ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسسه Kantar: رشد بازار اندروید با فروش موبایل های سامسونگ و ال جی در ایالات متحده

آخرین خبرها از سوی موسسه آماری Kantar، حاکی از آن هستند که اندروید در دوره سه ماهه ی منتهی به ماه «مه»، توانسته رشد بسیار خوبی در بازار ایالات متحده داشته باشد و نقش آفرینان این میدان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

آخرین خبرها از سوی موسسه آماری Kantar، حاکی از آن هستند که اندروید در دوره سه ماهه ی منتهی به ماه «مه»، توانسته رشد بسیار خوبی در بازار ایالات متحده داشته باشد و نقش آفرینان این میدان نیز، سامسونگ و ال جی بوده اند.

در دوره ی یاد شده، سهم پلتفرم متن-باز گوگل با ۲.۸ درصد افزایش به ۶۴.۹ درصد رسید. از سوی دیگر نیز سامسونگ با فروش بالای گلکسی اس ۶، توانست بزرگ ترین فروشنده این کشور نام گیرد. در سه ماهه ای که در پس از ماه May به پایان رسید، شرکت کره ای سامسونگ قادر گشته تا ۵۵ درصد موبایل های فروش رفته در آمریکا را به نام خود ثبت نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالی که اندروید در ایالات متحده با پیشرفت سهم بازار خود رو به رو شده، در آن طرف ماجرا، iOS از کاهش کاربران رنج برده است. سهم پلتفرم توسعه یافته توسط اپل در دوره ای که پیشتر در موردش گفتیم، به ۳۰.۹ درصد رسیده و باید اشاره داشت که در آمریکا، ویندوز فون نیز صرفا از سهمی ۳.۵ درصدی برخوردار است. این در حالیست که سهم بلک بری به کمتر از یک درصد، یعنی صرفا هفت دهم درصد تنزل یافت.

جدا از سامسونگ، شرکت ال جی نیز توانست در سه ماهه ی یاد شده فروش قدرتمندی را به نمایش بگذارد. فروشی که از سال گذشته در مقطع زمانی مشابه، دو برابر بیشتر شده. در این میان می توان به موتورولا و اچ تی سی نیز اشاره داشت که با کاهش تقاضا رو به رو گشته اند.

در حالی که لقب بزرگ ترین فروشنده موبایل، به سامسونگ اعطا می شود، این آیفون ۶ بود که توانست عنوان پرفروش ترین موبایل در آمریکا برای مقطع سه ماهه منتهی به ماه مه را به دست آورد.

این در حالیست که سایر نقاط جهان، داستان چندان مشابهی ندارند و برای مثال در اروپا، اندروید با کاهش سهم ۲.۹ درصدی رو به رو شده. لازم به ذکر است که بر اساس آمار ارائه شده از سوی Kantar، اکنون اپل بزرگترین فروشنده موبایل در چین بوده و سپس هوآوی و در جایگاه سوم نیز می توان نام شیائومی را مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir
    amir | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    جنس بنجل همیشه پره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی