نگاه نزدیک به تلفن هوشمند G8 هوآوی
اندکی قبل کمپانی چینی هوآوی تلفن هوشمندی با نام G8 را معرفی کرد که دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام HD بود. گفتنی است چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ...
اندکی قبل کمپانی چینی هوآوی تلفن هوشمندی با نام G8 را معرفی کرد که دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام HD بود. گفتنی است چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله ویژگی های اصلی این موبایل به حساب می آمدند.
شرکت مورد بحث حالا دستگاه یاد شده را در جریان نمایشگاه IFA 2015 شهر برلین نیز یکبار دیگر برای کاربران رونمایی کرده تا نشان دهد چه گستره وسیع و متنوعی از محصولات آماده سازی نموده.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی دارند به تلفن هوشمند G8 از هوآوی را مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.








هواوی سری honor و mate و P ش ساپورتشون عالیه , بقیه سری هاش بخوبی اون 3 تا ساپورت ندارند مخصوصا honor و P
با سلام و خسته باشید دوستان گرامی دوستان من خودم از نزدیک با گوشی میان رده ی هواووی اسند جی ۷ کار کردم که خوشبختانه مورد رضایت بنده بوده و مصلما گوشی جدید هواووی اسند جی ۸ کارایی بهتری دارد این گوشی که امکان اثر انگشت روی ان گذاشته شده خیلی کمک به شایانی کرده که همچین از نظر رنج قیمت خیلی گوشی عالی هستش من به شما پیشنهاد می کنم که اگه می خوایید یک گوشی میان رده ی عالی خوش دست و ظریف داشته این گوشی رو تهییه کنید شاید هواووی خیلی برند با کلاسی نباشه ولی تو رنج قیمت تو هیچ جایی همچین چیزی دستتون نمیاد مخلص همه موفق باشید
اگه سامسونگ اینا گوشی بود مایکروتل خودش سعی نمیکرد تو همایشش محل اثر انگشت سامسونگ رو با اثر انگشت گوشی میت ۷ هوواوی مقایسه کنه و کهکشان سامسونگ رو مسخره کنه.همه میدونن سامسونگ در حال افوله با طرحای بی معنیش
چینی ها واقعا این طراحی تمام فلزی و نازک با لبه های تراش خورده رو بومی کردند واسه خودشون... آنقدر هم ازش تولید کردند که دیگه دست هر کسی یه فبلت بزرگ فلزی با لبه های تراش خورده میشه دید.. مخصوصا خانم هایی که دستی در کاسبی دارند...
خیلی پشتش زشته حس چینی بودنش فریاد میزنه
اگه یکم گوشی عادی باشه میگین شبیه آیفونه
اگه یکم چیز میز پشتش باشه میگین زشته
ای خدا
هواوی هر روز از یه شرکت تقلبی میکنه بعد میگه گوشی تازه زدیم این کمپانی تو عمرش یه نواوری نداشته که مال خودش باشه
خخخخخخخخخ
داداش پس اینا چین! هویجن!
حالا خوبه میت ۸ روی همه رو کم کرد.
چرا بهونه میارید؟
هواوی بهترین کمپانی تولید کننده گوشی
سال2016
کی هواوی بیخیال 13 مگاپیکسل میشه ماذا فازا
یارویه جورمیگه چینیه مثل اینکه اپل سونی سامسونگ کارخونهاشون تو مریخ اند همین سونی کاملا توچین تولیدمیشه یا اپل سامسونگ بعدشم چندسال صبرکنیدببینیدشرکت نوپای هواوی چطور شماره یک تولیدوکیفیت توگوشی میشه راه بیست ساله سونی روهواوی تودوسال رفت
هواوى عالىه قبول
اما. به نظر من شىامى.تو. مىانرده بهتر. کار. کرد
honor. 4c 128 دلار
g8 300 دلار
m2note 128 دلار
redmi. note. 2 125 دلار