ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل Japan Display: میزان سفارشات اپل برای آیفون بعدی فراتر از حد انتظار بوده اند

مدیر عامل Japan Display، آقای «میتسورا هوما» در مصاحبه اخیر خود با روترز به بزرگ ترین مشتری خود اشاره کرده است. وی اذعان داشته که اخیرا کمپانی «اپل» سفارشات بسیار زیادی را برای تامین نمایشگر آیفون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۵

مدیر عامل Japan Display، آقای «میتسورا هوما» در مصاحبه اخیر خود با روترز به بزرگ ترین مشتری خود اشاره کرده است. وی اذعان داشته که اخیرا کمپانی «اپل» سفارشات بسیار زیادی را برای تامین نمایشگر آیفون های بعدی اش که در ماه جاری معرفی می شوند به این کمپانی داده است.

در روزهای اخیر خبرهای زیادی به گوش می رسند که بر اساس آنها، گفته می شود بازار چین، از تلفن های هوشمند اشباع گشته و دیگر نمی توان فروش بالایی در آن کشور داشت. اپل آقای «هوما» اما خبر می دهد که اپل، سفارشات بسیار بالایی را در شرکتش به ثبت رسانده و می خواهد آیفون های بعدی را به شکل گسترده ای عرضه کند. وی به رویترز گفت:‌ «نمایندگان اپل به سراغ ما می آیند و با اصرار بسیار زیادی، خواستار بالاتر بردن سفارشات خود هستند.»

اپل در نهم سپتامبر - هجدهم شهریور ماه از آیفون های بعدی خود رونمایی به عمل خواهد آورد و در این میان برخی از تحلیلگران ابراز نگرانی کرده بودند که استفاده از تکنولوژی فورس تاچ می تواند مانعی شود برای تامین به موقع نمایشگر آیفون های بعدی. آقای هوما، مدیر عامل «ژاپن دیسپلی» می گوید:‌ «تکنولوژی های بالایی در سفارشات اپل درخواست شده اند اما بنده معتقدم سرعت تولید در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد.»

وی در مصاحبه اش حاضر به اعلام میزان سفارشات نمی شود اما از رقم بالای آن خبر می دهد. مدتی پیش آقای کوک، مدیر عامل اپل نیز به سهام دارانی که ابراز نگرانی از اوضاع فروش آیفون بعدی (مخصوصا در کشور چین) کرده بودند، گفته بود که به هیچ عنوان نگران فروش آیفون نباشید. وی باور دارد که اپل هنوز خلاقیت های بسیار زیادی را در آستین نگه داشته و می تواند تا سال های آینده، آیفون های بعدی خود را به راحتی به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    نمی تونم درک کنم چه چیز جدیدی میخوان وارد محصولشون بکنن که انتظار دارند فروش اون بهتر از 6+ باشه من که گیج شدم

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    اقای مستکین لطف کنید تصحیح کنین پاراگراف دوم خط سوم به جای اما نوشتین اپل فکر کنم جوگیر شدین ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی