ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تصاویر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس لو رفت

براساس شایعات قدرتمندی که از چندین منبع مختلف شنیده ایم، احتمالا تا 3 هفته دیگر، گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس (Galaxy S6 edge+) رونمایی خواند شد. تا فرا رسیدن روز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

براساس شایعات قدرتمندی که از چندین منبع مختلف شنیده ایم، احتمالا تا 3 هفته دیگر، گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس (Galaxy S6 edge+) رونمایی خواند شد. تا فرا رسیدن روز 13 آگوست هنوز مدتی باقی مانده اما به نظر می رسد که تلفن ها همین حالا هم تقریبا آماده نمایش هستند.

دقایقی پیش نیز تصاویری از این تلفن ها منتشر شد تا مهر تاییدی بر رونمایی پیش روی سامسونگ باشد. نمای پشت و روبرو از هر دو تلفن همراه موجود است و می توانید تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. نوت 5 بسیار به نوت 4 شباهت دارد اما تغییراتی چون اضافه شدن کمربند فلزی (مشابه اس 6) و حاشیه های کمتر نیز کاملا محسوس اند.

دکمه بزرگ تر نیز این نوید را می دهد که گلکسی نوت 5 به سنسور پیشرفته اثر انگشت مجهز باشد. حاشیه ها و کناره های دستگاه نز شباهت بسیاری به گلکسی اس 6 دارد.

اس 6 اج پلاس احتمالا سخت افزاری مشابه ورژن قبلی دارد، با این تفاوت که نمایشگر بزرگ تر، امکان قرار دادن باتری بزرگ تر را نیز فراهم کرده. اما نوت 5 احتمالا دارای 4 گیگابایت رم، باتری 4100 میلی آمپری و دوربین 16 مگاپیکسلی (مجهز به OIS) خواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge (1)

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge (2)

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge (4)

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge (5)

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge (6)

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    بازم برای عکس گرفتن و لو دادن گوشی سامسونگ از دوربین ایفون استفاده کردن اخه چرا


    مگه داریم مگه میشه

  • bladestrike
    bladestrike | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    مانی جان اگه به بررسی و تست

    Tesla Model S P85D
    علاقمند هستین تماس بگیرین دو روز میشه تحویل گرفتم واقعا عالیه از هر نطر 700 اسب بخار
    یعنی با ماشین قبلیم Range Rover Evoque قابل مقایسه نیست

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱ مرداد ۱۳۹۴

      خوش به حالت شما مثل اینکه خارج تشریف دارین.

      • bladestrike
        bladestrike | ۱ مرداد ۱۳۹۴

        قابل نداره

        • SAEED DASTMARD
          SAEED DASTMARD | ۱ مرداد ۱۳۹۴

          صاحبش قابل داره.

    • Mr. Nick
      Mr. Nick | ۱ مرداد ۱۳۹۴

      مبارك باشه چرخش برات بچرخه :)
      .
      يه سوال فوق آماتوري بپرسم خوب چون تو پرفايلم گفتي بپرسيد روم شد
      .
      از نظر من براي گيم منطقي اينه سه تا مانيتور بزاريد چون مركز تصوير حاشيه مانيتور گرفته مگر بازي خاصي فقط بكنيد مثل استراتژيك ها
      حتي اگه حاشيه كم باشه تو كه نو مانيتور گيم اين جور نيست باز بنظرم جالب نيست
      سوائل كلا دليلش چي يا دليلي نداره
      .
      #كنجكاوي بچه گانه :*

      • bladestrike
        bladestrike | ۱ مرداد ۱۳۹۴

        منم سه تا مانیتور گزاشتن دیگها ؟؟
        سمت چپی خاموش تو عکس D:

        • Mr. Nick
          Mr. Nick | ۱ مرداد ۱۳۹۴

          باور كن خيلي وقت عكس ديدم از اون موقع اين سوال پيش اومد برام چرا دو تا هست. خلاصه عجب سوتي ضايعي بود
          .
          اسم مانيتور يه سرچ زدم صحنه هاي خفني ديدم از حرفي كه زدم خنده ام گرفت
          موفق باشي

  • رضا
    رضا | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    اقا s6به دردنمی خور بدنش زرهی فیلم رودارم s6plas خوب

  • Raylan
    Raylan | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    عكس چهارم رو نيگا
    طرف با ايفون عكس گرفته

  • مندی
    مندی | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    یو اس بیش پیدا نیست هنوز
    و اینکه قلمش چجوریه

  • Meh_El
    Meh_El | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    دیروز وقت داشتم کلی با s6 یکی از فامیلها کار کردم. یک نکته بد درباره صفحه نمایش سامسونگ ها وجود داره. من قبلا این ایراد رو توی میان رده هاش دیده بودم ولی اصلا فکر نمیکردم توی پرچمدار هم باشه. قضیه از این قراره که اصطلاحا fresh rate پایینی دارن. وقتی تو یک صفحه سفید با نوشته های سیاه اسکرول میکنی (مثلا تو ستینگ) نوشته ها جا میمونن. انگار که کش میان. M8 خودم خیلی بهتره توی این مورد. توی z3 هم کمی دیدم. اون وقت اهل فن چطوری میگن سامسونگ توی صفحه نمایش از همه سرتره? واقعا این چیزا رو نمیبینن!?

    • saeid
      saeid | ۱ مرداد ۱۳۹۴

      کی گفته صفحه نمایش سامسونگ بهترینه؟!!! بهترین صفحه نمایش حال حاضر دنیای اسمارت فون رو z3+ داره.

  • امیر
    امیر | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    آخه همه سامسونگ ها که مثل هم هستن،عکس لو رفتن دیگه یعنی چی؟! اصلا چه هیجان و جذابیتی داره؟!

  • سینا
    سینا | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    چقدر از جلو به میزو mx5 شباهت دارن !

  • Reza56444
    Reza56444 | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی عالی شد منتظرشونم به نظرم سامسونگ میترکونه و پوزه ی اپل رو به خاک میزنه!!!!

  • Amir_H
    Amir_H | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    وقتی تصاویر و مشخصات قبل از معرفی رسمی لو میرن دیگه نیازی به تدارک دیدن مراسمی برای معرفی نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی