ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ZombiU برای کنسول های نسل هشتم و پی سی منتشر خواهد شد

کمپانی یوبی سافت امروز تایید نمود بازی ZombiU، که پیش از این و در سال 2012 به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شده بود، حالا قرار است راه خود را به سمت کنسول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی یوبی سافت امروز تایید نمود بازی ZombiU، که پیش از این و در سال 2012 به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شده بود، حالا قرار است راه خود را به سمت کنسول های نسل هشتم و پی سی باز کند.

اوایل ماه گذشته ی میلادی گزارشات و شایعات متعددی درباره ی انتشار مجدد ZombiU مطرح شده بود و بعد از آن نیز کشور تایوان، بازی را در لیست آخرین رده بندی های سنی خود قرار داد. اعلام رسمی یوبی سافت مهر تاییدی بود بر تمام این شایعات.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته ی ناشر بازی، Zombi برای کنسول های نسل جدید بهینه شده و کیفیت قابل قبولی را به نمایش می گذارد. ضمنا نسخه ی عرضه شده برای نسل هشتم، فاقد بخش چند نفره خواهد بود. عرضه ی بازی برای 18 آگوست سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.

بازی Zombi پیرو سبک اول شخص ترسناک بوده و وقایع داستانی آن در لندن به وقوع می پیوندد. گیمر در نقش یکی از بازماندگان آخرالزمان زامبی ها، باید با جمع آوری آیتم های مورد نیاز، زامبی ها را از پیش رو بردارد. اگر کاراکتر گیمر کشته شود، از بین رفته و کنترل شخصیت دیگری به بازیکن داده می شود. لازم به ذکر است که نسخه ی Wii U بازی توانست در زمان انتشار، میانگین نمره ی 77 را از سایت متاکرتیک دریافت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    گرافیک که نداره... باید با گیم پلی اش موفق بشه... ببینیم چی میشه

مطالب پیشنهادی