ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

رندرهای موبایل نکسوس در دست ساخت از سوی هوآوی فاش شدند

در روز جمعه تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که ادعا می شد احتمالا مربوط به نکسوس پنج ۲۰۱۵ و توسعه یافته از سوی LG هستند. تلفن هوشمندی که اکنون گفته می شود نمایشگری ۵.۲ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روز جمعه تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که ادعا می شد احتمالا مربوط به نکسوس پنج ۲۰۱۵ و توسعه یافته از سوی LG هستند. تلفن هوشمندی که اکنون گفته می شود نمایشگری ۵.۲ اینچ دارد و به احتمال زیاد در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

پیشتر اما خبر داده بودیم که امسال، گوگل به جای یک تبلت و موبایل نکسوس، دو تلفن هوشمند ارائه خواهد کرد و در سال جاری خبری از یک تبلت در این دسته بندی نیست. سازنده موبایل دوم با کد نکسوس، شرکت چینی هوآوی است.نیز

گفته می شود هر دو شرکت ال جی و هوآوی اکنون رندرهایی از موبایل های خود را برای سازندگان شخص ثالث لوازم جانبی ارسال کرده اند و با این گمانه زنی، می توان گفت شاید آنچه در ادامه تصویر می بینید، با نکسوس هوآوی شباهت بسیاری داشته باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانند نکسوس ال جی، به نظر می آید محصول در دست ساخت از سوی هوآوی نیز دارای یک سنسور اثر انگشت در قاب پشتی خود است. از طرف دیگر شاهد حضور اسپیکرهای دوگانه در جلوی دستگاه برای ایجاد صدایی شفاف نیز هستیم.  USB-C را نیز نباید به دست فراموشی سپرد که گویا گوگل علاقه بسیاری به آن پیدا کرده. این پورت پیش از این در کروم بوک پیکسل به کار گرفته شده بود و مدتی بعد نیز در مراسم Google I/O، شاهد ارائه تصویری از موبایلی اندرویدی با همین پورت بودیم.

در حالی که نکسوس توسعه یافته از سوی ال جی نمایشگری ۵.۲ این دارد، هوآوی قرار است فبلتی با برند نکسوس را عرضه کند که دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچ می شود. به نظر می رسد که ابعاد این دستگاه ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ میلیمتر بوده و ضخامت آن نیز در باریکترین نقطه به ۶.۶ و در ضخیم ترین نقطه به ۸.۵ میلیمتر می رسد.

لازم به ذکر است که اکنون شنیده می شود گوگل و هوآوی در حال آزمایش یک نسخه ۵.۵ اینچی نیز هستند که البته هم نسخه ۵.۵ اینچی و هم نسخه ۵.۷ اینچی، هر دو از رزولوشن 2K خواهند گرفت.

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (2)-w600

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included-w600

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (3)-w600

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (4)-w600

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (5)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • Mojt@baa
    Mojt@baa | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    رندر ايفون ٦ اس نیست احیانا؟!
    تغیراتش جزئیه میتونه ۶ اس باشه ها!!

    • مهمان ناخوانده
      مهمان ناخوانده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      نشد یه بار ما بریم سر یه پست یه نفر نیاد بگه کپی آیفونه!!!

    • حامد
      حامد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      شمارهم احتمالا عینکی نیستید؟

  • مهدی
    مهدی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    من که بی صبرانه منتظرم بیاد که بگیرم

  • رامين
    رامين | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    كجاش شبيه آيفونه؟ دوربينش اونورتره. خطهاش هم فرق داره. زيرشم سوراخ اسپيكر نداره :)

    • Positron5
      Positron5 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      اون اثر انگشتش منو کشته عین همونه فقط پشت گوشیه

      • JEFRiUM
        JEFRiUM | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

        برو دوغتو بنوش

  • Positron5
    Positron5 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    چرا یه جورایی شبیه یه چیزیه ؟:)
    هیچ وقت از هوواوی خوشم نیومده .

  • اسماعیل
    اسماعیل | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    نگاه کنید این چینی ها با کپی کاری هاشون الآن به کجا رسیدند.
    من که حاضرم شرکت های داخلی خودمون هم برسند سراغ کپی کاری.

  • سجاد
    سجاد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    از کابل یو اس بی تری می ترسم. چون فروشنده های داخلی عزیز حداقل تا یک سال با قیمت نجومی قرار کابل رو به ما...

    • سجاد
      سجاد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      منظورم یو اس بی سی بود :-)

  • ITMaster
    ITMaster | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی قشنگ آیفون ۶ رو گذاشتند جلوشونو بعد کپی پیست!!

    • BuBo
      BuBo | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      بعضی وقتا خوشحال میشم شما متعصبین به من منفی میدید چون مثل الان دارم میبینم چقدر حق رو میگید.
      الان چیه این شبیه آیفون 6 هست؟ لبه هاش گرده؟ پشت آیفون 6 اونجوریه؟ اون رنگ ها رو با اون حالت داره؟ خطوط لبه ها اونجوریه؟ اسپیکرهای جلوش شبیه آیفون 6 ـه؟ دقیقا چیش شبیه؟ نکنه رنگ سفید هم اپل پتنت کرده مثل اشکال هندسی رو؟!
      اگه فقط یه مورد رو بگی اسمم رو عوض میکنم میذارم زامبی آیفون.

    • حامد
      حامد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      شمارهم خیلی راحت چرندیات رو بلغور می کنی!!!

    • MeJoker
      MeJoker | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      @ITMaster

      شما هر زمان کمپانی خودت رو زدی و اونقدر بزرگ شد که گوگل بهت پیشنهاد همکاری در تولید یکی از محصولاتش رو داد ، سعی کن از ایده های خودت استفاده کنی ، تا اون زمان بهتره زیاد به خودت فشار نیاری .

  • پوریا
    پوریا | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    محاله این نکسوس بعدی باشه

    • ALI-R
      ALI-R | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      درمورد نکسوس الجی هم همینو میگفتیم ولی شباهتاشون مخصوصا اون حسگر اثر انگشت ثابت میکنه که خودشونن

  • مرتضی
    مرتضی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا گند زدن تو طراحی،اینکه کپیه آیفونه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    نه...
    امسال خبری از یه نکسوسِ اصیل نیست...
    اون‌ از الجی‌... اینم‌ از هواوی...

    • JEFRiUM
      JEFRiUM | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      سیامک خان اولین بار هست باهات مخالفم.مگه داری در مورد فرش دستباف یا شی عتیقه صحبت میکنی که حرف از اصالت میزنی.
      در دنیای تکنولوژی اصالت حرف خنده داریه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی