ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کمپانی GoPro به زودی اپلیکیشنی برای ویرایش و اشتراک گذاری ویدئوها عرضه خواهد کرد

کمپانی سازنده دوربین GoPro در حال حاضر روی اپلیکیشنی کار می کند تا با استفاده از آن، بتوانید آسان تر از همیشه از ویدئوهای ضبط شده با دوربین استفاده کرده و به ویرایش و اشتراک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کمپانی سازنده دوربین GoPro در حال حاضر روی اپلیکیشنی کار می کند تا با استفاده از آن، بتوانید آسان تر از همیشه از ویدئوهای ضبط شده با دوربین استفاده کرده و به ویرایش و اشتراک گذاری آنها از طریق موبایل بپردازید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بنابر گفته تونی بیتس، رئیس این کمپانی اپلیکیشن یادشده در "مراحل پایانی آزمایش و توسعه" به سر می برد و برای عرضه در انتهای تابستان سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی همچنین به سرویس فضای ابری GoPro هم اشاره داشته است؛ سرویسی که در حال حاضر در مراحل تست آلفاست و نیک وودمن، مدیر عامل کمپانی چندی پیش از آن پرده برداشت. طبق اظهارات بیتس، سرویس مذکور "به طور یکپارچه از محتوای آپلود شده از دوربین های GoPro پشتیبانی به عمل می آورد تا بتوان آنها را در دستگاه های دیگر مشاهده یا مدیریت نمود".

وی همچنین افزود که کمپانی GoPro "به تلاش خود برای پیشرفت محصولات نرم افزاری اش ادامه خواهد داد". ضمنا GoPro به تازگی پرتالی برای لایسنس کردن محتوا راه اندازی نموده که در آن کاربران حرفه ای می توانند به ویدئوهایی با کیفیت بالا دسترسی داشته یا به فروش ویدئوهای ضبط شده خود اقدام نمایند.

با استفاده از این پرتال، افراد متخصص می توانند محتوای مورد نظرشان را با رعایت حقوق صاحب اثر به سادگی و در دسته بندی های منظم پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iMasoud
    iMasoud | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    دوستان من یه سوال که برام پیش اومده اینه که دوربین های گوپرو با بقیه دوربین ها چه تفاوتی دارند؟

  • عیسی
    عیسی | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    کاش یه روزی بیاد که منم go pro داشته باشم :)

مطالب پیشنهادی