ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعاتی تازه از مشخصه های فنی تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی

برای بسیاری این پرسش مطرح است که پرچمدار بعدی شیائومی در میان موبایل های مطرحی که این روزها در چین به تولید می رسند چه جایگاهی خواهد داشت؟ در پاسخ باید بگوییم امروز گزارشی مرتبط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

برای بسیاری این پرسش مطرح است که پرچمدار بعدی شیائومی در میان موبایل های مطرحی که این روزها در چین به تولید می رسند چه جایگاهی خواهد داشت؟ در پاسخ باید بگوییم امروز گزارشی مرتبط به همین پرسش مطرح شده که در آن به جزئیات تلفن هوشمند Mi 5 اشاره گشته و در صورتیکه این جزئیات صحت داشته باشند به یقین هواداران برند مورد بحث از پرچمدار آتی کمپانی محبوب خود بسیار راضی خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش مذکور اسمارت فون Mi 5 که فعلاً با اسم رمز Libra از آن یاد می گردد، احتمالاً به نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. گفتنیست این رزولوشن در ابعاد مورد اشاره تراکم پیکسلی برابر با ۵۵۴ppi را فراهم می آورد.

شیائومی در قدرتمندترین محصول آینده خود چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم به کار خواهد بست و برای آن ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش در نظر خواهد گرفت.

از سایر ویژگی های Mi 5 نیز می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱.۱ و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

ضمناً ذکر شده کمپانی چینی می خواهد تا پرچمدار جدیدش را در ماه نوامبر معرفی و روانه ی بازار کند که این زمانبندی با آنچه در شایعات پیشین آمده بود نیز مطابقت دارد. گفته می شود ماه نوامبر از این جهت انتخاب شده تا شیائومی فرصت داشته باشد به شکل دقیق اسنپدراگون ۸۲۰ را مورد بررسی قرار داده و از عدم وجود مشکل در آن اطمینان حاصل کند.

در مورد قیمت Mi5 هنوز حرف خاصی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • sina
    sina | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    دوستان کسی مایل به خرید محصولات برند های چینی (xiaomi - meizu - ...) بوذ ، با این آیدی تلگرام در ارتباط باشد : @sina_cena

  • مهران
    مهران | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    خیلی این برندو دوست دارم از حدود سه سال پیش پیگیر خبراش هستم منتظرم ایشااله وارد ایرانم بشه اخرش به قیمت منطقی

  • Mgk
    Mgk | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    تازه می ۴ خریدم :)
    کیفیت گوشیش خیلی خوبه با قیمت مناسب و فکر کنم با این سیاست هایی که داره خیلی سریع همه گیر بشه این برند.

  • Sajjad
    Sajjad | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    دوستان به خودتون مثبت بدید بخش نظرات خرابه :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی