ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تاریخ رونمایی رسمی ساعت هوشمند موتو 360 را تایید کرد

چندی پیش موتورولا سه تلفن هوشمند قابل توجه به نام های موتو جی (2015)، موتو اکس پلی و موتو اکس استایل را معرفی کرد که به ترتیب در گروه محصولات اقتصادی، میان رده و پرچمدار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۴

چندی پیش موتورولا سه تلفن هوشمند قابل توجه به نام های موتو جی (2015)، موتو اکس پلی و موتو اکس استایل را معرفی کرد که به ترتیب در گروه محصولات اقتصادی، میان رده و پرچمدار جای می گیرند و قیمت معقولی دارند.

مطالب زیادی در مورد این سه دستگاه منتشر گردیده و حالا نوبت به ساعت یا ساعت های هوشمند این شرکت رسیده است که به زودی معرفی می گردند. تا به امروز تصاویر و اطلاعات متعددی از این دستگاه به فضای مجازی راه یافته و روز گذشته نیز حتی خبرهایی در مورد وجود یک مدل اسپورت از این گجت به گوش رسید.

ظاهرا موتورولا علاوه بر اینکه قصد دارد اندازه های مختلفی از این گجت را رونمایی کند، تصمیم گرفته که موتو 360 جدید را در قالب نسخه های متفاوتی به کاربرانش ارائه نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود که شرکت مادر تخصصی موتورولا یعنی لنوو از طریق اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo (شبکه اجتماعی رسمی چین) تایید کرده که موتو 360 در تاریخ هشتم سپتامبر (مصادف با 17 شهریور ماه) رسما در چین معرفی می گردد.

این بدان معناست که ظاهرا موتورولا قصد دارد رونمایی از ساعت هوشمند تازه خود را به بعد از IFA موکول کند و سپس پرده ها را از از روی این گجت و احتمالا نسخه های مختلف آن بردارد.

لنوو این تاریخ را از طریق عکسی که در بالا مشاهده می کنید تایید کرده. همانطور که می بینید، این شرکت عکس ناقصی از موتو 360 منتشر کرده که کلیه تصاویر لو رفته قبلی ظرف دو هفته اخیر را تایید می کند.

دکمه پاور و قفل این دستگاه همانطور که پیشتر گفته شد روی گوشه بالایی ساعت (مجاور به عدد 2) قرار می گیرد و طراحی آن کاملا با نسل اولیه اش فرق دارد.

هرچند که این شرکت نگفته که نسخه اسپورت موتو 360 نیز در همین مراسم رونمایی می گردد و آنطور که در جدیدترین شایعات آمده، این اتفاق به اواخر سال جاری میلادی (ماه نوامبر) موکول گردیده، از همین رو احتمال آنکه بتوانید از نزدیک موتو 360 اسپورت را در تاریخ 17 شهریور ببینیم بسیار ضعیف است.

نسخه دوم از اسمارت واچ موتو 360 همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بدنه ای فلزی خواهد داشت و «بخش سیاه رنگ پایین نمایشگر» که سنسورها را در خود جای داده هنوز هم از صفحه آن حذف نشده.

تمام خبر همین بود. ظاهرا موتورولا در نظر دارد که نسخه معمولی از اسمارت واچ تازه خود را در تاریخ 17 شهریور ماه رونمایی کند و معرفی نسخه اسپورت را نیز در ماه نوامبر انجام دهد

Motorola-Moto-360-2nd-gen-launch-date_1 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    چقد تند تند مطلب میزاری

  • parsamps
    parsamps | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    موتورولا با اون عظمتش شده زیر مجموعه یه شرکت چینی بی اصلالت، لنوو رو هم دوست دارم، اما لغمه گنده تر از دهنش برداشته، موتورولا کجا لنوو کجا

    • علی
      علی | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

      اتفاقا لنوو عالیه
      موتورولا به جز گوشی و این ساعت هوشمند چی داره ؟
      اونوخ تو برو لنوو رو ببین
      نصف ملت تبلت و لپ تاپ لنوو دارن
      تو برو تو اینترنت یه سرچ بزن تا تکنولوژِ های لنوو دستت بیاد
      smart cast و magic view رو برو ببین
      تبلت های یوگا تب چی ؟
      اولش کسایی مثل شما مسخرش کردن و گفتن بدرد نمیخوره
      ولی حالا یکی از پرفروش ترین هاست

مطالب پیشنهادی