ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپل تی وی شهریور ماه معرفی خواهد شد

اپل برنامه های زیادی برای Apple TV دارد؛ شرکت ساکن کوپرتینو به رشد بازار این محصول در آینده امید بسیاری بسته و قصد دارد بازارهای وابسته به این دستگاه را رشد داده و سبد محصولات خود ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۰

اپل برنامه های زیادی برای Apple TV دارد؛ شرکت ساکن کوپرتینو به رشد بازار این محصول در آینده امید بسیاری بسته و قصد دارد بازارهای وابسته به این دستگاه را رشد داده و سبد محصولات خود را متنوع تر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از زمانی که اپل قیمت این دستگاه را به 69 دلار کاهش داد، شایعه ای منتشر شد که  می گفت اپل می خواهد نسخه جدیدی از اپل تی وی را تولید کند. نسخه‌ ای با امکانات بیشتر و پیشرفته تر که گفته می شود فقط چند هفته تا زمان معرفی اش بیشتر باقی نمانده است.

بنا به گفته منابع نزدیک به اپل، این شرکت قصد دارد تا Apple TV تازه را در ماه سپتامپر و همزمان با آیفون های جدیدش معرفی کند. همچنین پردازنده A8 به اپل تی وی اضافه شده و ظرفیت حافظه داخلی آن هم افزایش می یابد. ولی تغییرات تنها به مشخصات فنی محدود نمی شوند.

رابط کاربر نوین همراه با سیری، بازطراحی ریموت و اضافه کردن تاچ پد به آن از بهبودهای دیگر نسخه جدید اپل تی وی هستند. توسعه دهندگان هم SDK‌های [کیت توسعه نرم افزاری] مخصوصی دریافت می کنند تا بتوانند اپلیکیشن های مناسبی برای این دستگاه نوشته و در دسترس کاربران قرار دهند. کاربرانی که به فروشگاه نرم افزاری مخصوص اپل تی وی دسترسی خواهند داشت.

اما از سوی دیگر به نظر می رسد اپل فعلا سرویس تلویزیون اشتراکی اش را راه اندازی نخواهد کرد. قرار بود که این سرویس همزمان با اپل تی وی جدید در ماه سپتامپر معرفی شود که فعلا این مساله را می توان لغو شده دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Danny
    Danny | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    ی سوال . اپل TVچی هست ؟ جداً نمیدونم!

    • amirfull
      amirfull | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

      به بیان ساده بخوام بگم؛ همون مبدل دیجیتال خودمونه. میتونی از توش با اینترنت به صورت مجانی سریال ، مسابقات ورزشی و..... نگاه کنی همین.

      • آریا
        آریا | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

        یه جور setup box است و البته مجانی نیست. باید برای هر فیلم یا سریا پول بدی یا قرارداد ماهانه ببندی و آبونمان بدی

مطالب پیشنهادی