ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فبلت اقتصادی لنوو با نام Phab Plus معرفی شد

همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، لنوو نیز از فبلت جدیدی پرده برداری به عمل آورده است. بر خلاف گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ که در رده پرچمداران قرار می گیرند، لنوو ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، لنوو نیز از فبلت جدیدی پرده برداری به عمل آورده است. بر خلاف گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ که در رده پرچمداران قرار می گیرند، لنوو فبلت جدیدش را به عنوان محصولی اقتصادی معرفی کرده است و قصد دارد با آن به جنگ Redmi Note 2 از شیائومی برود.

این فبلت نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن Full HD در برابر چشمان شما قرار می دهد. قدرت سخت افزاری دستگاه توسط اسنپدراگون ۶۱۵ تامین می شود که پردازنده ای هشت هسته ای با معماری ۶۴ بیتی به شمار می رود. پردازش گرافیکی بر عهده Adreno 405 قرار داده شده و جهت اجرای هرچه روان تر برنامه ها از رمی ۲ گیگابایتی نیز کمک گرفته شده است.

این دستگاه که Phab Plus نامیده می شود، از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی به عمل می آورد. دوربین اصلی دستگاه از سنسور OmniVision بهره می برد و تصاویر را با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل به ثبت می رساند. لنوو برای اینکه عملکرد این دوربین را در تاریکی شب بهبود دهد، فلشی دوگانه را در پشت دستگاه تعبیه کرده است. شایان ذکر است که دوربین جلو نیز قادر است سلفی های شما را با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، ثبت نماید.

Phab Plus ضخامتی ۷.۶ میلی متری دارد و وزن آن ۲۲۰ گرم برآورد می شود. این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و باتری آن توانی ۳۵۰۰ میلی آمپر در ساعتی را دارا است.

فبلت جدید لنوو به صورت پیش فرض با اندروید آبنبات چوبی به بازار عرضه می شود و قرار است قیمتی معادل ۴۰۷ دلار را داشته باشد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دستگاه را مشاهده نمایید.

Lenovo-Phab-Plus_3

Lenovo-Phab-Plus_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    این کجاش دقیقا اقتصادیه ؟
    از کی تاحالا 400 دلار شده اقتصادی !!!

  • H A M E D
    H A M E D | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    چرا سیستم امتیاز دهی مشکل داره؟
    هرچی میزنم اعمال نمیشه امتیاز

  • sadegh
    sadegh | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    لوگوی لنوو عوض شده؟
    امیدوارم عوض شده باشه، چون قبلی خییییلی بده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی