ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

انتشار ویدئویی از مدل مفهومی آیفون 6s با دوربین جدید

اخیرا خبرهایی منتشر شد که نشان می داد آیفون 6s که ممکن است آیفون 7 یا چیزی غیر از اینها نام گرفته باشد دارای نمایشگری با رزلوشن 1080p است و حتی مدل 4.7 اینچی آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اخیرا خبرهایی منتشر شد که نشان می داد آیفون 6s که ممکن است آیفون 7 یا چیزی غیر از اینها نام گرفته باشد دارای نمایشگری با رزلوشن 1080p است و حتی مدل 4.7 اینچی آن (مدل آیفون 6s Plus که جای خود را دارد) نیز همراه با نمایشگر 2K عرضه می شود.

اینکه اخبار منتشر شده در رابطه با نسل بعدی آیفون تا چه اندازه صحت دارد مساله ایست که همچنان نیازمند گذر زمان است و حتی در صورتی که خبری از تراکم پیکسلی بالاتر در آنها نباشد، باز هم انتظار می رود که شاهد نوآوری های متعددی در راه باشند.

حالا اما شایعات تازه ای در رابطه با موبایل مورد بحث منتشر شده که نشان می دهد در آن از یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با تکنولوژی RGBW pixel سونی بهره گرفته شده است و علاوه بر این، باید انتظار چیپست پرسرعت A9 و تکنولوژی Force Touch را نیز که در ساعت هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بود، داشته باشیم.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته خبرها به اینجا ختم نمی شوند و پیش بینی شده که طراحی این محصول تفاوت چندانی با آیفون 6 نداشته باشد و حتی برخی گفته اند که ظاهر هر دو محصول به غیر از دوربین یکی خواهد بود. در این بخش توجه شما را به تماشای تصاویر و همچنین ویدئوی جدید منتشر شده از رندرهای نسل بعدی آیفون جلب می کنیم.

Apple-iPhone-6s-concept-render (2)

Apple-iPhone-6s-concept-render (1)

Apple-iPhone-6s-concept-render (3)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    قابل توجه دوستان اپل معمولا در سری اس طراحی رو دچار دگرگونی نمیکنه... فقط رنگ و قابلیتهای سخت افزاری بروز میشن

  • مهدیار
    مهدیار | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    این چرا تو کلیپ میگه آیفون 7؟ :/

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    فک نمیکنم این باشه مخصوصا که دوربین رو اورده وسط
    مدل های s اپل همیشه یه نسخه بهبود یافته از قبلی بوده البته احتمال تغییر سیاست های اپل در این زمینه هم ممکنه همونطور که در زمینه اندازه صفحه تغییر کرد.
    خدا بیامرزتت استیو....

  • amir.m.s
    amir.m.s | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    دوربین رو همون گوشه نگه داره.عمرا اگر بیاره وسط
    طراحی 6 و 6 پلاس رو دوست نداشتم
    ولی فکر میکنم طراحی مدل های جدید زیبا باشه

  • TROOL
    TROOL | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    این ظاهر فوق العادست

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      قشنگه...
      فوق العاده نیست...
      4s فوق العاده بود...
      اول اینکه عمرا اپل دوربین رو وسط بزاره...
      سبک جانی ایو اینه که همیشه یه چیز غیر قرینه تو طراحیاش هست.. تقریبا تو همشون.. (تقریبا...)
      و اینکه لوکس نیست...
      قسمتای براق و برش های پولداری :D توش نیست..
      کلا به اپل نمیخوره...

      • TROOL
        TROOL | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

        خدایی نگاه کن فقط خط های انتنش حذف شده گوشه هاشم کمی شبیه 5 شده چقدر بهتر شده

        • علی طایی
          علی طایی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

          خط هارو به شدت موافقم ولی این نیست یه حسی بهم
          می گی یه چیزی خیلی بهتر از این هاست ...

          Winter and iPhone is Coming ...

        • Behrooz_sayyar
          Behrooz_sayyar | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

          داداشم مرض نداشتن که بگن چهارتا خط توی طراحی گوشی بندازیم زشتش کنیم اون خطا دلیل داره و اونم بابت پایداری مدار انتن و اینکه گوشه هاش رو گرد کردن چون توی سایز بزرگ لبه های تیز توی دست اذیت میکنه همینجوری که سامسونگم امسال هم توی گرد کردن لبه های فلزی هم توی نوارهای انتن مجبور شد اینکار بکنه

  • BOZORG# ابدی
    BOZORG# ابدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    اصلا جالب نبود ، از این شایعات دیگه نذارین :)

  • مهربان
    مهربان | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    کاش زودتر عکسای واقعی لو میرفت ک تکلیف طراحای سامی هم مشخص میشد! خسته شدن از انتظار باووووو :-))

  • زاخار
    زاخار | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی زیباست اما جدا به این ویدئو ها و رندر هایی که عرضه میشه هیچ اعتمادی ندارم و خیلی باعث نا امیدی کاربرا میشه :))
    (نمونش اس5 سامسونگ =)))) )

    • مهربان
      مهربان | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      خیلی زشته!!!

      این طراح ها ک طرح مفهومی میسازن هیشکی استخدامشون نمیکنه از بیکاری میشینن اینارو میسازن!! :)

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی قشنگه فقط به نظرم این طراحی بی نظیر اگه ضخامتش از این هم کمتر بشه که دیگه عالیه البته دوست ندارم ضخامت کمش باعث تا خوردن و کم شدن عمر باطریش بشه

  • Amir
    Amir | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    یه نفر زحمت بکشه نظر ما رو توی پست انتشار اسکرین شات های تازه از ویندوز ۱۰ تایید کنه .
    با عرض معذرت.

    • رضا
      رضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      نظر طولانیتو تو چند تا نظر کوتاه بشکن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی