ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ « گلکسی اس 6 اج پلاس » را رسما معرفی کرد [بروزرسانی: تصاویر رسمی اضافه شدند]

شش ماه پیش سامسونگ با محصولی جدید توانست نگاه های بسیاری را به خود خیره کند؛ گلکسی اس ۶ اج (بررسی دیجیاتو) با نمایشگر خمیده ای که داشت نشان داد که نوآوری هنوز در سامسونگ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۵۸

شش ماه پیش سامسونگ با محصولی جدید توانست نگاه های بسیاری را به خود خیره کند؛ گلکسی اس ۶ اج (بررسی دیجیاتو) با نمایشگر خمیده ای که داشت نشان داد که نوآوری هنوز در سامسونگ نمرده است و کره ای ها اگر بخواهند می توانند نگاهی تحول گرایانه به دنیای موبایل داشته باشند.

استقبال خوب از گلکسی اس ۶ اج سبب شد تا اکنون سامسونگ این محصول را به دنیای فبلت ها بیاورد. +Galaxy S6 Edge موبایلی با نمایشگر ۵.۷ اینچی است که برای کار کردن با آن بی شک به دستانی بزرگ نیاز خواهید داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با محصول جدید سامسونگ آشنا شویم.

علیرغم برخورداری از صفحه نمایش بزرگتر، گلکسی اس ۶ اج پلاس تنها ۵ میلیمتر از نسخه عادی خود عریض تر است و طول آن نیز تنها ۱۲ میلی متر افزایش پیدا کرده است. در مقایسه با نسخه عادی، محصول جدید همچنین ۰.۱ میلیمتر باریک تر به شمار می رود و ضخامت آن اکنون به 6.9 میلی متر می رسد.

edgeplus-fb-w600

باقی موارد در ارتباط با ظاهر و احساسی که اس ۶ اج پلاس منتقل می کند به صورت قابل توجهی مشابه برادرش است. بدنه شیشه ای توسط یک حلقه فلزی احاطه شده، دکمه های کاهش و افزایش صدا در سمت چپ و دکمه پاور نیز در سمت راست قرار دارند.

جک هدفون و اسپیکر در انتهای تلفن هستند و دوربین همچنان برآمده است، به طوری که قرار دادن آن روی یک سطح صاف غیر ممکن است، مگر اینکه بپذیرید ارتفاع قسمت بالایی تلفن چند میلی متری بیشتر از قسمت پایینی است.

هرچه که درون تلفن نیز گنجانده شده تقریبا مشابه است که البته مشکلی هم ایجاد نمی کند. قلب تپنده اس ۶ اج پلاس همان اگزینوس 7420 هشت هسته ای است که سامسونگ پیشتر در اس ۶ استفاده کرده بود. اما این بار تلفن همراه با ۴ گیگابایت رم سرعت بیشتری دارد. پردازنده اس 6 اج پلاس دارای 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 2.1 گیگاهرتزی Cortex-A57 است.

اس 6 اج پلاس دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن QHD است که همچون برادر کوچکترش، دو لبه خمیده در اطراف دارد و رنگ هایی پویا، عمیق و زوایای دید خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این نمایشگر چگالی 518 پیکسل بر اینچ دارد.

اندروید 5.1.1 لالی پاپ روی آن قرار دارد و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی پیشین به عنوان دوربین اصلی انتخاب شده است که دارای گشودگی f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال است. همچنین این تلفن هوشمند از دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. عجیب نیست که می بینیم سامسونگ ظاهر جدید تلفن های همراه خود را بسیار دوست می دارد و قصد تغییر چندانی در آن ندارد، هر چه باشد پس از سال ها بالاخره با اس ۶ بود که به ذوق و قریحه طراحان سامسونگ دوباره ایمان آوردیم.

در مورد باتری باید خشنود بود. اس ۶ اج پلاس باتری ۳ هزار میلی آمپری دارد که اندکی بزرگ تر از باتری استفاده شده در ورژن پیشین است اما دقیقا با همان سرعت شارژ می شود. البته، هنوز هم نمی توانید باتری را از درون دستگاه خارج کنید. این دستگاه از بلوتوث نسخه 4.2 نیز پشتیبانی می کند.

edgeplus-side-w600

تغییرات دیگر محصول جدید سامسونگ به بهبودهای نرم افزاری برای ارتقای تجربه کاربری خلاصه می شوند. در گلکسی اس 6 اج، سامسونگ برای نوار خمیده کنار دستگاه قابلیتی به نام People Edge معرفی کرد که با استفاده از آن می توانستید به مخاطبین خود دسترسی سریع داشته باشید. حالا چنین قابلیتی برای اپلیکیشن ها معرفی شده و لبه خمیده دیگر به این قابلیت اختصاص یافته است تا بتوانید با یک سوایپ، به اپلیکیشن های پراستفاده خود دسترسی داشته باشید.

تب میانبرها نیز اکنون کمک می کند تا بتوانید با استفاده از نوار کنار صفحه، راحت تر بین اپلیکیشن ها جا به جا شوید چرا که کار کردن یک دستی با نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی کمی سخت است. قابلیت جا به جایی تب میانبر به سمت چپ یا راست صفحه نمایش وجود دارد اما اندازه آن غیر قابل تغییر است. این تب، ابعادی به طول و عرض بخش خمیده نمایشگر دارد.

قابلیت هیجان انگیز دیگری که برای S6 Edge + و گلکسی نوت 5 می آید، قابلیت پخش زنده ویدیو در یوتیوب از طریق دوربین خود تلفن هوشمند است. می توانید ویدیوهایتان را زمان بندی کنید تا به صورت خودکار منتشر شوند یا این که به طور همزمان، آن ها را استریم کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا پخش خصوصی داشته باشید و تنها افراد مورد نظرتان را به آن دعوت کنید.

قابلیت استریم زنده برای تلفن های جدید سامسونگ از ویدیوهای 1080p تا 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند که کیفیت قابل توجهی برای پخش زنده از طریق دوربین موبایل به شمار می رود و تأثیر بزرگی بر بازار و رقبا، به ویژه سرویس Periscope بگذارد.

گلکسی اس 6 و اس 6 اج موبایل هایی دوست داشتنی هستند اما نمایشگر خمیده اس 6 اج جدای از این که تأثیر منفی روی ارگونومی دستگاه داشت، قابلیت های چندان مفیدی هم برایش تعریف نشده بود. این در حالی است که کاربران باید 100 دلار بیشتر برای همان قسمت خمیده نمایشگر بپردازند. حالا سامسونگ در اس 6 اج پلاس علاوه بر این که فضای بیشتری به نمایشگر اختصاص داده، کاربردهای بیشتر و مفیدتری نیز برای بخش خمیده آن در نظر گرفته است.

+Galaxy S6 Edge به همراه گلکسی نوت 5 از 30 مرداد در رنگ های مشکی و طلایی در اپراتورهای آمریکا عرضه خواهد شد. این دو دستگاه در ظرفیت های 32 و 64 گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و از همین امروز، پیش فروش آن ها آغاز می شود.

در پایان می توانید تصاویر رسمی گلکسی اس اج پلاس را مشاهده فرمایید.

Samsung-Galaxy-Note5--amp-S6-edge-official-images (21)

Samsung-Galaxy-Note5--amp-S6-edge-official-images (19)

Samsung-Galaxy-Note5--amp-S6-edge-official-images (20)

Samsung-Galaxy-Note5--amp-S6-edge-official-images (13)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • محمود
    محمود | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوستان بنظر شما کدام گوشی رو بخرم اپل s6پلاس یاs6اپل سامسونگ سامسونگ لطفا راهنمایی کنید

  • محمود
    محمود | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    بنظر شما اپل s6 پلاس بخرم یا سامسونگ s6پلاس لطفا راهنمایی کنید

  • احمد
    احمد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    واقعا واسه خودم متاسفم که 2میلیون تومن پول بی زبون رو دادم s6 edge گرفتم ولی بعد از 30روز خود به خود خاموش شد وقتی هم به نمایندگی مراجعه کردم گفتن 1 تومن هزینه تعمیرش مجبور شدم جنازه رو بفروشم به این اوراقی ها دوست عزیز به من ربطی نداره میخواهی بخری بخر ولی سامسونگ یه شرکت جاسوسیه فکر کردی چرا نمیشه باتریش رو درآورد کنترل کل گوشی دست خودشونه رمش هم که همیشه بالای 80درصد

  • مهمان
    مهمان | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان اصلا بیخودی دنبال برند خاصی نباشین کدوم گوشی بهتر از همس اون خوبه از هر برندی که باشه ظمنن یه چیزی که اصلا راجبش گفته نمیشه وبسیار مهمه اینه که گوشی اصلا از جنص فلز نباید باشه چرا فکر سلامتی تون نیستین فلز حوزه مغناتیس خاص خودشو داره که در دراز مدت رو حوزه سلول ها اثر میزاره یا میزان sar گوشی که هر چه قدر کم تر باشه بهتره تو آمریکا سار گوشی نباید بیشتر از 2 باشه تو استرالیا بیشتر از 1.5 نباید باشه دوستان اینا تو دراز مدت تاثیزشو میزاره بیخودی نیست که جوون 20 ساله سکته می کنه یا تمور مغزی پیدا میکنه فقط گوشی نیست از تغزیه و... در هر صورت مراقب سلامتیتون باشید و اینارم مد نظر قرار بدین مخصوصا sar به نظر من 2 هم زیاده مراقب خودتون وسلامتیتون باشین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی