اسناد لو رفته سامسونگ اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 7 را بیان می کند
شایعات پیرامون Galaxy S7، پرچمدار سال آینده سامسونگ را حتما دنبال کرده اید. از تست آن به وسیله چیپست های کوالکام و اگزینوس گرفته تا استفاده از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم، احتمالا در تلفن همراه ...
شایعات پیرامون Galaxy S7، پرچمدار سال آینده سامسونگ را حتما دنبال کرده اید. از تست آن به وسیله چیپست های کوالکام و اگزینوس گرفته تا استفاده از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم، احتمالا در تلفن همراه بعدی سامسونگ دیده خواهد شد.
اخیرا یکی از گزارش های موثق لو رفته به این مسئله اشاره دارد که سامسونگ هنوز هم مطمئن نیست که کدام چیپست را باید در تلفن همراه خود مورد استفاده قرار دهد اما اسنپدراگون 820 یکی از کاندیداهای اصلی است.
تلفن همراه مذکور که در اسناد با اسم رمز Jungfrau شناخته می شود، احتمالا پروسه ساخت خود را یک الی دو ماه زودتر از گلکسی اس 6 به پایان می رساند که چنین اتفاقی به لطف پروسه مدیریت پروژه بهبود یافته ای تحت عنوان Agile صورت می گیرد. بنابراین شایعه پیشین که بیان می داشت گلکسی اس 7 در نیمه دوم سال پیش رو آماده خواهد بود دور از ذهن نیست.
همانطور که انتظار می رود، Jungfrau یا گلکسی اس 7 در حال حاضر، اندروید M را اجرا می کند و پردازنده های اگزینوس و کوالکام (مدل اسنپدراگون 820، ورژن MSM8996) گزینه های اصلی برای قلب تپنده آن هستند. شاید پایان سال میلادی زمان مناسبی برای عرضه گلکسی اس 7 نباشد اما احتمالا در زمستان و زودتر از سال های پیشین شاهد حضور کهکشانی بعدی در بازار باشیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز (شیراز) به همه شما درود میفرستم , همه استادین ومن فقط طبق واقعیت نظر شخصی خودم رو عرض میکنم و حتی از منابع رسمی ,داغ کردن یانکردن. یاسرعت به خیلی موارد بستگی دارهو نمیشه گفت کدوم محصول بد وکدوم خوب هس به عنوان مثال شرکت LG که آبروی خودش رو باG3 برد چون این موبایل نتنها باطری بسیار مزخرف وضعیفی داشت پردازنده آنچنان قدرتمندی براش انتخاب نشد! اسنپدراگون801 توان ساپورت صفحه نمایش 2k رو نداره و به همین علت ازبس زورمیزنه داغ میکنه و کند هس(هماهنگی بین سخت افزار ونرم افزارش نیست) دقیق یادم نیس اما در GSM ترنجی و...مطالعه کردم و خیلی موارد رو حتی تجربه عملی داشتم . هم اکنون متأسفانهG4 هم وضع خوبی نداره و در شعن یک پرچم دار نیست وفقط در وب گردی باطری بهتری داره نصبت بهG3 وفقط دوربین خوبی داره و یعنی تا اینجا LG وضع خوبی نداشته ! این که الان از مشکل گرم کردنs4 سامسونگ حرف زد درست نیست ! الان تکنولوژی نصبت به اون روز پیشرفت کرده , این مشکل مالتی تسکیکنگی هم که داره محصول جدید سامسونگ باید با ارتقاء اندروید یا بروز رسانی جزئی حل بشه , هنوز هیچ چی معلوم نیس اما فکر میکنم گلکسیs7 سامسونگ بهترین موبایل یا فبلت بشه, ضمنن سامسونگ یا سونی و ... ماله داداش یا پسر خاله شما که نیس که به خاطرش باهم دعوا کنید و متأسفانه گاهی توهین! زمانی که بخاین خرید کنید هر کدوم بهتر هس رو خریداری میکنید , من اکثر همه محصولات موبایل یا فبلت شرکت های مختلف رو داشتم به غیراز اپل حتی همین جی3 طلایی با حافظه داخلی32 و رم3 رو ( شما که نمیتوتید صد درصد پیش بینی کنیدآینده رو شاید محصول جدید هوآوی بهتر از محصول مثلا پیش روی. سامسونگ یا ال جی عمل کنه.) جدول بنچمارک پردازنده های پیش روی صنعت موبایل در تست تک و چند هسته ای رو حتمی ملاحضه کنید و ببینید اکسینوس m1 که قراره به احتمال قوی در دل گلکسی s7 جای بگیره اول شد در تست چند هسته ای و تگرا ی جدید انودیا در تست تک هسته ای با کمی اختلاف نصبت به اکسینوسM1 اول شد البته بهتر بودفقطنطق با بنچمار ک مشخص نمیشه اما 90 درصد بهتر بودن رو بنچمار ک تأیین میکنه , البته در این جدول از اسنپدراگون820 خبری نیست
من اس 6 اج بگیرم یا منتظر بمونم اس7 بیاد؟؟؟؟؟؟
داداش وایسا اس 7 بیاد اون بهتره هم عادیش هم نسخه اج
اگه بیرون زدگیه دوربینشو تو اس 7 درست کنه 100 درصد خریدم
حتی اگه خیلی گرون باشه
این مشکل رو رفع کرده نسبت به اس 6 ظاهر دوربینش خیلی شیک شده
بچه ها تورو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم من میخوام اس 6 بخرم نمیدونم از کدوم نمایندگی مایکروتل بگیرم مایکروتل بازار موبایل، کامران، چهارسو، آرش، شهرک غرب، یگانه کدومش؟
چخبره؟چقدر زود زود گوشی میده بیرون
به نظرم s7 عالی باشه . امیدوارم طراحی متفاوتی داشته باشه
ولی از سامسونگ نوت رو میپسندم
اسناد لو رفته!!!!! خز کردن دیگه این لو رفتنو مثل بچه ادم بگید انتشار جزییاتی از طرف خود شرکت اپل یه چیزیرو جا انداختا!!!
اونایی که اگزینوس اگزینوس میکردن الان کجان،چرا سامسونگ خودش فروشنده چیپست شده مثلا باید از 820 استفاده کنه،والا ما که چیزی که زیاد باش کار کردم اگزینوس توی s4 بود مثل اتو بود(قابل توجه اونایی که میگن سونی داغ میکنه) چیپ جدیدشم گرافیک ضعیفی داره نسبت به کوالکوم،و مشکل مدیریت رم
دوست عزیز یکم روی هودت مسلط باش و ارامش خودتو حفظ کن چون حس تنفر به سامسونگ داری نمیذاره منطقی حرف بزنی و هرچی از دهنت بیرون اومد میگی یکم تفکر بد نیس
ببین دیگه همه به جز شما میدونن ک واقعا اس 810 داغ میکنه ک خودمم به وضوح حسش کردم گوشی همکارم.
الان اس 820 زیر نظر سامی داره ساخته میشه وقتی ببینه مشکلی نداره چرا استفاده نکنه خب واقعا اس 810 مشکل داشت ک سامسونگ بعدش الجی و حتی اچ تی سی استفاده نکردن
شما برو بررسیهای تبلت z4سونی را ببین هیچ برتری نسبت به گرافیک اگزینوس نداره درضمن مشکل مدیریت رم ربطی به اگزینوس نداره و یک اپدیت 250 مگی همین هفته قبل واس اس 6 اومد و مشکلش برطرف شد
اگر علم کافی نداری حداقل ادم شعور حرف زدن داشته باشه
جناب دکتر اینا همش در حد حدس و گمانه که شاید820 استفاده بشه...
دوما اگزینوس در حال حاظر بهتر از اسنپدراگونه ولی این که آینده چجوری باشه مشخص نیس
در ضمن پردازنده s4اولین تجربه سامسونگ بود که داغ میکرد ولی 810 چی؟؟؟
مهم اینه پردازنده های اگزینوس الان به حد عالی رسیدن همه هم قبول دارن جز 4 تا متعصب
شما که خیلی دکتری میشه به ما بگی که مدیریت رم چجوری تقصیره چیپه سامسونگه؟؟؟؟
الهییی. چقده دلت پره از سامسونگ داداش. خوب نی برات.خودتو کنترل کن
انگار شما باز قرصاتو اشتباه انداختی بالاخونت رفته اجاره.اولا اس4 موند تو سال 2013 الان ما تو 2015 هستیم که دیگه اسنپ دراگون اتو شده.شما یه بار z3+رو از نزدیک ببین باهاش دوتاعکس میگیری داغ میکنه...اگه سامسونگ نبود احتمالا سونی نمی دونست اندروید چیه.الانم دیگه سونی داره ورشکست میشه.چون نمی دونه نوآوری یعنی چی...الان سامسونگ گوشی هایی میزنه که سونی ارزو داره اینقدر فروش کنه...فقط همین اس4 اتو اندازه کل خانواده زد فروش داشته