ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوپرو هیرو 11
تکنولوژی

سری گوپرو هیرو 11 در سه مدل با سنسور کاملا جدید معرفی شد

این دستگاه‌ها از سنسور دوربین 1/1.9 اینچی جدیدی بهره می‌برد که وضوح آن تا 27 مگاپیکسل افزایش یافته است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

تقریبا یک سال پس از گوپرو هیرو 10، حالا این کمپانی از نسل جدید اکشن کمرا پرچمدار خود در سه مدل گوپرو هیرو 11 (GoPro Hero 11)، گوپرو هیرو 11 Creator Edition و هیرو 11 مینی (Hero 11 Mini) رونمایی کرده است که در ادامه این مطلب مشخصات آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مشخصات گوپرو هیرو 11

گوپرو هیرو 11

گوپرو هیرو 11 از نظر طراحی نسبت به مدل سال گذشته تغییری نکرده و همچنان همان ابعاد و رنگ مشکی سابق را به کاربران ارائه می‌کند.

GoPro در سری جدید دوربین‌های خود از سنسور دوربین 1/1.9 اینچی استفاده کرد که وضوح آن 27 مگاپیکسل افزایش یافته است. همچنین این سنسور قادر به ضبط رنگ‌های 10 بیتی کامل است و می‌تواند برای فیلم‌های با سرعت 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 5.3K یا برای فیلم‌های با سرعت 120 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K فیلمبرداری کند.

حالت جدید عکاسی FullFrame نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای 8:7 ضبط کنند و با حالت دیگری به نام HyperView می‌توان محتوای 16:9 ضبط کرد.

علاوه بر این، گوپرو هیرو 11 از حالت‌های ویدیویی جدیدی برای شرایط کم‌نور بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به Vehicle Lights و Star Trails اشاره کرد. تثبیت‌کننده نرم‌افزاری HyperSmooth این شرکت نیز اکنون یک ویژگی AutoBoost را به کاربران ارائه می‌کند که حتی با لرزان‌ترین ویدیوها نیز به خوبی عمل می‌کند.

گوپرو هیرو 11

نکته قابل توجه دیگر اینکه این دوربین اکنون با باتری Enduro به‌صورت استاندارد عرضه می‌شود که در نسل دهم این دستگاه، به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری به فروش می‌رسید. محتویات داخل جعبه گوپرو هیرو 11 نیز شامل یک کیف حمل، پایه‌های چسبنده، سگک پایه با پیچ شست، یک کارت 32 گیگابایتی SD Sandisk Extreme و یک کابل USB-C می‌شود. همچنین این دستگاه تا عمق 10 متری آب مقاومت خود را حفظ می‌کند.

نسخه مینی دستگاه نیز از سنسور جدید و ویژگی‌های آن پشتیبانی می‌کند و فقط با وجود ابعاد کمتر که قابل انتظار است، هیچ نمایشگر ویدیویی روی آن دیده نمی‌شود. در عوض، GoPro روی نسخه مینی از یک LCD محدود برای مشاهده تنظیمات استفاده کرده است.

گوپرو هیرو 11

نسخه دیگری از این دستگاه با نام Creator Edition نیز معرفی شده که برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. این نسخه تمام قابلیت‌های اصلی دستگاه را به همراه دارد و با وجود یک دستگیره باتری بادوام و دکمه‌های داخلی برای کنترل دوربین با یک دست، به‌راحتی می‌توان در شرایط خاص از آن استفاده کرد. این نسخه همچنین شامل یک میکروفون جهت‌دار اختیار، ورودی میکروفون خارجی، درگاه HDMI برای اتصال به نمایشگرهای خارجی، یک چراغ LED و دو پایه برای نصب لوازم جانبی دیگر نیز می‌شود.

قیمت دوربین‌های جدید گوپرو

GoPro برای نسل جدید این دوربین‌ها نیز همچنان به طرح قیمت‌گذاری سابق خود پایبند است، یعنی در صورت انتخاب اشتراک، هزینه کمتری برای دستگاه‌ها پرداخت می‌کند. گوپرو هیرو 11 با قیمت 399/500 دلار و نسخه مینی آن با قیمت 300/400 دلار فروخته می‌شود. نسخه Creator Edition دستگاه نیز 579.98/699.99 دلار قیمت دارد.

فروش نسخه استاندارد و Creator Edition دستگاه هم اکنون از وب‌سایت رسمی گوپرو آغاز شده و نسخه مینی از 25 اکتبر (3 آبان) راهی بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی