف بازی ها و انواع موتورها.شما برو براساس پولت مدلای در دسترس رو چک کن.مطمئنن تفاوت ها معلوم میشه.قدرت انویدیا و AMD تفاوت خیلی چشم گیر و عجیبی نداره و فقط توی مصرف برق هست که انویدیا خیلی جلوتر هست که البته توی بررسی ها نمودار های مقایسه مصرف و مصرف به توان هم موجوده

    • EROS
      EROS | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      سوالت درست نیست. اول بودجه رو بگو...

    • محمد
      محمد | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      نظر کاملا شخصی
      برای رندرگیری فقط انویدیا
      برای گیم توی قیمت برابر amd

    • نوید
      نوید | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      اگر nvidia بگیری بهتره.چون برای رندر هم قراره استفاده کنی و بازدهی بهتری داره nvidia بخاطر وجود هسته های cuda البته amd هم هسته های stream processors داره ولی هنوز ساپورت خوبی در برنامه ها ازش نمیشه.

    • xoder
      xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

      دوست عزیز شما اول از همه باید بودجتون رو بگین تا دوستان راهنمایتون کنن ! فعلاً که برتری نسبی با پردازنده های سری 900 انویدیا هستش ولی تا چند هفته بعد سری 300 کارت های گرافیک شرکت amd به بازار عرضه میشه و GTX 980 باید پیش R9 390x لنگ بنداره :دی
      شرکت AMD محصولاتش رو معمولاً ارزونتر از شرکت رقیب به بازار میده و گاهاً این رقابت در آخر به سود کاربر نهایی تموم میشه
      محصولات سری 7000 AMD که دو نسل قبل کارت های گرافیک این کمپانی هستش خیلی حرارت تولید میکردن و به علت استفاده از لیتوگرافی 32 میلیمتری کارتهاشون داغتر بود
      ولی تو سری 200 این سری یکم بهتر شده
      ولی توان مصرفی کارت های AMD یکم از پردازنده های گرافیکی شرکت nvidia بالاتره !
      در کل اگه پول داری و مشکل بودجه نداری برو سمت انویدیا
      اگه که مشکل بودجه داری بودجت رو بگو بچه ها بهترین گزینه رو از شرکت AMD برات بنتخاب کنن !
      برای 3D Modeling خیلی کارت گرافیک خفنی نیاز نداری
      و GTX 970 خیلی راحت کارتو را میندازه
      ولی اگه قصد رندر گرفتن و ساخت انیمیشن و فیلم رو داشته باشی باید دنبال کارت گرافیکی بری که رم بیشتری داره...
      شما سه سر به وب سایت شرکت مازستا سر بزن
      اونجا در مقاله های جداگانه قشنگ توضیح داده !
      dfmrendering دات کام ... نمیدونم تو دیجیاتو میشه آدرس url خارجی رو گذاشت یا نه و امیدوارم باهام برخورد نشه :دی
      http://www.dfmrendering.com/articles-and-context/learning-and-concept-articles/hardware-and-rendering-devices.html

      تصویر ضمیمه هم نماینگر تفاوت مشخصات سری کارت های Quadro این شرکت هست که مختص کار های حرفه ای ساخته شده و نه برای بازی !

  • Shm
    Shm | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    حالاکه مطلب درمورد گرافیکه ، یه بنی بشر عالم می تونه به صورت کاملا واضح و خلاصه برای من توضیح بده رفرنس و غیر رفرنس چیه ؟...
    هر کی یه چیزی می گه ...
    هر جا هم مطلب نوشتن صدصفحه نوشتن بازم نتونستم مفهوم رو برسونن ...
    خواهشا یکی راهنمایی کنه ممنون می شم ...

    • Mr.M
      Mr.M | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      مرجع و غير مرجع يعني كارتهايي كه بر مبناي طراحي بردي كه كمپاني AMD و انويديا گفتند و اون شركتها هم همون را توليد ميكنند
      غير مرجع اونهايي كه خودشون برد اختصاصي و بهترشون را ميگزاردند و قيمتشون هم بالاتر و عملكرد و دوام بهتري هم دارند و تو بازيها هم بهترند
      شركتهايي كه اسمشون روي كارت گرافيك هست منظورمه مثلا ASUS
      من خودم XFX تو بعضي مدلهاش را بسيار قبول دارم چون دماي بسيار كمي توليد ميكنند ( خودم XFX استفاده ميكنم )

      • EROS
        EROS | ۲ خرداد ۱۳۹۴

        دلبندم برد عوض نمیشه ، سیستم کولینگ عوض میشه !!!

        • محمد
          محمد | ۳ خرداد ۱۳۹۴

          در بیشتر موارد آره ولی ممکنه که طراحی برد هم عوض شه مخصوصا تو سری هایی که برای اورکلاک ساخته میشن که برد میتونه خیلی تغییر کنه برای تغذیه بهتر و پایدارتر gpu مثل استفاده از mosfet بیشتر

        • xoder
          xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

          در کارت های غیر رفرنس علاوه بر عوض شدن سیستم کولینک چیدمان قطعات و همینطور برد هم میتونه عوض بشه ...
          بعضی شرکت ها mosfet ها و رم های کارت رو پیش هم قرار میدن و روشون هیت سینک میزارن بعضی ها کنار یکدیگه نمیزارن تا گرمای بیشتری از یه منطقه تولید نشه
          در کا اگه به کارت های گرافیک غیر رفرنش نیگا کنید در اکثر موارد بردشون با برد رفرنس یکی نیست !

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    ادامه نظر قبل

    سيستمهاي ٦ مانيتوره AMD سالها است اومده
    يعني با گرافيكهاي AMD با يك كامپيوتر و روي يك گرافيك يك ميليون و نيمي ميتونيد ٦ تا مانيتور با تصاوير متفاوت را پشتيباني كند ! كه يعني ٦ نفر ميتونند از يك كامپيوتر با گرافيك AMD استفاده كنند ! كه براي شركتهاي كوچك و استارت آپها و حتي افراد گيگ عالي است

    • محمد
      محمد | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      هر کی یکم از کامپیوتر سر در بیاره میدونه که تو بحث رندرینگ gpu based هیچ شرکتی به انویدیا نمیرسه به خاطر ویژگی های نرم افزاری و بهینه بودن درایور و خیلی موارد دیگه
      اپل هم فقط به دلیل سود بیشتر میره سراغ یه شرکت دیگه وگرنه الان چند ساله دارن میگن میخواد سامسونگ رو از تولید کننده های قطعات آیفون خط بزنه ولی این کارو نمیکنه که هیچ هر سال بهش وابسته تر هم میشه چرا؟ چونکه هیچ شرکتی نمیتونه با این کیفیت و این قیمت و این ظرفیت تولید براش قطعات تولید کنه پس فقط به فکر سود خودشه نه چیز دیگه ای مثل همه شرکتای دیگه
      اون دوستی هم که در باره برند گرافیک سوال پرسیده بود اول به بودجه نگاه کنید اگه میتونید یه گرافیک nvidia quadro بگیرید چون کارتون رندرینگ هست البته اگر کار اصلیتون هست و ازش کسب درآمد میکنید چون این گرافیک ها به شدت گرونن و مخصوص رندرینگ ساخته شدن اگر هم که بودجه تون کافی نیست باز هم کارت های nvidia برای رندرینگ بهتره ولی اگه بیشتر به گیم اهمیت میدین من کارت های amd رو برای بازی بیشتر قبول دارم مخصوصا سری R9

    • xoder
      xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

      دوست عزیز MrM گرامی
      کارت های گرافیکی که 6 خروجی تصویر داشته باشن قیمتش از 1.5 میلیون بالاتر هستش !
      برای نمونه کارت MSI R9 290 Gaming Twin Frozr IV 4GB که قیمتش 1.5 میلیون تومان هستش فقط 4 پورت خروجی داره نه 6 تا :|
      که شامل دو عدد DVI یک عدد HDMI و یک عدد هم DisplayPort میباشد... و شما حداکثر میتوین از 4 مانیتور بهره ببرین نه 6 !
      R9 290x دو میلیون تومانی هم حداکثر 4 مانیتور رو ساپورت میکنه نه 6 تا!
      شما فقط فعلاً میتونید به Sapphire R9 295X2 8GB GDDR5 5 میلیون تومانی افتخار کنید که فقط 5 عدد مانیتور رو ساپورت میکنه در مقابل کارت 2.5 میلیون تومانی انویدیا سری 980 با 4گیگ رم هم از همون تعداد مانیتور یعنی 5 عدد ساپورت میکنه !
      پس دیگه بی دلیل هی AMD رو به رخ ما نکش که در این مورد اصلاً اطلاعات خاصی نداری و فقط ار روی تعصب نظر میدی(در اکثر موارد دیدم ار روی تعصب خاص بدون داشتن اطلاعات دقیق و علمی نظر میدی و در اصل شما فردی ظاهربین هستین و با جزئیات کاری ندارین)

      این هم تصویری از کارت R9 295x ! آپلودش کردم تا ببینید دروغی ندارم و شما عمراض با بودجه 1.5 میلیوت تومانی بتونید کارتی از شرکت AMD پیدا کنید که 6 مانیتور رو ساپورت میکنه ! :)
      ولی کارت گرافیک

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    تيتان هم براي گيم نيستش
    در ضمن گرافيكهاي AMD غير از گيم كاربردهاي بيشمار ديگري نيز دارد و محاسباتي كه اين گرافيكهاي AMD ميتونه انجام بدهد گرافيكهاي انويديا حتي تو خواب هم نميبيند ...
    سالها است AMD از وضوح بالا پشتيباني ميكند و حتي ميتونيد مانيتور 8K هم به يك گرافيك AMD وصل كنيد (اگر اون مانيتور ٢ تا پورت همزمان را پشتيباني كند ) و يا ٤ تا مانيتور 4K كه تصويرهاي متفاوتي داشته باشد را همزمان پشتيباني ميكند و ...

    • EROS
      EROS | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      متشکرم که با این سطح اطلاعات کم انقدر صحبت میکنی !!!
      تمام حرفای شما برام جالب بود. تو یه فروم تخصصی نگی اینا رو ها کار به دعوا میکشه !!! سری تایتان به درد گیم نمیخوره؟ پس انویدیا مغز خر خورده تو سری گیمش ارایه میده؟
      این حرف ئو مانیتور و 8کی هم جک بود دیگه ؟ چون هر دو شرکت محدودیتی ندارن؟
      نکنه با amd آپولو هوا کردن؟؟؟ سری کی انویدیا میدونی چیه؟ به غیر از اونا تمام این گرافیکا واسه گیمه که البته با کودا کور های انویدیا میشه رندرینگ هم استفاده کرد. سری کی هم که مخصوص محاسبات سروری و رندرینگه.

      • نوید
        نوید | ۳ خرداد ۱۳۹۴

        سری quadro انویدیا در مقابل سری firepro ای ام دی هست که هر دو کارایی مناسبی دارند برای محاسبات سرور.

      • xoder
        xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

        ولش
        بعضی ها جنبه بحث تخصصی رو ندارن و خودشون رو زدن به اون راه
        و تا ابد از خواب جهالت بیدار نمیشن ...
        آرزو دارم که Tesla K80 رو برای کادوی روز تولدم یکی بهم کادو بده :دی

    • محمد
      محمد | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      در مورد انویدیا و amd بحث زیاده همونطور که قبلا گفتم رندرینگ فقط انویدیا برای گیم amd البته در مورد گیم نظر شخصیه ولی بنچمارک ها وضعیت رندرینگ رو به خوبی نشون میدن
      در مورد تایتان هم میشه گفت یه چیزی بین سری gforce و quadro هستش ولی بیشتر متمایل به gforce و برای گیم در واقع یه چیزیه که گیم رو عالی اجرا میکنه و برای رندرینگ هم خوبه (نه عالی)
      در مورد 6 مانیتور اطلاعی ندارم ولی فکر نکنم درست باشه اگه لینکی دارید ممنون میشم بزارید

    • xoder
      xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

      چی میگی تو ؟ اصلاً در این زمینه اطلاعات نداری و فقط از قدرت تخیلت استفاده میکنی !
      تیتان از سری GTX هست که شرکت انویدیا این سری رو برای گیم ساخته ! :|
      و سری Quadro مختص کارهای حرفه ای هستش
      در ضمن میشه حداقل 10 کاربرد از این کاربرد های بیشمار کارت های AMD بهمون توضیح بدی ؟ من مطمئنم که تو اسم سری FirePro شرکت AMD هم به گوشت نخورده و فقط داری با تعصب خاص نظر میدی
      چطور میتونه یه مانیوتر دو تا پورت داشته باشه ؟؟؟؟ چطور آخه ؟
      چرا از خودت حرف در میاری ؟ :|
      هر مانیتور فقط میتونه تصویر رو از یکی از درگاه هاش نشون بده و نمیشه از دو درگاه به طور هم زمان استفاده کرد
      در ضمن فعلاً مانیتور 8K نداریم و هنوز ساخته نشده !
      و فقط صرفاً تلویزیون 8K اون هم به تعداد یکی یا دو تا در آزمایشگاه های شرکت های عظیم پنل سازی ساختن و تا 5 6 سال آینده هیچ محصولی با این رزولوشن ارائه نخواهد شد! چون فعلاً که 4k رو عرضه کردن ولی به خاطر قیمت بالایی که دارن مردم سراغشون نرفته و نمیرن ! چه برسه به 8k که قیمت سرسرام آوری داره و حتی اپل هم عمراً جرات کنی از چنین صفحات نمایشگری فعلاً تا چند سال آینده استفاده کنه ! :)
      بله میشه با تکنولوژی eye infinity شرکت AMD به چند مانیتور خروجی پورت دیسپلی داد !
      و این کار رو شرکت انویدیا هم انجام میده و این قابلیت هیچ برتری نسبت به شرکت رقیب یعنی انویدیا نداره!
      بدم میاد از کسایی که تخصصی ندارن تو رشته ای و فقط چند تا مطلب جزئی شنیدن و یا تیترش رو دیدن میان نظر میدن و طوری حرف میزنن که انگار یکی از مهندسین ارشد شرکت های طراحی یک محصول هستن :|
      اول اطلاعاتتون رو افزایش بدین بعد با تعصب خاصتون در یه موردی نظر بدین !

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    ميزان حجم حافظه به هيچ عنوان اهميت نداره و خود سازنده مقدار كافي را گذاشته اگر بين دو كارت گرافيكي كه فقط حجم حافظش دو برابر شده باشه بخريد فقط پولتون را دور ريختين
    اگر روي چند مانيتور و وضوح بسيار بالا هستيد هم فقط AMD جوابگوي شما هستش
    حتي اپل هم ديگه گرافيكهاي AMD را ميگذاره كه البته باعث تعجب بسياري شد ولي اپل بهتر ميدونه و شما نميدونيد...

    • دونباله رو
      دونباله رو | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      منطق
      اپل بهتر میدونه و شما نمیدونید
      بعضی‌مواقع حس میکنم داری مسخرمون میکنی

    • A.R.T
      A.R.T | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      حجم خافظه وقتی که قرار باشه از بالاترین حد قدرت کارت استفاده کرد اهمیت داره
      انودیا و AMD هردو مدلهای زیادی دارند و هیچوقت برتری مطلق با هیچکدوم نیست.

    • محمد
      محمد | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      توی گیم اگه به میزان کافی باشه اضافه کردنش تاثیری نداره اگر هم داشته باشه خیلی کم البته برای بعضی از تنظیمات خاص لازمه مثل aa که هم قدرت پردازشی زیادی میخواد هم حافظه زیادی اشغال میکنه ولی کلا حافظه خیلی اهمیت نداره تو گیم ولی تو بعضی رندرگیری ها خیلی مهم میشه و کمبود حافظه خیلی خودشو نشون میده

    • نوید
      نوید | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      اتفاقا میزان حجم حافظه در صحنه های با دیتیل های زیاد خیلی مهمه. اگر مهم نبود حجم حافظه هیچ وقت کارت های حرفه ای دارای حافظه 6 یا 12 گیگ نمی شدند که در کارهای سنگین همین 12 گیگ هم کم هست !
      تنها در بازی ها خیلی حجم بالای 2 گیگ فعلا استفاده نمیشود که اون هم به دلیل قابلیت اجرای بازی بر روی بیشتر سیستم ها است.

      • xoder
        xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

        کاملاً با گفته شما موافقم و میزان حجم حافظه تاثیر خیلی زیادی تو جزئیات گرافیکی بازی داره و مقدار رم بیشتر کارت باعث فراهم کردن شرایط لازم برای اجرا بازی در تنظیمات گرافیکی بهتر و بالاتر رو فراهم میکنه ....
        در صنعت انیمیشن سازی سعی میکنن از کارت های Quadro که عملکرد بهتر و بالاتری نسبت به سری GTX دارن استفاده کنن و باز هم جواب گو نیست(قیمتشون هم زیادتره)
        برای بازی کردن یه گیم ای که به تازگی منتشر شره مثل بازی بتمن آرخام آسیلوم در کیفیت 4k در بهترین تنظیمات مقدار رم که استفاده میشه بیشتر از 3 گیگ هستش !
        ولی اکثرا گیمر های چه داخلی چه خارجی به full hd کفایت دادن و مقدار رم 2 گیگا بایت و یا فوقش 3 گیگ بر روی کارتشون براشون کافی هستش !
        این عکس هم از بنچمارک بازی withcher 3 با کارت گرافیک های مختلف !

    • xoder
      xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

      چرا وقتی در مورد کارت گرافیک اطلاعات اولیه هم نداری این همه مطمئن نظر میدی دوست عزیز؟
      مقدار حافظه خیلی مهمه ! مقدار حافظه و مقدار باس تعیین کننده پهنای باند یک کارت گرافیک هستش و هر چقدر بیشتر باشه پردازنده قدرتمند داده هارو سریعتر و بهتر تو رم ذخیره و لود میکنه و باعث افزایش پرفورمانس کارت میشه ! :|
      در ضمن بعضی از بازی ها هستن که بیشتر از 3 گیگ حافظه رو پر میکنن شما چطور میتونید با یه کارت گرافیکی که 2 گیگ هست این بازی رو به خوبی تنظیمات کارت گرافیک 4 گیگابایتی بازی کنید !؟
      نمیتونید ! پس هر کس بامش بیشتر برفش بیشتر ...
      اگه خرج کنی قطعاً نتایج بهتری میگیری و این قضیه هیچ ربطه به بیرون ریختن پول نداره
      در ضمن شرکت اپل هیشوت بهترین و قدرتمند ترین رو انتخاب نکرده ! برای مثال همین اندازه retina صفحه های نمایشگر های محصولاتشون ! که فقط 326 ppi هستش و اپل به نظر خودش این مقدار کافیه و نیازی به مقدار بیشتر نیست !
      یعنی محصولاتش رو تا حدی میسازه که کاربر راضی باشه ...
      و شما به مک بوکتون نمیتونید بازی هایی که برای ویندوز دادن رو اجرا کنید ! برای همین هم شرکت اپل AMD رو که ارزونتر در میاد رو برای محصول مورد علاقه شما انتخاب کردن
      و قطعاً استفاده از gpu های قدرتمند انویدیا در بخش نوت بوک های اپل به درد نمیخورد و باعث اتلاف قدرت پردازش و رم و قیمت
      میشد!
      آره اپل بهتر میدونه Mr.M عزیز ولی شما بهتر نمیدونید و هیچ نمیدونید که حافظه رم چقدر تاثیر در پرفورمانسش داره !!!
      َدر ضمن هیشوقت سعی نکنین با تعصب خاصی به یه برندی نظر بدین!
      انویدیا(که من خودم ازش استفاده میکنم) و شرکت AMD هر دو تقریباً با هم یکسان هستن و هیشکدوم برتری مطلق نسبت به بقیه نداره و یک فقط برتری بیشتر با یکیشون میشه فصل دیگه با معرفی سری جدید کمپانی رقیب برتری با این یکی کمپانی میشه !

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    خوراک گیم زدن هست،البته قیمتش بین تیتان ایکس وgtx980 هست که برای کارت تک هسته ای مناسبه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی