ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار آتی سونی همزمان با اکران سری جدید فیلم جیمز باند رونمایی می شود [شایعه]

پرچمدار امسال سونی هم رونمایی شد و به خاطر تغییرات اندکی که نسبت به نسخه قبلی اش داشت، بسیاری را در بهت و حیرت فرو برد. اما این بدان معنا نخواهد بود که شرکت ژاپنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

پرچمدار امسال سونی هم رونمایی شد و به خاطر تغییرات اندکی که نسبت به نسخه قبلی اش داشت، بسیاری را در بهت و حیرت فرو برد. اما این بدان معنا نخواهد بود که شرکت ژاپنی مورد بحث قصد معرفی پرچمدار دیگری را در سال جاری میلادی نداشته باشد و آنطور که از شایعات می توان دریافت، این اتفاق در نیمه دوم 2015 رخ خواهد داد و در کنار آن، حتما مدل دیگری تحت عنوان کامپکت نیز رونمایی می شود.

اما اکسپریا Z5 را می توان موبایلی «ساخته شده برای جیمز باند» خواند چراکه دو پوستر تبلیغاتی اخیر منتشر شده از این محصول، دست کم حاوی جمله ای با این مضمون هستند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.در این تصاویر از محصولی با نام "Xperia *5" و همچنین فیلمی تحت عنوان Spectre 007 نیز که قرار است در ماه های آتی اکران شود نام برده شده (که در واقع قسمت بیست و چهارم از سری جیمز باند است و توسط یکی از استودیوهای متعلق به سونی پیکچرز با نام Columbia Pictures ساخته می شود).

البته موبایلی که در این پوستر از آن یاد شده شاید همان Z5 خودمان نباشد اما چون انتظار می رود این محصول همان پرچمدار آتی سونی باشد، به سختی می توان باور کرد که این شرکت قصد دارد محصول دیگری را برای سری جیمز باند تبلیغ کند.

براساس شایعات قبلی، موبایل اکسپریا Z5 سونی مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 810 است و نمایشگری با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل (مانند Xperia Z3+) دارد. با این همه، تا به امروز هیچیک از این اطلاعات تایید نشده اند. لازم به توضیح است که قسمت 24 سری فیلم های جیمز باند قرار است که از تاریخ 6 نوامبر به صورت عمومی اکران شود و انتظار می رود که سونی پرچمدار جدید خود را تا پیش از ورود این فیلم به سالن های سینما رونمایی کند.

Is-the-Sony-Xperia-Z5-made-for-Bond (1) Is-the-Sony-Xperia-Z5-made-for-Bond

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • jahanjkb
    jahanjkb | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    اگه به فرض سونی یک سیستم عامل انحصاری و یک قیمت فضایی داشت شک نکنید شک نکنید تو سطح کلاس و فروش و هرچیزی اپل یا هر شرکت دیگه ای رو نابود میکرد

  • amir
    amir | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    خب مجبوره از 810 استفاده کنه، 820 به اواخر 2015 نمیرسه ، اوایل 2016 تولید انبوه میشه

  • Moazez
    Moazez | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    گوشی های سونی مخصوص آدمهای حرفه ای و خاص هستند که چیزی از گوشی سردر میاره. کی میدونه سونی بهترین صفحه نمایشو داره پرچمدارش؟ بهترین باتری،بهترین دوربین،بهترین کیفیت صدا،بهترین طراحی، همه و همه در گوشیهای سونی فقط جمع هستند. امیدوارم فقط از s810 استفاده نکنه یا اگر هم میکنه یجوری بهینه شده باشه که مشکل نداشته باشه،ولی از با توجه به صفحه نمایش z3+ که الان بهترینه با استفاده از صفحه نمایش FHD کاملا موافقم.

    • masoud king
      masoud king | ۳ مرداد ۱۳۹۴

      دوست عزیز این از اون حرفا بودا !!!!!بهترین صفحه نمایش و دوربین متعلق به گلکسی اس 6 هست

  • masoud king
    masoud king | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    خداحافظ سونی...سونی با این چیپست و رزولوشن FHD فاتحه خودشو خوند

  • تایسون
    تایسون | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    تبلیغ Z5 چون بدست جیمز باند انجام میشه حتما باید طراحی متفاوت تری از پرچمداران گذشته داشته باشه که تو ذهن بینندگان فیلم جا بیفته. اگه همون طراحی را داشته باشه که خب قابل تشخیص نیست! یکی میگه این زد2 بود، اون یکی فکر میکنه زد3 بود، خلاصه هر کسی یه تز میده! آخرشم هیچکس متوجه نمیشه که این زد5 بوده! واسه همین سونی بخاطر این فیلمم شده تغییراتی تو طراحی بوجود آورده که خوب شناخته بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی