ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مدل پایه آیفون 6s دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود [شایعه]

آیفون 16 گیگابایتی معمولاً مدل پایه موبایل های اپل بوده هر چند که بیشتر برای خالی نگذاشتن عرصه حضور داشته است و نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. با این حال، بنابر شایعات اپل ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیفون 16 گیگابایتی معمولاً مدل پایه موبایل های اپل بوده هر چند که بیشتر برای خالی نگذاشتن عرصه حضور داشته است و نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. با این حال، بنابر شایعات اپل همچنان تصمیم دارد آیفون های جدید را با مدل پایه 16 گیگابایتی عرضه نماید.

گفته می شود آیفون 6 اس در ظرفیت های 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین اپل از فلز متفاوتی در بدنه آیفون های جدید استفاده خواهد کرد. طبق شایعات، این شرکت آلومینیوم سری 7000 را که در اپل واچ مدل Sport به کار برده در بدنه این آیفون ها استفاده کرد. شاید این راهکار اپل برای مقابله با مشکل خم شدن آیفون در گذشته باشد.

همچنین گفته می شود اپل در کنفرانس 9 سپتامبر از رنگ های جدیدی برای بند اپل واچ اسپورت رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Kansas
    Kansas | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    S جان واقعا گل گفتي يه آقايي مثل محمد ميگه ١٦ گيگ سه مليون ٣٢ چهار مليون

  • s
    s | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    هر دفعه نظرها رو توی پستای اپل میخونم بیشتر متوجه میشم چرا اپل علاقه ای به بازار این کشور نشون نمیده اصلا نمیفهمیم چی مینویسیم همینجوری میخوایم یه چیزی بگیم اخرشم دعوا را میفته در ضمن الان ایفون 64..6 گیگ 2600 هست قیمتش جهت اطلاع بعضی ها

  • unknown
    unknown | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    آقای محمد خان شما که از بقیه ایراد میگیرید حداقل خودتون درست بنویسید .
    مخواهد بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D:D:D:D:D:D:D:D:
    ههههههههههههههههههههههه
    آخه واسه چه دلیلی داره که اپل بخواد با قیمتا بازی کنه ؟؟؟؟

    میخواهد بده ؟؟؟؟؟ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِ ِِِِِِ ِِِِ ِِ ِ

  • bozorg.lover
    bozorg.lover | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سلام ببخشید یعنی چی نسخه پایه ؟
    فرقش با نسخه های دیگه (32 گیگ و 128 گیگ ) چیه ؟

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    منتظرم 6s plus و z5 premiun بیاد بگیرم
    بهترین سیستم عامل در کنار بهترین دوربین

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    16 gig کمه بذاره کنار والا ۳۲ بیاره 256 هم اضافه کنه

    • Ali
      Ali | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      256 رو نخواستیم همون 32 رو بیاره
      16 به شدت کمه.تازه در اصل 16 گیگ هم نداری حدود 12 گیگ میشه ک با چنتا عکس پر میشه.
      من اگه بخوام بخرم هم 64 یا 128 میخرم فرقی برام نداره 16 داره یا 32 ولی خیلیا هستن که 64 واسشون زیاده و 16 کم که به خاطر این باید 64 بخرن.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    جان 16 رو بزاره کنار! 32 مناسب تره! حدف شم خوبه!
    امیدوارم بتونه وزنه سنگین تری نسبت به z5 premium و Note 5 و One Plus two داشته باشه! انتخاب سخته! :|

    • محمد
      محمد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      اولا که هدف درسته . نه اون حدفی که نوشتی . دوم اینکه اگر دنبال وزنه سنگینتر هستی واقعا سری نوت حرف اول رو میزنه . اپل 16 گیگ رو میخواهد بده که مثلا بگه قیمتش 3 تومنه . حالا 32 میشه 4 تومان .و بالاتر میشه 5 تومان . خخخخخخخ

      • lord
        lord | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

        اولا خنده ارزش ادمو پایین میاره پس نمیخندم ... دوما اون حدف که گفتی انسانه تند تایپ کرده روبات که نیست ...! سوما اگه یکم میزان اطلاعاتتو میبردی بالا میدونستی که آیفون 6 - 64 دو و پانصده ..... و مدلی به نام 32 گیگ تو ایفون 6 وجود نداره ...! وضعیت 6s رو هم که میبینید ...

مطالب پیشنهادی