تصاویر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس لو رفت
براساس شایعات قدرتمندی که از چندین منبع مختلف شنیده ایم، احتمالا تا 3 هفته دیگر، گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس (Galaxy S6 edge+) رونمایی خواند شد. تا فرا رسیدن روز ...
براساس شایعات قدرتمندی که از چندین منبع مختلف شنیده ایم، احتمالا تا 3 هفته دیگر، گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس (Galaxy S6 edge+) رونمایی خواند شد. تا فرا رسیدن روز 13 آگوست هنوز مدتی باقی مانده اما به نظر می رسد که تلفن ها همین حالا هم تقریبا آماده نمایش هستند.
دقایقی پیش نیز تصاویری از این تلفن ها منتشر شد تا مهر تاییدی بر رونمایی پیش روی سامسونگ باشد. نمای پشت و روبرو از هر دو تلفن همراه موجود است و می توانید تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. نوت 5 بسیار به نوت 4 شباهت دارد اما تغییراتی چون اضافه شدن کمربند فلزی (مشابه اس 6) و حاشیه های کمتر نیز کاملا محسوس اند.
دکمه بزرگ تر نیز این نوید را می دهد که گلکسی نوت 5 به سنسور پیشرفته اثر انگشت مجهز باشد. حاشیه ها و کناره های دستگاه نز شباهت بسیاری به گلکسی اس 6 دارد.
اس 6 اج پلاس احتمالا سخت افزاری مشابه ورژن قبلی دارد، با این تفاوت که نمایشگر بزرگ تر، امکان قرار دادن باتری بزرگ تر را نیز فراهم کرده. اما نوت 5 احتمالا دارای 4 گیگابایت رم، باتری 4100 میلی آمپری و دوربین 16 مگاپیکسلی (مجهز به OIS) خواهد داشت.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






بازم برای عکس گرفتن و لو دادن گوشی سامسونگ از دوربین ایفون استفاده کردن اخه چرا
مگه داریم مگه میشه
مانی جان اگه به بررسی و تست
Tesla Model S P85D
علاقمند هستین تماس بگیرین دو روز میشه تحویل گرفتم واقعا عالیه از هر نطر 700 اسب بخار
یعنی با ماشین قبلیم Range Rover Evoque قابل مقایسه نیست
خوش به حالت شما مثل اینکه خارج تشریف دارین.
قابل نداره
صاحبش قابل داره.
مبارك باشه چرخش برات بچرخه :)
.
يه سوال فوق آماتوري بپرسم خوب چون تو پرفايلم گفتي بپرسيد روم شد
.
از نظر من براي گيم منطقي اينه سه تا مانيتور بزاريد چون مركز تصوير حاشيه مانيتور گرفته مگر بازي خاصي فقط بكنيد مثل استراتژيك ها
حتي اگه حاشيه كم باشه تو كه نو مانيتور گيم اين جور نيست باز بنظرم جالب نيست
سوائل كلا دليلش چي يا دليلي نداره
.
#كنجكاوي بچه گانه :*
منم سه تا مانیتور گزاشتن دیگها ؟؟
سمت چپی خاموش تو عکس D:
باور كن خيلي وقت عكس ديدم از اون موقع اين سوال پيش اومد برام چرا دو تا هست. خلاصه عجب سوتي ضايعي بود
.
اسم مانيتور يه سرچ زدم صحنه هاي خفني ديدم از حرفي كه زدم خنده ام گرفت
موفق باشي
اقا s6به دردنمی خور بدنش زرهی فیلم رودارم s6plas خوب
عكس چهارم رو نيگا
طرف با ايفون عكس گرفته
یو اس بیش پیدا نیست هنوز
و اینکه قلمش چجوریه
دیروز وقت داشتم کلی با s6 یکی از فامیلها کار کردم. یک نکته بد درباره صفحه نمایش سامسونگ ها وجود داره. من قبلا این ایراد رو توی میان رده هاش دیده بودم ولی اصلا فکر نمیکردم توی پرچمدار هم باشه. قضیه از این قراره که اصطلاحا fresh rate پایینی دارن. وقتی تو یک صفحه سفید با نوشته های سیاه اسکرول میکنی (مثلا تو ستینگ) نوشته ها جا میمونن. انگار که کش میان. M8 خودم خیلی بهتره توی این مورد. توی z3 هم کمی دیدم. اون وقت اهل فن چطوری میگن سامسونگ توی صفحه نمایش از همه سرتره? واقعا این چیزا رو نمیبینن!?
کی گفته صفحه نمایش سامسونگ بهترینه؟!!! بهترین صفحه نمایش حال حاضر دنیای اسمارت فون رو z3+ داره.
آخه همه سامسونگ ها که مثل هم هستن،عکس لو رفتن دیگه یعنی چی؟! اصلا چه هیجان و جذابیتی داره؟!
چقدر از جلو به میزو mx5 شباهت دارن !
خیلی عالی شد منتظرشونم به نظرم سامسونگ میترکونه و پوزه ی اپل رو به خاک میزنه!!!!
وقتی تصاویر و مشخصات قبل از معرفی رسمی لو میرن دیگه نیازی به تدارک دیدن مراسمی برای معرفی نیست