ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE یک موبایل پیشرفته دیگر را به بازار آمریکا می آورد

کمپانی ZTE که چهارمین تولید کننده بزرگ موبایل در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود امروز دریافت پیش سفارش برای تلفن هوشمند Axon Phone را که نخستین بار در ماه ژوئن معرفی گردید، آغاز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کمپانی ZTE که چهارمین تولید کننده بزرگ موبایل در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود امروز دریافت پیش سفارش برای تلفن هوشمند Axon Phone را که نخستین بار در ماه ژوئن معرفی گردید، آغاز نمود.

این موبایل در زمره دستگاه های پیشرفته جای می گیرد و به صورت بدون قرارداد به فروش می رود، با این همه، قیمت آن از تمامی تلفن های هوشمند پرچمدار پایین تر بوده و تنها 449.98 دلار قیمت دارد. در حال حاضر امکان پیش سفارش این موبایل در ایالات متحده آمریکا و از طریق وبسایت ZTE، آمازون، Newegg و eBay فراهم است و پیش بینی می شود که ارسال آنها نیز حداکثر تا 15 روز دیگر آغاز شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این موبایل که از موادی نظیر شیشه و فلز ساخته شده ابعادی برابر با 154 در 75 در 9.3 میلیمتر دارد و وزن آن نیز حدود 175 گرم است، به همین دلیل نه می توان آن را باریک ترین موبایل دانست و نه در گروه سبک ترین ها جایش داد. در هر صورت ZTE می گوید که این تلفن هوشمند در داخل آمریکا و برای آمریکا طراحی شده است.

موبایل تازه ZTE دارای یک نمایشگر شارپ 5.5 اینچی TFT Quad HD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل) است و از نسخه 5.1.1 اندروید بهره می برد. دستگاه مورد بحث همچنین مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 810 بوده و علاوه بر این، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی (بدون امکان ارتقاء) و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض دارد و از استاندارد LTE نیز پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی Axon یک لنز دوگانه با گشودگی f/1.8 دارد (دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی) و می تواند با کیفیت 4K از سوژه ها فیلم بگیرد. دوربین جلویی این دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی است که قطعا مورد توجه علاقمندان به سلفی قرار می گیرد.

اما مشخصه اصلی و مهم Axon Phone (دست کم براساس اظهارات ZTE) چیپست صوتی AKM 4961 Hi-Fi آن است که می تواند «کیفیت صدای بسیار عالی» را به کاربر ارائه کند. این تلفن هوشمند همچنین به خاطر بهره مندی از میکروفون های دوگانه اش دارای قابلیت «ضبط صدای پیشرفته» است و براساس گزارشات، می تواند ضعیف ترین صداها را از مسافت 6 متر آنطرف تر ضبط کند (البته برای آنکه صحت این ادعا بر ما ثابت شود باید حتما این ویژگی را تست کنیم).

Axon Phone کاملا با شبکه های GSM و LTE متعلق به AT&T و T-Mobile سازگار است اما روی شبکه های ورایزن و اسپرینت کار نمی کند.

ZTE-Axon-Phone (1)

ZTE-Axon-Phone (2)

ZTE-Axon-Phone (3)

ZTE-Axon-Phone (4)

ZTE-Axon-Phone (5)

ZTE-Axon-Phone

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    واسه آمریکاییه خبه اما ..
    گوشیهاش شاید خوب باشن! اما برید ببینید وارد کننده هاش تو ایران کی هستن! همون دزدهایی که سابق بر این برندهای دیگه رو هم به گند کشیدن با اون سیاست ورود و پخش و قیمت گذاری و خدماتشون!

  • Mohamadreza
    Mohamadreza | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    از جلو شبيه one x
    از پشت هم شبيه هيچ چي نيست !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی