ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ به فاصله تنها چند هفته از انتشار این محصول ارائه شد

مایکروسافت سعی دارد ویندوز را از محصولی که کاربران هر چند سال نسخه جدیدش را تهیه می کنند، به سیستم عاملی تبدیل کند که خودش به شکل منظم آخرین تغییرات لازم را بارگذاری و اعمال نماید. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت سعی دارد ویندوز را از محصولی که کاربران هر چند سال نسخه جدیدش را تهیه می کنند، به سیستم عاملی تبدیل کند که خودش به شکل منظم آخرین تغییرات لازم را بارگذاری و اعمال نماید.

در همین راستا با وجود اینکه تنها چند هفته از آغاز عرضه ویندوز ۱۰ (بررسی دیجیاتو) می گذرد، اما سازنده امروز با ارائه یک پیش نمایش جدید از این سیستم عامل نشان داد در تصمیمش برای تبدیل این پلتفرم از محصول به سرویس جدی است.

شرکت ساکن ردموند می گوید پس از عرضه ویندوز ۱۰ بازخوردهای فراوانی در مورد تم رنگ های ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل خود دریافت کرده و حالا با انتشار پیش نمایش جدید یک رنگ تازه اضافه کرده تا بازخورد کاربران را در مورد آن و دیگر تغییرات جزئی اعمال شده جویا شود.

سازنده همچنین در نسخه تازه تغییراتی در نحوه مصرف حافظه رم ایجاد کرده و امیدوار است نتیجه این تغییرات به کاهش میزان حافظه مورد نیاز برای اجرای هر پردازش و در نهایت افزایش سرعت سیستم عامل منجر شود.

این پیش نمایش با بیلدنامبر ۱۰۵۲۵ منتشر شده و اگر از کاربران برنامه Insider مایکروسافت هستید می توانید با استفاده از بخش آپدیت ویندوز آن را بارگذاری و نصب کنید، اما توجه داشته باشید که این نسخه تنها برای آزمایش تغییرات جدید عرضه شده و ممکن است در عملکرد آن به مشکلاتی بر بخورید.

از جمله این مشکلات که تاکنون شناسایی شده اند می توانیم به عدم امکان ایجاد هات اسپات و اختلال در عملکرد پخش ویدیو در اپلیکیشن Movies & TV اشاره کنیم.

امکان استفاده از زبان های اضافه هم در این نسخه وجود ندارد که انتظار می رود در روزهای آینده بسته مورد نیاز برای اضافه کردن آنها ارائه گردد.

در پایان گفتنیست مایکروسافت در هفته های آتی نسخه پیش نمایش دیگری را برای آزمایش یک اپلیکیشن پیام رسانی جدید و افزونه های مرورگر اج، منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حامد
    حامد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام مشکل در نصب ویندوز 10

  • آریا
    آریا | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    بابا این ویندوز 10 حجم اینترنتم رو پوکوند! :(
    بدون اجازه اپدیت میکنه خودش

    • Golden.Beard
      Golden.Beard | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

      یک سرچ کوچیک کنید میبینید که تو تنظیمات gpedit.msc می تونی راحت آپدیت هارو از اتوماتیک دربیارید !

  • pooria_godarzi
    pooria_godarzi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    ماکروسافت و دیگر هیچ !!
    10 اسمارت فون بیاد دیگه باید جمع کننن برن برندای دیگه !!

    البته به جز کسایی که ایفون میخرن برای سلفی گرفتن جلوی آینه! :)))

  • حامد
    حامد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی به ویندوز ۱۰ امید داشتم، جو عظیمی هم براش ایجاد شده بود، اما با این مشکلات ارسال همه اطلاعات به سرور مایکروسافت(حتی اینقدر عمیق که بازی ها کرک شده هم میشناسه) حس میکنم امیدم سرابی بیش نبوده. شاید برا بعضی ها مهم نباشه، اما حفظ اطلاعات شخصی برا خیلیا هم مهمه.
    خدا رو شکر یه ویندوز ۷ هم کنارش نصب دارم!

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    "گفتنیست"اصا جالب نیست! شبیهِ چت رومِ ... :|
    "گفتنی" است خیلی رسمی تره...

  • amir5142
    amir5142 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    بببینم کاربران برنامه Insider الان برای شما هم Fix me اومده بعدش کلیک میکنی روش ارور مگه نمیده؟؟
    آخرین آپدیت هم که واسه دیروز بود به نام KB3081444 غیر از این واسه من که چیزی نیومده

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    ویندوز ده! این نشان مایکروسافت بزرگ است... احترام بگذارید ...
    :)) :->

  • Positron5
    Positron5 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    اون اپ پیام رسان چی میتونه باشه ؟
    یه سوال چرا این سکایپ یه دستی به روش نمی کشن .
    از ویندوز 8 و وینفون 8 هنوز همین شکلیه همه برنامه ها که با طراحی جدید مچ شدن

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    بنازمش
    با قدرت در حرکته
    ویندوز ده عالیه و هر روز داره عالی تر میشه

  • m
    m | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    ﻓﻮﻧﺘﺸﻢ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻪ ﺭﻗﻴﺐ ﻣﻚ ﻣﻴﺸﻪ :D

مطالب پیشنهادی