ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی Doogee: فعالان صنعت تلفن های هوشمند تقلید از اپل را متوقف کنند

می دانیم این روزها بسیاری از شرکت های چینی در طراحی تلفن های هوشمند خود چندان نوآوری و ذوق و سلیقه ای به خرج نمی دهند و با آسودگی خاطر به تقلید از یکی از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

می دانیم این روزها بسیاری از شرکت های چینی در طراحی تلفن های هوشمند خود چندان نوآوری و ذوق و سلیقه ای به خرج نمی دهند و با آسودگی خاطر به تقلید از یکی از بزرگترین نام های این عرصه، یعنی اپل می پردازند.

در همین راستا روز گذشته کمپانی Doogee، که از جمله برندهای برخواسته از سرزمین اژدهای سرخ محسوب می شود، بیانیه ای جالب و منحصر به فرد را برای وبسایت gizChina ارسال نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی مذکور در بیانیه اش آورده، شرکت های سازنده تلفن های هوشمند می بایست از ساخت موبایل هایی که دقیقاً شبیه آیفون هستند و گوشه هایی گرد دارند دست بکشند. Doogee می گوید آنها میل به متفاوت بودن دارند و به همین علت بنا را بر این گذاشته اند تا در دستاورد بعدی شان موسوم به Doogee F5 به سراغ طراحی بروند که سبب می گردد ظاهر محصول لبه هایی تیز و مربعی شکل داشته باشد.

گفتنی است تلفن هوشمند مورد بحث از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و دارای شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ با تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi بهره خواهد برد و وظایف پردازشی در آن بر عهده چیپست هشت هسته ای 6753 مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP3 قرار گرفته.

در پشت موبایل دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی حضور دارد و دوربین جلویی نیز کیفیتی ۵ مگاپیکسلی را مهیا می کند. انرژی محصول توسط باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود و فناوری شارژ سریع نیز از دیگر شاخصه های موجود به حساب می آید.

کمپانی تولید کننده در بخش پشتی یک سنسور اثر انگشت را تعبیه نموده که بر حسب مدت زمان قرار گرفتن انگشت کاربر روی آن دستورات مختلفی را اجرایی می نماید. برای مثال اگر دست تان را ۱.۵ ثانیه رویش نگه دارید به هوم اسکرین هدایت خواهید شد و اگر ۱.۵ ثانیه دیگر هم تحمل داشته باشید فهرست اپلیکیشن های اخیراً استفاده گشته در مقابلتان ظاهر می شود.

Doogee F5 با پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE ماه آینده راهی بازار خواهد گشت و کاربران برای تهیه آن باید هزینه ای ۱۴۹.۹۹ دلاری را بپردازند. اگر از بحث قیمت و شاخصه های نرم افزاری بگذریم با یک نگاه به ظاهر موبایل تازه ی Doogee می توان دریافت این شرکت در متوقف نمودن تقلید از اپل کاملاً جدیست.

باید منتظر ماند و دید روند و سیاستی که حالا توسط برند چینی یاد شده در بالا سرمشق قرار گرفته در محصولات بعدی اش چگونه نمود پیدا خواهد کرد و آیا عاقبت سایر سازندگان نیز با Doogee هم سو و هم صدا می شوند یا خیر.

The-very-un-iPhone-6-like-Doogee-F5-will-be-released-next-month (2)

The-very-un-iPhone-6-like-Doogee-F5-will-be-released-next-month (3)

The-very-un-iPhone-6-like-Doogee-F5-will-be-released-next-month

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • علی
    علی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    اینکه کپی یکی از گوشیهای نوکیای مرحومه!

  • authority
    authority | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    من فکر کردم گوشی سونیه تو عکس تیتر ! فقط یه آرم کم داشت! این شرکتای حال بهم زن بی شخصیت با این اعمالشون پستی و حقارتشونو به نمایش میزارن دلیل فروش بالای اپل استراتژی های خاصشه حالا هم برای استفاده از روش اپل دیر شده چون اپل غووول بسیار بزرگی شده و باقی شرکت ها مجبورا با نو آوری و فناوری های جدید کارو پیش ببرن البته اپلم نو آور هست ولی به جاش قششگ تقلید میکنه

  • سینا
    سینا | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    این شرکت خودشه گفته باید از گوشی های دیگه کپی کرد حالا خودش دقیق امده این گوشی رو کپی از گوشی نوکیا x6 زده اینم عکس شباهت رو ببینین
    http://mymobimobi.com/assets/advImages/912_d3a80f4aa67a74ba74ead9ef99761a1c.jpg

  • صابر
    صابر | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    بیشتر داره شبیه سری زد میشه اما بازم خوبه چون به بعضیا ثابت میکنه اگه زشت بود امنی بالانس بقیه برا خوشگلتر کردن گوشیشون از این طراحی استفاده نمیکردن من تنها وقتی با الجی و سونی کار میکنم لذت میبرم ولی آلفا سامسونگ اگه ادامه میافت خیلی بهتر بود چون خیلی مشتیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی