ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوپرو از دوربین Hero 10 Black Bones رونمایی کرد

شرکت گوپرو چند وقت پیش از توسعه دوربین‌های تخصصی‌تر در سال 2022 خبر داده بود و حالا این کمپانی از نسخه جدید دوربین پرچمدارش رونمایی کرده که Hero 10 Black Bones نام دارد. این دوربین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

شرکت گوپرو چند وقت پیش از توسعه دوربین‌های تخصصی‌تر در سال 2022 خبر داده بود و حالا این کمپانی از نسخه جدید دوربین پرچمدارش رونمایی کرده که Hero 10 Black Bones نام دارد. این دوربین برای خلبانان پهپادهای FPV توسعه پیدا کرده و از بسیاری از ویژگی‌های مرسوم مانند نمایشگر، اسپیکر و حتی باتری محروم است.

این دوربین گوپرو با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد که البته با طرح اشتراکی، قیمت آن به 349 دلار می‌رسد. با توجه به افزایش محبوبیت فیلمبرداری با پهپادها، گوپرو این دوربین را توسعه داده و روانه بازار می‌کند.

مشخصات دوربین Hero 10 Black Bones گوپرو

با وجود اینکه برخی از ویژگی‌های سخت افزاری از این محصول حذف شده، اما همچنان با همان سنسور دوربین، لنز، پردازنده و قابلیت نرم افزاری لرزشگیر داخلی HyperSmooth روبه‌رو هستیم. وزن این محصول به 54 گرم می‌رسد که برای نصب روی پهپاد گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

گوپرو Hero 10 Black Bones سبک‌ترین دوربین گوپرو است که وزنش تفاوت چشمگیری با هیرو 10 بلک دارد و حتی از دوربین GoPro Session با وزن 74 گرم هم سبک‌تر است.

با توجه به عدم استفاده از باتری داخلی در این دوربین، کاربران باید انرژی آن را توسط باتری‌های 2S-6S یا 5-27V که معمولا در پهپادهای FPV قرار دارند، تامین کنند.

همانطور که گفتیم این دوربین همچنان از پردازنده GP2 استفاده می‌کند و همچنین با لنز یکسانی با گوپرو هیرو 10 بلک روبه‌رو هستیم، بنابراین کاربران با کیفیت عکاسی و فیلمبرداری پایین‌تری روبه‌رو نمی‌شوند.

این دوربین می‌تواند ویدیوهای 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. در نسبت تصویر 4:3 که بهترین برای HyperSmooth محسوب می‌شود، ویدیوهای 5.3K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. قیمت این دوربین 500 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی