ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کفش هوشمند و هدست واقعیت مجازی لنوو معرفی شدند

به نظر می رسد که دورانی جدید برای لنوو در حال آغاز شدن است. این شرکت چینی دیگر نمی خواهد خود را به لپتاپ، تبلت و موبایل محدود کند و قصد دارد تا حضور پر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۴

به نظر می رسد که دورانی جدید برای لنوو در حال آغاز شدن است. این شرکت چینی دیگر نمی خواهد خود را به لپتاپ، تبلت و موبایل محدود کند و قصد دارد تا حضور پر رنگ تری را در دیگر بخش های دنیای تکنولوژی نیز تجربه نماید.

لنوو در طی کنفرانس TechWorld، نه تنها ساعت هوشمند جدیدی را معرفی نمود، بلکه از یک کفش هوشمند و یک هدست واقعیت مجازی نیز پرده برداری به عمل آورد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

lenovo-vr-goggles4-710x399

هدست واقعیت مجازی شرکت چینی Lenovo VR Goggles نام دارد. این دستگاه ساختاری مشابه با Gear VR سامسونگ دارد، و به کاربر اجازه می دهد تا موبایل را در داخل آن قرار دهد و از آن به عنوان نمایشگر استفاده نماید.

این هدست از بدنه ای پلاستیکی برخوردار است و تنها با موبایل های لنوو کار می کند؛ هرچند با توجه به اینکه لنوو هم اکنون صاحب موتورولا نیز به شمار می رود، احتمال داده می شود که در آینده پشتیبانی از محصولات این شرکت نیز به هدست مذکور اضافه شود.

لنوو هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار، اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

علاوه بر هدست مذکور، شرکت چینی یک کفش هوشمند را نیز معرفی کرده است. این کفش بر روی خود نمایشگری دارد که می تواند احساس کاربر را به تصویر کشد. لنوو اطلاعات زیادی را در مورد این محصول در اختیار رسانه ها قرار نداده، اما به گفته مسئولین چینی، این کفش هوشمند قادر است تا ضربان قلب را اندازه گیرد و میزان کالری سوخته شده را نیز محاسبه نماید.

آنطور که از شواهد امر بر می آید، لنوو قصد دارد اکوسیستمی جذاب را بری اینترنت اشیا طراحی نماید. آن ها قصد دارند محصولات متعددی را به یکدیگر متصل نمایند و تعامل بالایی را با کاربران خود برقرار نمایند.

بر اساس صحبت های مطرح شده در کنفرانس TechWorld، لنوو قصد سرمایه گذاری بر روی ابرها را دارد تا بدین شکل بتواند از بزرگ داده ها میزبانی به عمل آورد. چینی ها قصد دارند با تحلیل این اطلاعات، سرویس های کاربردی متعددی را در اختیار مصرف کنندگان، قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • مترسک
    مترسک | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    اون وقت شب به شب «کفش»ـمون رو باید بزنیم به شارژ یا که چی؟ :|

  • mm98
    mm98 | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    احساس میکنم که بعضی از شرکتا فکر میکنن اگر تو زمینه ای حضور نداشته باشن عقبن. سعی میکنن شبیه سامسونگ بشن.ولی خیلی سخته.شرکت باید تخصصی کار کنه یا ایده جدید بده.


    چند سالی هست که رو هر ابزاری یه بلوتوث و دماسنج و سنسور میذارن میشه هوشمند.بیشترش مسخرست.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    و این است مسخره بازی کردن کمپانی ها کفش هوشمند خ----------------------------اخ

  • A.R.T
    A.R.T | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    یه ایده دارم برای واقعیت مجازی. کارکردش شبیه کینکته اما خودش کاملا جداست. اگه عملی بشه خیلی از کینکت برتره و دقت و سرعتش بالاست. نمیدونم با کی در میون بذارم
    ایمیل به آکلیس یا مایکروسافت یا چی..!؟

    • Mr. Nick
      Mr. Nick | ۷ خرداد ۱۳۹۴

      آره منم خیلی دوست دارم کسای که یه ایده خوبی دارن با یک سایتی یا بنیاد ....درمیون بزارن با تایید کارشناس یا رای کاربرا سایت ببرن پتنت ثبت کنن (شنیدم هر ثبت 5000 دلار ) اگه هر کمپانی خواست استفاده کنه پولش بین بنیاد و شما تقسیم کنه .
      .
      حالا اگه پولی ندادن حداقل همه کمپانی بتونن استفاده کنن مثل نرم افزار آزاد بازم هزینه نهایی محصول کم میشه
      .
      ریچارد استالمن بهم افتخار میکنه :)))
      .
      شایدم الان همچین سایت یا بنیادی باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی