ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE در تلفن هوشمند Axon Mini راهکاری مشابه فورس تاچ اپل ارائه کرده است

در حالیکه همگان انتظار داشتند تا شاهد حضور تکنولوژی فورس تاچ در نسل بعدی آیفون های اپل یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس باشند، ظاهرا به نظر می آید کمپانی ZTE پیش دستی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

در حالیکه همگان انتظار داشتند تا شاهد حضور تکنولوژی فورس تاچ در نسل بعدی آیفون های اپل یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس باشند، ظاهرا به نظر می آید کمپانی ZTE پیش دستی کرده و فناوری مشابه را در یکی از موبایل های تازه اش به کار بسته.

همانطوری که امروز صبح نوشتیم برند چینی مورد بحث طی مراسمی از چند دیوایس جدید پرده برداشت که یکی از آنها نام Axon Mini را یدک می کشید و اکنون گفته می شود موبایل مذکور نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که راهکاری مشابه تکنولوژی فورس تاچ را ارائه می نماید.

گفتنیست با استفاده از فناوری یاد شده مقدار فشاری که کاربر بر روی صفحه نمایش وارد می کند مورد ارزیابی قرار گرفته و بر حسب میزان آن دستورات متفاوتی به اجرا در می آید.

برای مثال یکبار تپ کردن بر روی نمایشگر ممکن است سبب آغاز پخش ویدئو گردد، در حالیکه در همان اپلیکیشن اگر انگشت خود را محکم تر روی صفحه نمایش فشار دهید خواهید توانست میزان صدا را زیاد کنید.

Axon Mini قرار است در ماه سپتامبر به بازار بیاید و دارای رنگ های، نقره ای، طلایی و صورتیست، البته کمپانی تولید کننده در مورد جزئیات محصولش بسیار حساس بوده و ترجیح داده تا آماده سازی نهایی آن از درج شدن تصویرش در اینترنت جلوگیری نماید و صرفاً به یک رونمایی خصوصی برای اصحاب رسانه بسنده کند.

باید منتظر ماند و دید عاقبت کدامیک از موبایل های دارای فورس تاچ زودتر وارد بازار می شوند، Axon Mini از ZTE یا آیفون از اپل؟

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    واقعا وقتی به آینده نگاه می کنیم تکنولوژی هایی که شگفت انگیز به نظر می رسیده خنده داره میشه یکی از همین تکنولوژی ها فورس تاچه شاید تکنولوژی خوبی باشه اما وقتی صحبت از آینده میشه اعتبارش زیر سوال میره فقط همینو بگم که درباره تاچ سه بعدی تحقیق کنید تا به به این شوخی باهم بخنیدم اصلا شاید اپل هم فورس تاچو در آیفون بعدی استفاده نکنه وقتی میشه به تکنولوژی های دیگه فکر کرد .

    پ.ن. همین چند وقت پیش بود که مایکروسافت پتنتی برای تاچ سه بعدی ثبت کرد .

  • Reza56444
    Reza56444 | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    واقعا که اپل خیلی زایه شد دیگه نمیتونه بگه این نوآوری تو موبایل برا ماست و عقدشو بکوبه تو ره بقیه :-)

مطالب پیشنهادی