ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای آزمایش سرعت اندروید، از یک ربات استفاده می کند

از زمانی که اندروید در موبایل های هوشمند به کار گرفته شد و توانست رشدی سرسام آور داشته باشد،‌ همواره گوگل تلاش نموده تا بتواند تاخیرات در پاسخ دهی دستورات در این پلتفرم را کاهش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

از زمانی که اندروید در موبایل های هوشمند به کار گرفته شد و توانست رشدی سرسام آور داشته باشد،‌ همواره گوگل تلاش نموده تا بتواند تاخیرات در پاسخ دهی دستورات در این پلتفرم را کاهش دهد. در بررسی های اولیه ای که از اندروید به عمل آمد، بیشتر متخصصان عقیده داشتند که این پلتفرم بسیار کند بوده و زمانی که در میان صفحات به گردش می پردازید با تاخیراتی رو به رو می گردد.

اکنون ولی گوگل پیشرفت های بسیاری در این زمینه داشته و به واسطه یک ربات، تلاش می کند تا به درک بهتری از تاخیر در اجرا شدن دستورات در موبایل های اندرویدی برسد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حتی هنوز هم زمانی که جدیدترین موبایل های اندرویدی با سخت افزاری بسیار قدرتمند تر و البته نرم افزاری بهینه شده به بازار راه پیدا می کنند، باز هم می توان دید که گاهی، برخی از سرعت پایین و تاخیر در انجام دستورات سخن می گویند.

بر اساس گفته های یکی از کارمندان گوگل به نام François Beaufort، شرکت مذکور اکنون برای درک میزان تاخیر ها، از یک ربات بهره می گیرد. این ربات از طریق کمپانی فنلاندی OptoFidelity به تولید رسیده و می تواند مقدار دقیق تاخیرات در محصولات اندرویدی و گجت هایی که از پلتفرم کروم بهره می گیرند را مشخص نماید. همانگونه که در ویدیوی ذیل مشاهده خواهید کرد، ربات یاد شده به شکل مکرر بر روی نمایشگر ضربه زده تا سرعت به سرانجام رسیدن فرمان ها را بسنجد. لازم به ذکر است که Beaufort، در صفحه خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، این اطلاعات را منتشر نموده است.

علل تاخیراتی که توسط ربات مذکور به ثبت می رسند، می توانند ریشه در سخت افزار و یا نرم افزار داشته باشند. از سوی دیگر، اگرچه هنوز هم می توان تاخیرات بسیار جزئی را در اندروید مشاهده کرد، اما باید پذیرفت که این پلتفرم از ابتدای کار تا کنون، راه بسیار درازی را پیموده و توانسته تجربه ای بسیار روان تر را اختیار کاربران قرار دهد. شاید در آینده، هیچ تاخیری را در اندروید مشاهده نکنیم و می توان گفت ربات های ساخته شده توسط OptoFidelity، می توانند یک دلیل بزرگ برای این خوشبینی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Hamed
    Hamed | ۸ تیر ۱۳۹۴

    اینا همش بیخوده من دو ساله با هی وب و موبایل سونی بی هیچی میر گوگل پلی دان میکنم گیفت بیست دلاری هم چندتا بازی خریدم بدون . ..شکن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی