ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موتورسواری در تهران دهه شصت در بازی “موتوری”

اگر تهران دهه شصت را به چشم ندیده اید، مطمئنا از طریق خاطرات بزرگترها و فیلم و سریال های آن دوره تصوری از حال و هوای آن زمان پایتخت دارید؛ روزگاری که دیدن مردانی با سبیل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر تهران دهه شصت را به چشم ندیده اید، مطمئنا از طریق خاطرات بزرگترها و فیلم و سریال های آن دوره تصوری از حال و هوای آن زمان پایتخت دارید؛ روزگاری که دیدن مردانی با سبیل های از بناگوش دررفته، پاشنه های خوابیده و پشت موهای استثنایی در سطح شهر چیز عجیبی نبود.

طراحان استودیوی "گلیم گیمز" عاشق تهران قدیم اند، برای همین بازی رانر "موتوری" را در حال و هوای تهران اوایل انقلاب طراحی کرده اند که در آن باید سوار بر موتورسیکلت در خیابان های نه چندان شلوغ آن زمان لایی کشی کنید و بالاترین امتیاز را به ثبت برسانید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بزرگترین نقطه قوت موتوری، فضاسازی عالی و طراحی گیرای اتمسفری است که هر کسی را به تهران دهه شصت خواهد برد؛ از موزیک قهوه خانه ای منوی ابتدایی اش گرفته تا طراحی خیابان ها، ماشین ها، تیپ و قیافه کاراکترها و ادبیات خاص آن دوره که کلماتی مثل "داداش" و "آبجی" و "عشقی" را در آن به وفور می یابید!

Motori 2

کاراکتر بازی که هم می تواند مرد و هم زن باشد، قابل شخصی سازی است و احتمال اینکه از دیدن پشت موهای بیست سانتی متری و ابروهای کلفت و پیوسته آنها قهقهه خنده را سر بدهید بسیار بالاست. اوج این خنده هم برای زمانی است که پس از باخت، اعلامیه تان که امتیاز و سکه های بدست آمده در آن ثبت شده را مشاهده می کنید. 

Motori 1

موتوری یک رانر Side Scroller است که در آن می توانید موتور را در سه جهت (از عمق کادر به سمت صفحه نمایش) جابجا کرده و برای این که حوصله تان از لایی کشی سر نرود، کمی با بوق زدن مردم آزاری کنید و برای خودنمایی هر از گاهی تک چرخ هم بزنید. حتی قادرید به سبک جی تی ای، آهنگ در حال پخش از ضبط موتور را هم عوض کنید.

با انجام مأموریت های مختلف هم سکه و امتیاز بدست می آورید که می توانند خرج خرید موتورهای جدید، حرکات نمایشی، آزاد کردن ترک نشین و انواع لباس و سبیل شوند.

Motori 3

موتوری به رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و هم اکنون از طریق کافه بازار می توانید آن را دانلود و سفری نوستالژیک به تهران قدیم داشته باشید. توصیه می کنیم برای حمایت از سازنده، پرداخت های درون برنامه ای را فراموش نکنید.

موتوری

موتوری

سازنده: گلیم گیمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • قشنگ
    قشنگ | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    خیلی عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی