ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: چهارشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۱:۳۰، مراسم معارفه آیفون های جدید

در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر و حوالی ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب، همه نگاه های علاقه مندان تکنولوژی به سمت شهر سان فرانسیسکو و تالار ۷۰۰۰ هزار نفری بیل گراهام خیره خواهد شد تا ببینند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر و حوالی ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب، همه نگاه های علاقه مندان تکنولوژی به سمت شهر سان فرانسیسکو و تالار ۷۰۰۰ هزار نفری بیل گراهام خیره خواهد شد تا ببینند برند اول جهان موسوم به کمپانی اپل قصد دارد اینبار چگونه شگفت زده شان کند.

تا به امروز گمان می رود اهالی کوپرتینو در رویداد مورد بحث از آیفون های جدید خود پرده بر می دارند و این محصولات ضمن ارتقا سخت افزاری از فناوری فورس تاچ نیز در درون نمایشگر خود بهره مند شده اند.

دیگر محصولی که حدس زده می شود در مراسم چهارشنبه شب رونمایی گردد اپل تی وی جدید است؛ اپل تی وی مدت هاست که به روز رسانی نشده و کاربرد اصلی و کنونی آن به استریم ویدئو ختم می شود، اما برای نسل آتی این دیوایس تا به حال خبرهای خوشایندی را شنیده ایم و بعید نیست به زودی با نمونه ای از آن مواجه گردیم که بتواند نقش یک وسیله سرگرمی و بازی را هم ایفا نماید.

آیپد پرو هم از جمله گجت هاییست که شایعات در موردش به شدت بالا گرفته اند و کاربران بسیاری تمایل دارند بوسیله آن شاهد آغاز نبردی تازه میان اپل و مایکروسافت باشند، نبردی که به یقین منفعتش به سود مصرف کنندگان نهایی خواهد بود.

فردا شب (مصادف با چهارشنبه هجدهم شهریور ماه) راس ساعت ۲۱:۳۰ در دیجیاتو به صورت زنده و لحظه به لحظه کلیه اتفاقات مراسم اپل را پوشش خواهیم داد و از شما نیز دعوت به عمل می آوریم در طول این مراسم همانند همیشه ما را همراهی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • سورن
    سورن | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    شروع شد؟

  • Soroush
    Soroush | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم مثل کنفرانس wwdc2015 فشار به سرور باعث قطع شدن پوشش زنده نشه

    • Sobhan
      Sobhan | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

      داداش اون مراسم MWC هست نه WWDC

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی