مدل پایه آیفون 6s دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود [شایعه]
آیفون 16 گیگابایتی معمولاً مدل پایه موبایل های اپل بوده هر چند که بیشتر برای خالی نگذاشتن عرصه حضور داشته است و نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. با این حال، بنابر شایعات اپل ...
آیفون 16 گیگابایتی معمولاً مدل پایه موبایل های اپل بوده هر چند که بیشتر برای خالی نگذاشتن عرصه حضور داشته است و نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. با این حال، بنابر شایعات اپل همچنان تصمیم دارد آیفون های جدید را با مدل پایه 16 گیگابایتی عرضه نماید.
گفته می شود آیفون 6 اس در ظرفیت های 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین اپل از فلز متفاوتی در بدنه آیفون های جدید استفاده خواهد کرد. طبق شایعات، این شرکت آلومینیوم سری 7000 را که در اپل واچ مدل Sport به کار برده در بدنه این آیفون ها استفاده کرد. شاید این راهکار اپل برای مقابله با مشکل خم شدن آیفون در گذشته باشد.
همچنین گفته می شود اپل در کنفرانس 9 سپتامبر از رنگ های جدیدی برای بند اپل واچ اسپورت رونمایی خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
S جان واقعا گل گفتي يه آقايي مثل محمد ميگه ١٦ گيگ سه مليون ٣٢ چهار مليون
هر دفعه نظرها رو توی پستای اپل میخونم بیشتر متوجه میشم چرا اپل علاقه ای به بازار این کشور نشون نمیده اصلا نمیفهمیم چی مینویسیم همینجوری میخوایم یه چیزی بگیم اخرشم دعوا را میفته در ضمن الان ایفون 64..6 گیگ 2600 هست قیمتش جهت اطلاع بعضی ها
آقای محمد خان شما که از بقیه ایراد میگیرید حداقل خودتون درست بنویسید .
مخواهد بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D:D:D:D:D:D:D:D:
ههههههههههههههههههههههه
آخه واسه چه دلیلی داره که اپل بخواد با قیمتا بازی کنه ؟؟؟؟
میخواهد بده ؟؟؟؟؟ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِ ِِِِِِ ِِِِ ِِ ِ
سلام ببخشید یعنی چی نسخه پایه ؟
فرقش با نسخه های دیگه (32 گیگ و 128 گیگ ) چیه ؟
منتظرم 6s plus و z5 premiun بیاد بگیرم
بهترین سیستم عامل در کنار بهترین دوربین
16 gig کمه بذاره کنار والا ۳۲ بیاره 256 هم اضافه کنه
256 رو نخواستیم همون 32 رو بیاره
16 به شدت کمه.تازه در اصل 16 گیگ هم نداری حدود 12 گیگ میشه ک با چنتا عکس پر میشه.
من اگه بخوام بخرم هم 64 یا 128 میخرم فرقی برام نداره 16 داره یا 32 ولی خیلیا هستن که 64 واسشون زیاده و 16 کم که به خاطر این باید 64 بخرن.
جان 16 رو بزاره کنار! 32 مناسب تره! حدف شم خوبه!
امیدوارم بتونه وزنه سنگین تری نسبت به z5 premium و Note 5 و One Plus two داشته باشه! انتخاب سخته! :|
اولا که هدف درسته . نه اون حدفی که نوشتی . دوم اینکه اگر دنبال وزنه سنگینتر هستی واقعا سری نوت حرف اول رو میزنه . اپل 16 گیگ رو میخواهد بده که مثلا بگه قیمتش 3 تومنه . حالا 32 میشه 4 تومان .و بالاتر میشه 5 تومان . خخخخخخخ
اولا خنده ارزش ادمو پایین میاره پس نمیخندم ... دوما اون حدف که گفتی انسانه تند تایپ کرده روبات که نیست ...! سوما اگه یکم میزان اطلاعاتتو میبردی بالا میدونستی که آیفون 6 - 64 دو و پانصده ..... و مدلی به نام 32 گیگ تو ایفون 6 وجود نداره ...! وضعیت 6s رو هم که میبینید ...