یک خریدار چینی برای داشتن گلکسی S6 Edge نسخه مرد آهنی، ۹۱۶۰۰ دلار پرداخت کرد
سامسونگ حدودا دو هفته ی پیش، یک نسخه بسیار خاص از گلکسی اس ۶ اج را به نام مرد آهنی معرفی نمود. این نمونه با استقبال بسیار خوبی رو به رو گشته و واقعا هم زیباست؛ ...
سامسونگ حدودا دو هفته ی پیش، یک نسخه بسیار خاص از گلکسی اس ۶ اج را به نام مرد آهنی معرفی نمود. این نمونه با استقبال بسیار خوبی رو به رو گشته و واقعا هم زیباست؛ سامسونگ خود نیز عنوان نموده که این محصول در تعداد بسیار محدود تولید و عرضه خواهد شد.
در بخش پشتی قاب گلکسی اس ۶ اج Iron Man Edition، چهار رقم دیجیتالی دیده شده و اذعان می گردد که کره ای ها صرفا ۱۰۰۰ عدد از آن را تولید کرده و به فروش خواهند رساند؛ بدین شکل در قاب پشتی هر یک از این موبایل ها، رقمی از ۱ تا ۱۰۰۰ دیده خواهد شد که بیانگر شماره تولید آنهاست و هر خریدار می تواند ادعا کند که چه شماره ای در میان این تعداد محدود، از آن اوست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
عرضه عمومی این موبایل چند روز قبل در کره جنوبی، چین و هنگ کنگ آغاز گشته و طرفداران Marvel و همچنین Avengers، همه تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند یکی از این مدل ها را به دست آورند. از طرفی فروشگاه چینی JD.com، نمونه ساخته شده با شماره «۶۶» را به حراج گذاشته و توانسته ۹۲.۴۲۹ پیشنهاد برای خریدش دریافت کند که در نهایت یک شخص چینی موفق می گردد با پیشنهاد ۹۱.۶۰۰ دلار، این موبایل خاص و محبوب را از آن خود نماید.
همانگونه که گفتیم مشتری چینی توانسته با مبلغ ۹۱۶۰۰ دلار این موبایل را بخرد، البته، دلیل این قیمت بالا، صرفا نسخه ی مرد آهنی از گلکسی اس ۶ نبوده و به طور کلی عدد ۶ در کشور چین، نشانگر «شانس» است. بر همین اساس این مشتری نیز حاضر گشته تا برای شصت و ششمین گلکسی اس ۶ اج مرد آهنی ساخته شده، چنین رقم هنگفتی را بپردازد.
لازم به ذکر است که سامسونگ این نمونه را صرفا با قیمت ۱۰۷۹ دلار به فروش می رساند که شاید بتوان گفت یک سوم بیشتر از قیمت گلکسی اس ۶ اج معمولی که در بازارها یافت می گردد است. البته محصولاتی که با تولید محدود مواجه می گردند معمولا همین سرنوشت را داشته و توسط افرادی خریداری گشته و سپس نیز با قیمت هایی بسیار بالاتر، به فروش می رسند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بدون شک پرسپولیسی بوده !
گوشی قرمز مزین به عدد "6"
این ترجمه رو با زومیت مقایسه کنید خدایی به سطح بالای دیجیاتو پی ببرید !
هر دو زحمت میکشند از هر دو ممنونم :D
اره بابا ادم مال زومیت رو میدید شاخ درمیاورد
منم یه بار عکس محدودی که خود Aj lee امضاش کرده بود رو 350 دلار خریدم ، قیمت اصلیش 100 دلار بود / هنوزم از خریدم پشیمون نیستم ، انشالله پولدارتر شدم از این خرج ها بیشتر می کنم
از جیب شما که پولشو ندادم ، دوست داشتم خرج کردم ، دیگه منفی دادن واسه چیه ؟؟ به اندازه ای که تونستم حمایت کردم کسی رو که از بازیش لذت می برم و طرفدارشم ، دیگه فهمیدن حمایت از کسی اینقدر براتون سخته ؟؟
شعور کاربرای سایت همین قد دیگه ناراحتی نداره
حتما عکس اش س*ک*سی بوده :D
بلاخره در چین تازه بدوران رسیده خیلی زیاده دیگه
این همه پول داده ک شانس چ کاریو داشته باشه؟!!!؟!؟!؟!؟!؟! لامصب پول ک داری میخوای شانس بیاری بمیری؟!؟!؟!؟!
چه خبره یه کمشو میداد من یه Asus G Seris میخریدم :(
اونا عاشق عدد شيش هستن من هفت :)
كلا هفت برام واقعا مقدسه!روز تولدمم هست :D
واقعا يارو پول اضافى داشته!منم شماره ٧٧شو ميخوام يكى بى زحمت
ینی اینجور چیزا مد میشه کم کم ؟
اس سیکس آیرون من، آیفون بت من
.
.
.
جی ال ایکس اسپایدر من :-D
اچ تی سی هالک
:|
منم دوس دارم ازاین ولخرجیا بکنم :)
با این میشه یه آیفون 6 پلاس 128 گیگ طلای 24 عیار با اپ استور نامحدود و روکش یاقوت کبود و مارکه اپله الماسی بهمراه یه مکبوک گلد و یه ایر 2 گلد و یه اپل واچ ادیشن خرید بعدشم یه مقداری باقی میمونه میشه با اون مقدار ده تا اس6 اج ساده خرید و یه ام9 نسخه فینال جام قهرمانان به همه اینها یه پورشه دیزاینم اضافه کنید :/
عقل كه نباشد جان در عذاب است!!
البته اینی که دوستمون گفت هم عاقللنه نیس
۹۱هزار دلار.
اونقدا هم زیاد نیست.. ۲۷۰ملیون.... یه خونه هم نمیشه بخری...
شاید شاید شاااااید ! یه خونه خیلی کوچولو با یه مینی کوپر بشه باش خرید. البته بعیده .....
٦٧ متر آپارتمان نوساز فقط متري ٤ ميليون در بهترين نقطه تهران بدو تا تموم نشده :D
دادا برات تو گلستان 10 تا جور میکنم با 100 120م :D