ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گیگاست از سه تلفن همراه جدید خود رونمایی کرد

چند روز پیش بود که از فعالیت دوباره بخش موبایل زیمنس تحت عنوانی جدید خبر دادیم. شرکت گیگاست که حالا مالک بخش موبایل زیمنس شده، امروز طی مراسمی در برلین از ۳ تلفن همراه Gigaset ME Pure ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۹

چند روز پیش بود که از فعالیت دوباره بخش موبایل زیمنس تحت عنوانی جدید خبر دادیم. شرکت گیگاست که حالا مالک بخش موبایل زیمنس شده، امروز طی مراسمی در برلین از ۳ تلفن همراه Gigaset ME Pure ،Gigaset ME و Gigaset ME Pro رونمایی کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هر سه تلفن همراه بدنه ای فلزی دارند که از آلیاژ مخصوصی مشتمل بر فولاد ضد زنگ و آلومینیوم سبک ساخته شده است. Gigaset ME نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می گردد. تراکم پیکسل این دستگاه نیز ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ برآورد شده.

چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به عنوان قلب تپنده دستگاه عمل می کند، اگرچه سرعت این پردازنده روی ۱.۸ گیگاهرتز قفل شده. پردازنده گرافیکی آن آدرنو ۳۰ است و از سه گیگابایت رم بهره می برد در حالی که حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده. دیافراگم لنز هر دو دوربین ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی f/2.0 است که این مسئله سبب می شود تصویربرداری در محیط های کم نور، ساده باشد.

اگر از طرفداران تلفن های دو سیم کارته هستید و می خواهید از طریق اسکن اثر انگشت از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید، این تلفن همراه مخصوص شماست. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری (مجهز به تکنولوژی QuickCharge 2.0) به دستگاه قدرت می بخشد و اتصال 4G LTE آن را به دستگاهی کارآمد تبدیل می کند. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵.۱ است که رابط کاربری گیگاست به صورت پیش فرض روی آن نصب شده.

Gigaset ME Pure قیمت کمتری نسبت به مدل پیشین دارد که علت آن هم مشخصات سخت افزاری ضعیف تر است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، اسنپدراگون ۶۱۵ و باتری ۳۳۲۰ میلی آمپری تفاوت های این دستگاه با Gigaset ME هستند.

در عوض، Gigaset ME Pro دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، ۳ گیگابایت رم و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد.

Gigaset ME همین حالا در انگلستان، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، لهستان و ترکیه با قیمت حدود ۵۳۰ دلار در دسترس است. دو مدل Gigaset ME Pure و Gigaset ME Pro نیز به زودی عرضه خواهند شد.

Gigaset-ME

New-line-of-Gigaset-ME-smartphones-are-unveiled-in-Berlin

New-line-of-Gigaset-ME-smartphones-are-unveiled-in-Berlin (3)

Gigaset-ME-Pro

New-line-of-Gigaset-ME-smartphones-are-unveiled-in-Berlin (1)

New-line-of-Gigaset-ME-smartphones-are-unveiled-in-Berlin (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی