ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با قابلیت های نسل بعدی اپل واچ

چندی پیش بود که شایعات خبر از ارائه نسل بعدی اپل واچ در سال ۲۰۱۶ دادند. اکنون بار دیگر منابع خبری از داخل اپل، نسخه دوم این محصول را بر سر زبان ها انداخته اند. ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۲

چندی پیش بود که شایعات خبر از ارائه نسل بعدی اپل واچ در سال ۲۰۱۶ دادند. اکنون بار دیگر منابع خبری از داخل اپل، نسخه دوم این محصول را بر سر زبان ها انداخته اند.

بر اساس اطلاعات جدیدی که به دست آمده، به نظر می رسد که اپل از همین حالا در تلاش است تا قابلیت های جالبی را به ساعت هوشمند خود اضافه نماید و آن را در شکلی جذاب تر در سال ۲۰۱۶، در اختیار کاربران قرار دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با ویژگی های جدید اپل واچ، آشنا شویم.

دوربینی برای FaceTime

این دوربین قرار است در حاشیه بالای نمایشگر قرار بگیرد و برای کاربر امکان برقراری تماس های ویدیویی را فراهم آورد. نسخه کنونی اپل واچ تنها قادر است تا تصویری که توسط دوربین آیفون شکار می شود را به نمایش در آورد.

استقلال بیشتر از آیفون

اپل واچ ۲ از چیپستی جدید بهره می برد که به آن اجازه می دهد تا وابستگی کمتری به آیفون داشته باشد. اپل واچ در حال حاضر اموری مانند ثبت فعالیت های ورزشی را به صورت مستقل انجام می دهد، اما برای بسیاری از کارهای دیگر باید به آیفون متصل باشد.

اپل در نظر دارد با اضافه کردن یک چیپ Wi-Fi به نسل بعدی اپل واچ، ترتیبی دهد تا فعالیت هایی مانند ارسال پیام و یا ایمیل، به صورت مستقل توسط ساعت صورت پذیرد. بد نیست اشاره کنیم که پیش از این گوگل نیز اعلام کرده بود که ساعت های مجهز به اندروید پوشیدنی می توانند به صورت مستقیم به Wi-Fi متصل شوند.

مدل های جدید

اپل در نظر دارد تا مدل های جدیدی را برای اپل واچ معرفی نماید. به گفته منابع مطلع، اپل در ساخت این مدل ها قرار است از مواد متفاوتی همچون پلاتینیوم و یا تیتانیوم استفاده نماید. مدل های جدید در طبقه بندی ساعت های اپل، بین مدل های معمولی کنونی و مدل ۱۰ هزار دلاری (Edition) جای می گیرند.

عمر باتری تغییری نخواهد کرد

به نظر نمی رسد اپل تغییر چشمگیری را در باتری ساعت هوشمند خود اعمال نماید. بر اساس نظر سنجی هایی که اهالی کوپرتینو از صاحبین اپل واچ انجام داده اند، بیشتر افراد در انتهای روز همچنان ۳۰ تا ۴۰ درصد شارژ را در اختیار دارند و برایشان هر شب شارژ کردن دستگاه، موضوع چندان مهمی به شمار نمی رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • aidin
    aidin | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    آخه من نمیدونم این طرفدارای سامسونگ چرا همش میان تو صفحه های مربوط به اپل نظر میذارن.
    عزیز من شما خوبی برو با دوستات بشین راجع به تکنولوژی های آینده سامسونگ دل و قلوه بده ما رو هم بزارین به حال خودمون.
    پای هر پست اپل ۱۰ نفر اومدن ایف ایف پیف پیف راه انداختن.
    آخه چه وضعشه تقصیر ماست که سامسونگ اینقدر از مرحله پرته که خبرگزاری ها اصلا به محصولاتش توجه نمیکنن؟؟؟
    خجالت داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی