اختصاصی دیجیاتو: نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین های تلفن هوشمند اکسپریا Z5
در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر ...
در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر قرار دهد.
نباید فراموش کرد که تقریبا همه سازندگان تلفن های هوشمند، علاقه مند به خرید سنسورهای سونی و استفاده از آنها در تلفن های هوشمندشان هستند، به گونه ای که این شرکت نمی تواند پاسخگوی تقاضا برای آنها باشد. در موبایل های سری گلکسی، آیفون های اپل و تقریبا همه اسمارت فون های برتر بازار، از سنسورهای ساخت سونی استفاده می شود و حال این شرکت، پرچمدار جهانی خود برای سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده است؛ پرچمداری که سونی، مشخصا بهترین و جدیدترین سنسور خود را در آن به کار برده و می خواهد ثابت کند که در زمینه دوربین، حرف اول را در میان سازندگان اسمارت فون ها می زند.
در برلین و پس از رویداد اختصاصی سونی در حاشیه نمایشگاه IFA، فرصت این را پیدا کردیم که با اکسپریا Z5 کار کرده و دوربین آن را مورد آزمایش قرار دهیم. در ادامه این مطلب، می توانید تصاویر به ثبت رسیده با دوربین اصلی و همچنین دوربین جلویی دستگاه مورد بحث را مشاهده فرمایید. لطفا توجه داشته باشید که تصاویر یاد شده با سایز اصلی در این بخش قرار گرفته اند و دارای حجم بالایی هستند. با دیجیاتو همراه باشید.
جهت دیدن تصاویر در سایز و اندازه اصلی، روی آنها کلید کنید.


دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




روی حالت اتوماتیک 8 مگاپیکسل عکس میندازه؟؟؟؟ این عکسا همه 8 مگاپیکسلن
خودتون کم کردین رزولوشن رو؟؟؟
نه دیگه حالت اتوماتیک از کل ظرفیت دوربین استفاده میکنه. یعنی همون 23
حالت اتوماتيك كه همون superiour auto+ باشه با كيفيت ٨ مگاپيكسل گرفته ميشه دوست عزيز
رو حالت اوتو 23 هم میندازه
دوربين اين اسمارت فون خارق العادست. پيش به سوي اندرويد با سوني
عکس ها رو با کیفیت واقعی دیدید ؟ عکس ها رو باز کنید و یه زوم کنید ،
به غیر از عکس سلفی و عکس سوم ، توی بقیه عکس ها روی هیچ آبجکتی فوکوس نکرده و همه آبجکت ها تار هستن
اصلا تصاویر ش شارپ نیستن و همه تار افتادن
یا عکاس خیلی لرزش دست داشته ، یا تاثیر نور کم محیط بوده یا ...
دوست عزيز اين عكس در حالت manual گرفته نشده و كيفيت ٨ مگاپيكسل هست براي همين عكسها وقتي كه زوم ميشه مگاپيكسل هاي كمتري وجود داره و عكسا تار هستند
ببینم فقط z5 قابلیت فوکوس 03. 0 ثانیه رو داره؟یعنی z5 primium نداره؟
دوست عزیز تمام مدل های Z5 از فوکوس 0/03 ثانیه بهره میبرن
آقای قاسمی عالیه! عکس ها هم فوق العاده بودن!
عاااااااااااااااالی
دوربینش بهترینه سونی شاهکاره دوربینو به رخ همه کشید
آره واقعا که شاهکاره این سونی دمش گرمه ایول
جذب کیفیتش شدیم، کازو فقط داشت از دوربین حرف میزد، بی نظیره
براوو... عجب سنسور غولی...
کیفیت خارق العاده ایی داره :o
آقا مانی خسته نباشی
نورگیریش حرف نداره
عجب کیفیتی دارههههه این دوربین