ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مهم ترین تریلرهای به نمایش درآمده در گیمزکام 2015

مایکروسافت در گیمزکام 2015 با دستی پر وارد شد و ابتدا عناوینی را به نمایش گذاشت که پیش از این و در E3 نمایشی نداشته اند. البته باید در نظر داشته باشیم که کنفرانس مایکروسافت بخشی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت در گیمزکام 2015 با دستی پر وارد شد و ابتدا عناوینی را به نمایش گذاشت که پیش از این و در E3 نمایشی نداشته اند. البته باید در نظر داشته باشیم که کنفرانس مایکروسافت بخشی محتوای تکراری هم از گذشته داشت و صرفا 90 دقیقه اطلاعات جدید دریافت نکردیم.

اما با این حال بخش تریلرها جذابیت بالایی دارد و نمی توان آن را از دست داد. پس از تماشای کنفرانس های مایکروسافت و الکترونیک آرتز، حالا نوبت به تریلرها رسیده تا نگاهی به بازی های نمایش داده شده بیاندازیم. ناشران دیگر نیز همانند 2K Games اقدام به معرفی بازی های جدید خود نمودند و گیمزکام فستیوالی بود از تریلرهای جذاب.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا برخی از آن ها را با یکدیگر تماشا کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    What goes around, comes around! MGS <3
    عجب تریلرایی :)

  • Hesam
    Hesam | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    Star wars مثل همیشه عالی بود
    Homefront هم تونست نظرمو جلب کنه بهش!
    Quantum هم ک نیاز به تعریف نداره!
    در کل نسبت به سالای قبل خیلی بی احساس تر بود

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    کوانتوم بریک / تومب رایدر که خیلی عالیه مخصوصن داستانش که اومده بیرون ، داستانش خیلی خوبه / homefront , فورزا که با 1080 و 60 فریم می یاد و نقشه arena ماله halo 5 هم عالی بود / اما سوپرایزکننده ترین ماله halo wars 2 بود ، ببین چه بشه سال دیگه

    • mortezaall(mutd)
      mortezaall(mutd) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

      عاشق داستان تومب ریدر شدم ...خیلی باحاله...گرافیکشم که هیچی...ولی یه سوال موهای سینه لارا هم حرکت می کنه؟!
      ...
      فورزاهم دیگه شده بنچمارک ریسینگ ...گرافیکش که فکر نکنم بازی دیگه ای تو نسل هشت بهش برسه با بهینه بودن موتورش ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم هست فوق العاده به نظر میرسه...
      ...
      دیگه حرفی راجع به هیلو وارز ۲ ندارم همین بس که با همکاری سازنده توتال وار ساخته میشه خودش گواه هست...

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    جدا میگم گرافیک فتو ریلستیک تر از متال گیر و کوانتوم تابحال ندیدم...واقعا عالی هست...

    • mortezaall(mutd)
      mortezaall(mutd) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

      البته طرفداران آنچارتد بد نگیرن منظور رو...همونطور که گفتم فتو ریلیستیک...وگرنه گرافیک آنچارتد اونطور که به چشم میاد همانند شاهکار های پیکسار و دیزنی هست...

      • mortezaall(mutd)
        mortezaall(mutd) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

        فک برانداز ترین بخش گرافیکی کوانتوم بریک...حجم مافوق سنگین افکت هاش هست که به معنای واقعی کلمه اسم بازی به کوانتوم افکت یا افکت بریک تغییر پیدا می کنه...بخش آخر تریلر که اون همه آبجکت با سرعت پردازش میشدند کار هر سخت افزاری نیست...مطمعنا از dx12 اینجا استفاده شده تا draw calls بیشتری جابجا بشه...اونطور که از نمایش پیدا بود رزولیشن ۹۰۰p فعلا...اونطور که معلومه موتور نرث لایت انجین فعلا تونسته بهترین گرافیک نسل رو عرضه کنه

  • گبگو
    گبگو | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    بهترین بازی تاریخ: مافیا یک.

  • Dark_Prince
    Dark_Prince | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    پس World of WarCraft: Legion کوش؟

    • Dark_Prince
      Dark_Prince | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

      مایکروسافت اولشو ندیدم. ببخشید :دی

      • Divan Greedy (아이유)
        Divan Greedy (아이유) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

        ماله کل کیمزکام هستش / مافیا و unravel و استاروارز و متا گیر داخل کنفرانس مایکروسافت نمایشی نداشتن / البته داخل تیتر نوشته مهم ترین ها

        • Divan Greedy (아이유)
          Divan Greedy (아이유) | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

          متال گیر

  • nokisoft
    nokisoft | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    عاشق این بازیا شدم مخصوصا انحصاری های xbox one
    ولی این بازی unravel خیلی به نظرم جالب اومد اینو هم باید تجربه کنم

مطالب پیشنهادی