ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برادران وارنر رقیبی برای ماینکرفت معرفی کردند: LEGO Worlds

شرکت برادران وارنر و TT Games از بازی جدیدی تحت عنوان LEGO Worlds پرده برداشتند که به نوعی ماینکرفت را با اسباب بازی های لگویی ترکیب کرده تا دنیایی که در دوران کودکی آرزوی ساختن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

شرکت برادران وارنر و TT Games از بازی جدیدی تحت عنوان LEGO Worlds پرده برداشتند که به نوعی ماینکرفت را با اسباب بازی های لگویی ترکیب کرده تا دنیایی که در دوران کودکی آرزوی ساختن آن را داشتیم را حالا به وسعت هر چه تمام تر و با جزئیات بالا بسازیم.

در LEGO Worlds بازیکن می تواند مراحل یک بازی لگویی را ساخته و برای آن کاراکتر و مکان تعریف کند. البته همانند ماینکرفت لازم نیست آجر به آجر را خودتان بنا کنید. از ابزارهای مختلف می توانید بهره برده و یک سازه بزرگ را در زمان کمتری بسازید.

در حال حاضر، LEGO Worlds فقط برای پی سی و از طریق استیم (برنامه دسترسی زودهنگام) و با قیمت 15 دلار در دسترس است. در مورد نسخه های کنسولی صحبتی به میان نیامده اما هیچ بعید نیست پس از عرضه رسمی روی پی سی، نسخه های کنسولی هم منتشر شود.

بازی به مرور زمان در حال پیشرفت است و مرتبا به وسیله آپدیت های جدید، مراحل، لگوها و ابزارهای جدید اضافه می شود. قابلیت های مالتی پلیر و به اشتراک گذاری نیز در دستور کار هستند. در زیر می توانید تیزر معرفی بازی را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ایدین
    ایدین | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    به نظر من این رو دست ماینکرفت بلند شه چون راحت تر میشه خونه سازی کرد ولی ماینکرفت سخت تره و برای اماتور ها داستان داره ولی این لگو فقط برای ساختو ساز ساخته شده ولی ماینکرفت خیلی پیچیده تره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی