ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت آکیلس ریفت به همراه یک کامپیوتر قدرتمند اعلام شد

اوایل سال آینده میلادی، آکیلس ریفت به بازار عرضه می شود تا معنای حقیقی واقعیت مجازی را در برابر دیدگان ما به نمایش درآورد؛ البته تنها در صورتی که یک کامپیوتر بسیار قدرتمند در اختیار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اوایل سال آینده میلادی، آکیلس ریفت به بازار عرضه می شود تا معنای حقیقی واقعیت مجازی را در برابر دیدگان ما به نمایش درآورد؛ البته تنها در صورتی که یک کامپیوتر بسیار قدرتمند در اختیار داشته باشید.

اما اگر کامپیوتری با مشخصات اعلام شده ندارید، می توانید پی سی های آماده 1500 دلاری را از آکیلس بخرید. برندن آیریب، مدیرعامل شرکت آکیلس وی آر در کنفرانس Re/code اعلام کرد که کامپیوترهای مخصوص این شرکت برای کار با آکیلس ریفت آماده شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی گفت: "اگر بخواهید یک کامپیوتر جدید بخرید و پس از آن ریفت مخصوص به خود را خریداری کنید، در مجموع باید مبلغی حدود 1500 دلار بپردازید." وی قیمت آکیلس ریفت را به طور جداگانه اعلام نکرد اما پکیجی که شامل یک کامپیوتر قوی و همچنین هدست واقعیت مجازی ریفت است، 1500 دلار قیمت دارد.

پیش از این آکیلس مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای کار با ریفت را اعلام کرده بود که با یک جمع و تفریق سر انگشتی، به مبلغ 1200 دلار رسیدیم. بنابراین بعید نیست که هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت در حدود 300 الی 400 دلار قیمت داشته باشد.

آتمان بینشتوک، طراح ارشد شرکت آکیلس اوایل ماه میلادی گفته بود که مشخصات سخت افزاری اعلام شده در طول دوران فعالیت ریفت، پاسخگوی نیاز آن خواهد بود، بنابراین چنین سیستمی سال آینده و سال های پیش رو مسلما قیمتی بسیار کمتر از 1200 دلار خواهد داشت.

کیت های توسعه پیشین هدست واقعیت مجازی ریفت به تنهایی، و بدون پی سی، حدودا 350 دلار ارزشیابی شده بود. بنابراین قابل انتظار است که نسخه نهایی قیمتی در همین حدود داشته باشد.

در حال حاضر دو اطلاعیه مهم از بازه زمانی انتشار آکیلس ریفت در اختیار داریم. اول از همه اینکه هدست در فصل اول سال 2016 به بازار عرضه می شود و دوم اینکه هدست به همراه یک پی سی قدرتمند، 1500 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان. تبلیغ جدید Beats by Dr.Dre رو ببینید.
    فک کنم اولین تبلیغ بعد از تصاحب این شرکت توسط اپل هست.
    (نکته: یه تیکه کوچیکی داره که Eminem میخونه، فکر کنم قراره آهنگ کامل اون یه تیکه رو بزودی بده بیرون)

    www.youtube.com/watch?v=Gtx11wrcKP0

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی