ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش ها، روند تولید نسل بعدی آیفون آغاز شده است

سایت DigiTimes از منابع حاضر در زنجیره تامین قطعات نسل بعدی آیفون اطلاعاتی دریافت کرده که نشان می دهد روند تولید این محصول آغاز شده است. بر اساس این گزارش ۲ تامین کننده اصلی قطعات آیفون ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

سایت DigiTimes از منابع حاضر در زنجیره تامین قطعات نسل بعدی آیفون اطلاعاتی دریافت کرده که نشان می دهد روند تولید این محصول آغاز شده است. بر اساس این گزارش ۲ تامین کننده اصلی قطعات آیفون یعنی فاکسکان و پگاترون، در حال جمع آوری مواد و قطعات مورد نیاز خود برای تولید آیفون بعدی موسوم به 6S هستند تا این محصول را برای تحویل در سپتامبر مصادف با شهریور/مهر آماده کنند.

پیشتر هم بلومبرگ اعلام کرده بود قرار است تولید آیفون 6S مجهز به تکنولوژی فورس تاچ از ماه جولای میلادی مصادف با تیر آغاز شود. در این صورت می توان بر خلاف شایعات پیشین انتظار داشت اپل به رونمایی از آیفون های جدید در پاییز ادامه داده و برای ارائه آیفون 6S نیز تغییری در این روند ایجاد نشود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتظار می رود پیاده سازی تکنولوژی فورس تاچ در آیفون 6S مهم ترین خصوصیت نسل بعدی تلفن هوشمند اپل باشد، اما شایعات از خصوصیات تازه دیگری نیز حکایت دارند که از جمله آنها می توان به باتری بزرگتر و مودم LTE جدیدی اشاره کرد که قادر است با افزایش سرعت دریافت داده از شبکه تا ۲ برابر، آن را به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برساند.

اپل سال جاری میلادی را با موفقیت چشمگیر و فروش بیش از ۶۱ میلیون آیفون در ۳ ماهه اول آغاز کرد، اما با توجه به شباهت زیاد آیفون 6S به نسل پیشین، این گمان می رود که شرکت ساکن کوپرتینو نتواند روند فروش خود را در پایان سال نیز حفظ کند. اما در عین حال نباید از یاد برد آیفون 5S هم با وجود اینکه تفاوت زیادی با نسل پیشین خود نداشت، اما اپل برای فروش این محصول در بازار به مشکلی برنخورد. علاوه بر این شنیده می شود غول آمریکایی قصد دارد آیفون 6S را در نسخه صورتی رنگ نیز ارائه کند و با در نظر گرفتن همه این تدابیر می توان با تقریب بالایی ادعا کرد پایان سال ۲۰۱۵ نیز برای اول به همان شیرینی آغاز موفقیت آمیز آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    من فن بوی سامسونگ نیستم ولی خدایی خودم به شخصه رنگ مسی که سامسونگ اورد رو بیشتر از این طلایی جیغ دوست دارم، والا خانوم ها هم که اهل زرق و برق هستن هم الان بیشتر طرفدار صلا سفیدن، نه طلای زرد، بعد این ورژن طلایی iPhone 6 هم که طلایی نیست، بژه بیشتر. اسمش فقط طلاییه.
    در مورد آیفون 6s هم فقط منتظر force touch هستم که خیلی باهاش حال میکنم.

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    کاش میشد رنگای بیشتری اضافه کنه
    خب صورتی هم که معلومه دیگه خانوم پسنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی